20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chelsea - Newcastle Utd. 13/12 (Canal+ Sport1)  (Lest 40411 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Chelsea - Newcastle Utd. 13/12 (Canal+ Sport1)
« Svar #240 på: 14. Des. 2006, 12:29 »
Sitat fra: "Torjus"
Står på mitt og synes Martins var ræva i dag. Han jobber bra i de situasjonene han kommer opp i ja, han springer faktisk opp en del situasjoner.  Men offensivt var han helt på tryne. For framover springer han ikke, før han ser ballen vinnes. Han kan jo iallefall starte løpene litt tidligere i tilfelle Sibierski vinner stussen, som han så ofte gjør.
Mulig han ikke hadde troen, men han tar fortsatt en del valg som er helt rare, og at han ikke klarer og utnytte det som foreksempel og komme 1 mot 2, litt fra siden skjære inn med stor fart og teknikk(som Martins har) og få seg igjennom eller få et skudd. Kanskje har han for liten tro på at det kan gå, kanskje han ikke er klok nok, eller er det manageren sin feil at han ikke vet hva hans mål er.
Jeg har stor tro på gutten fortsatt, og håper han vil bøtte inn mål for oss i nærmeste framtid, noe han kan også.

Martins spilte en avd en av sine beste kamper igår, trokke du se på den kampen jeg  :D  Taylor var veldig god også, NZoggy og Butt var strålende på  midten!!
ax

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #241 på: 14. Des. 2006, 12:34 »
Martins var knallgod i går, og jobba som en helt.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #242 på: 14. Des. 2006, 13:14 »
Zoggie var vel ikke strålende...

Synes Given, Taylor, Martins og Butt var gode... Synes Rossi hadde sin beste kamp i Newcastletrøya...

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #243 på: 14. Des. 2006, 14:52 »
Her er min subjektive spillerbørs:

Given: 8- Kunne ikke gjøre stort med målet.

Huntington 6,75- Bra debut med tanke på at Robben var motstander.
Taylor 8- Styrte forsvaret
Ramage 7- Bra kamp.
Baba 5- Gjør altfor mange feil, og gir bort farlige frispark.

Milner 6,5- Jobber og sliter.
Butt 8- Vår beste sammen med Given og Tayls.
Zogbia 6- Jobber, men får til lite.
Rossi 7- Beste kamp hittil i trøya, men gjør mye rart til tider.

Sibierski 7,5- Vinner mange dueller i lufta, og har en i tverrliggern.
Martins 7,5- Jobber, jobber, jobber og jobber.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #244 på: 14. Des. 2006, 18:32 »
Veldig enig med deg, Eivind. Men jeg synes du kunne vært snillere mot den lille gutten på høyre back. En liten tass kommer inn og gjør Robben usynlig. En Robben som for få dager siden terroriserte hele Arsenal aleine. Huntington var god!

Men han fikk litt hjelp av Milner (Ære til Milner for det!), og han hadde litt plasseringsproblemer. Allikevel hadde han god kontroll på Robben.
Toon, Toon,
Black and white army

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #245 på: 14. Des. 2006, 21:21 »
Jeg sier meg ganske enig med Eivind. Hunty var god, men ikke glimrende. Skal man kun ta innsatsen til vurdering og ikke utenforliggende omstendigheter synes jeg ikke han fortjener bedre enn 6. Men en veldig godkjent debut. Var litt nervøs og slurvete i starten av kampen (kanskje mitt inntrykk er litt dårlig pga det), men synes han spilte seg bra opp...

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #246 på: 14. Des. 2006, 21:38 »
Han var kanskje littegrann nervøs, men gjorde ingen store feil. Han satte seg selv i respekt ganske raskt også. Dessuten bør vi kunne skrive littegrann nervøs i starten på kontoen for debuten. Gi han en sjuer'a!
Toon, Toon,
Black and white army

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #247 på: 14. Des. 2006, 23:57 »
Enig. Syns Huntington gjorde en god debut. Mye bedre enn det Taylor gjorde i sin første kamp fra start. Det var vel borte mot Bolton!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #248 på: 15. Des. 2006, 11:19 »
Hunty er justert opp til 6,75 8)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #249 på: 15. Des. 2006, 15:13 »
Jeg synes både Hunty og Milner fortjener minimum 7. Alle mine kontakter skryter hemningsløst av begge to, og begge to har en veldig stor del av æren for at Robben ikke fikk til noen verdens ting av betydning. Annet enn pasningen til Sheva i forkant av målet da. Men det finner jeg det vanskelig å skylde på Milner og Hunty for.

Når Chelseas venstreving sannsynligvis får det samme som Eivind har gitt Milner på objektive børser, hvorfor får da Newcastles høyreback og høyreving omtrent samme børskarakter? Burde det ikke telle betraktelig mer at de begge gjorde Robben usynlig? Burde ikke Hunty og Milner tjene på at Robben hadde en dårlig dag på jobb?

Jeg har ikke sett kampen, så jeg aner ikke hvor god/dårlig de EGENTLIG var, og hvor mye som skal tilskrives dem for at Robben var anonym. Men rapportene jeg har fått tyder på at Milner og Hunty fortjener betraktelig mer enn bare 6,5 og 6,75
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #250 på: 15. Des. 2006, 15:50 »
Sitat fra: "Åsmund"
Enig. Syns Huntington gjorde en god debut. Mye bedre enn det Taylor gjorde i sin første kamp fra start. Det var vel borte mot Bolton!

mot everton
Andreas Martins

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #251 på: 15. Des. 2006, 17:01 »
Var vel første innhopp. Men han startet vel sin første kamp fra start som høyreving borte mot Bolton!