20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Obafemi Martins  (Lest 171050 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
Sv: Obafemi Martins
« Svar #315 på: 01. Aug. 2007, 17:31 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_2635324,00.html

Deilig! martins ser ut til å signere ny kontrakt uten klausul.

Yup, og det skjer nok i løpet av de neste dagene.
Har hele tiden trodd at han skal bli, og det ser ut som jeg trodde riktig.
Martins er en fantastisk spiller, som vil tilføye Newcastle mye framover.
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #316 på: 02. Aug. 2007, 06:08 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_2635324,00.html

Deilig! martins ser ut til å signere ny kontrakt uten klausul.

Yup, og det skjer nok i løpet av de neste dagene.
Har hele tiden trodd at han skal bli, og det ser ut som jeg trodde riktig.
Martins er en fantastisk spiller, som vil tilføye Newcastle mye framover.

Som om jeg skulle ha sagt det selv
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Obafemi Martins
« Svar #317 på: 10. Sep. 2007, 16:29 »

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #318 på: 10. Sep. 2007, 17:05 »
En herlig fyr! Morsomt å se slike intervjuer.. :)
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #319 på: 18. Sep. 2007, 00:35 »
Jeg krysser fingrer, tær og det som er for at Martins starter mot West Ham!!!!
« Siste redigering: 18. Sep. 2007, 16:59 av chickenman »

HughieG

• Benkvarmer
  • **
  • 174 kamper/143 mÃ¥l
    • Vis profil
« Svar #320 på: 18. Sep. 2007, 01:00 »
Du mener at Ameobi er bedre enn Viduka, du om det. Kristoffer Eilertsen mener det motsatte, han om det. Er ikke noe å gå fra konseptene på det.
« Siste redigering: 18. Sep. 2007, 17:01 av chickenman »

Mjoert

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #321 på: 18. Sep. 2007, 10:37 »
Slapp av folkens.. Martins og Owen sammen fra start mot West Ham så ordner alt seg vet dere! Vi trenger ikke nødvendigvis en svær spiss sammen med en liten. To småe kan fort gjøre nytten :)
ignert Morten.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #322 på: 18. Sep. 2007, 17:08 »
Har prøvd å fjerne det meste her som ikke har noe for seg (noe kan tilogmed ha vært litt strengt å fjerne), men det har lite med Martins å gjøre, og dette er faktisk Martins tråden. Om noen mener han er vår beste spiller, så har de fullstendig lov til det, om noen mener noe annet så har vedkommende også lov til det. Det er også lov å mene hva man vil om Mark Viduka, enten det er positivt eller negativt. Denne diskusjonen tok litt av og ble litt usaklig, derfor foretok jeg en liten opprydding her. "Takhøyden" her inne ut ifra at man iflg enkelte ikke kan kalle andre enn fjompenisse kan sikkert diskuteres, men poenget her Tommy Sten, er at vi prøver å unngå at det utarter seg feil vei. Det mener jeg er i alles beste interesse. Dersom folk er uenige her, eller har problemer med at det er ryddet litt opp her så gi gjerne beskjed på PM eller ta det under tilbakemeldinger. Denne tråden bør iallfall få lov til å fortsette å omhandle Obafemi Martins ;)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #323 på: 18. Sep. 2007, 18:29 »
Mann som jeg er tar jeg på meg skylda for usaklighetene mine. Hadde vel en finger med i spillet for å si det sånn..

Martins er en flott fotballspiller og jeg håper han selvsagt starter mot West Ham.....

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #324 på: 19. Sep. 2007, 16:02 »
Jeg ønsker å se Viduka og Owen mot West Ham, og det vil jeg stå fast på. Jeg tror Owen vil få mer spillerom ved å spille ved siden av en stor, sterk fyr på topp. Jeg vil gjerne også se Martins fra start, men det kan ikke gå på bekostning av Viduka. Vi bør ha en slik mann i angrepet, til å kunne gjøre noe med de lange ballene, når vi er nødt til å slå dem. Som vi faktisk kan være iblant. Det vi da må ofre er bredde. Men jeg har en følelse av at det ikke er så mange her som er villig til å ofre Zog eller Milner, som vi kan bli nødt til skal vi spille med Viduka - Owen - Martins på topp.

Martins - Owen alene kan gå mot tegneserielag fra Conference League i de tidligste rundene av FA-cupen. Da har vi en større mulighet for å spille ballen konsekvent langs bakken. Men i Premier League vil vi alltid møte motstandere som prøver å hindre oss i å etablere et spill langs bakken, og vi blir derfor nødt til å slå langt for å få ballen i en farlig posisjon. Den lange pasningen kan også være et effektivt kontringsvåpen, men da trenger vi noen til å ta imot den lange pasningen. Verken Owen eller Martins har ferdighetene til det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

BallaJazz

• Gjest
« Svar #325 på: 19. Sep. 2007, 16:30 »
Håper å se Martins fra start av..men med Owen? Med Viduka ville jeg heller sett.Da det blir en lit annen spillertype som ville passa litt bedre.Owen er en fin Joker å få innpå!

HughieG

• Benkvarmer
  • **
  • 174 kamper/143 mÃ¥l
    • Vis profil
« Svar #326 på: 19. Sep. 2007, 16:31 »
Jeg ser helst Viduka/Owen Viduka/Martins eller Martins/Owen i angrep jeg. Avhenger veldig av motstanderen og hva vi kan skilte med i den kreative delen av laget. Martins/Owen bør helst spille sammen med en midtbane som evner å spille direkte fotball langs bakken. Viduka passer igrunnen inn i alle systemene, bare han finner formen. ;)

Men jeg hadde igrunnen gjerne sett Smith på topp slik situasjonen var mot Derby og da med Martins i en vingrolle. Skjønner at BigSam er redd for å sette en så lite defensiv sterk spiller som Martins på ving, men når han stiller med Taylor bak der igjen som ikke akkurat oser av offensive kvaliteter mener jeg at det ville være ønskelig å la Taylor ta det defensive og Martins da kunne ta det offensive. Videre med Smith som sliter på topp tror jeg at han kunne skapt mer rom for Owen, og forøvrig Martins der framme. Iallefall mer rom enn det Ameobi gjorde.

Håper iallefall at Martins får starte mot West Ham, og at han blir på gresset i 90minutt. Han er en spiller som ikke trenger å ha dagen for å ro iland poengene. Målene hans kan komme ut av ingenting som han så ofte har demonstrert. Det være seg langskudd mot Tottenham eller brasser mot Bolton. Han prøver ofte på rare ting, og når han har evnene til å få uttelling på de så synes jeg vi ikke har råd til å benke ham. Spesielt ikke når så lite ellers av spillet fungerer (Tenker da på det kreative fremover på banen).

Angående oppryddingen chickenman så er det helt greit, men jeg vil ha meg frabedt å stå for at taket skal være så lavt at man ikke kan kalle folk for fjompenisse. ;) Jeg bare påpekte hvordan man fremstår ved å bruke personangrep i en debatt, uavhengig av innholdet i karakteristikken. Når man ytrer en mening så får man gjerne svar på tiltale. Mente på ingen måte at dette ikke var noe å bli sjokkert over altså. Men heldigvis er det mest saklig her inne! ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #327 på: 19. Sep. 2007, 16:41 »
Trenger slettes ikke gå ut over verken Zog eller Milner å la Viduka, Owen og Oba spille sammen. Ser meget gjerne Zog sentralt sammen med Geremi neste kamp, tror rett og slett det er en mye mer komplett sentralduo enn Geremi-Butt. De er alt for like i spillestilen. Zog vil istedet bidra med løpskraft og kreativitet pluss et herlig driv i midten. Så kan Milner forbli venstrekant og Oba ta høyrekanten.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

HughieG

• Benkvarmer
  • **
  • 174 kamper/143 mÃ¥l
    • Vis profil
« Svar #328 på: 19. Sep. 2007, 16:51 »
Trenger slettes ikke gå ut over verken Zog eller Milner å la Viduka, Owen og Oba spille sammen. Ser meget gjerne Zog sentralt sammen med Geremi neste kamp, tror rett og slett det er en mye mer komplett sentralduo enn Geremi-Butt. De er alt for like i spillestilen. Zog vil istedet bidra med løpskraft og kreativitet pluss et herlig driv i midten. Så kan Milner forbli venstrekant og Oba ta høyrekanten.

Enig, det kunne være spennende å se hvordan Zog ville tatt utfordringen på sentralen. Men det ville kanskje blitt litt tynt defensivt på midtbanefireren, og det kan bli litt skummelt på bortebane. Men om alternativet er å spille så totalblottet for offensive kreasjoner som mot Derby stemmer jeg for en slik løsning. :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #329 på: 19. Sep. 2007, 17:00 »
Tror rett og slett den defensive styrken i den fireren er grusomt undervurdert. Får vel knapt en ving i PL som jobber hardere enn Milner, Geremi er bankers og Zog har en enorm løpskraft og har vel som venstreback bevist seg kapabel bakover. Eneste lille spørsmålstegnet er i mine øyne Oba, men jeg tror han er voksen nok til å ta den rollen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida