20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chelsea - Newcastle Utd. 13/12 (Canal+ Sport1)  (Lest 40364 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Chelsea - Newcastle Utd. 13/12 (Canal+ Sport1)
« Svar #210 på: 13. Des. 2006, 23:36 »
Sitat fra: "Torjus"
Når Luque hadde ballen gjorde han det jo bra. Satt nesten opp en alene med keeper sjanse, men elendige Martins gjorde ikke noe ut av det.
Martins var helt ræv i dag. Står å ser på det meste som skjer, og på stusser står han og ser hvem som vinner hodeduellen før han løper. Han viser også jævli lite initiativ og lite løp. Når han får ballen i beina, så klarer han ikke gjøre noe med det.
Jeg håper Martins kan bli flinkere til å utnytte situasjonene der han kan drible og gå mot mål. Mulig det var svært vanskelig i dag da han møter Carvalho/Terry og Essien/Terry. Men jeg ønsker å se mye bedre prestasjoner fra han framover, for han har jo alt bortsett fra hjerne slik det så ut i dagens kamp.

Du mener at det Luque gjorde var bra, mens Martins var ræva? Og du SÅ faktisk på kampen?

Jeg har alltid støttet Luque, men nå innrømmer jeg for alle og enhver at jeg har tatt VELDIG feil. Makan til passiv spiller skal man lete lenge etter. Hvor mange var han nær ballen på de 12min ha spilte? 1-2?? At Martins står og ser på er jo helt på jordet, han jobber som bare det. Han er like mye nede på midten å kriger som han ligger å snuser fremover. Er enig i at Martins ikke var en 10'er på børsen, men det kan ingen forvente av han i dag heller. Han var ikke kjempe god, ei heller kjempe dårlig.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #211 på: 13. Des. 2006, 23:44 »
er egentlig utruli godt fornøgd me kampen, med et så skadeprega lag klarte vi å by på god motstand og et bedre forsvarsspill av Newcastle enn eg har sett på mange år.. ellers savne eg kreative spelara som dyer og emre som kunne gitt mer offensiv kraft... syns og unggutane klarte seg bra. Taylor va helt konge!  venstre-backen trenger forsterkninger selv om Baba klarte seg brukbart i dag.. uansett en kjempe kamp av Newcastle!

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #212 på: 13. Des. 2006, 23:45 »
Me andre ord dokkor elska taitass bramble og då?? han jobbe som faen heile kamp og spille greit så har han 2-3 klovningar..
Akuratt så milner i dag..
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #213 på: 13. Des. 2006, 23:51 »
Sitat fra: "kesse"
At Martins står og ser på er jo helt på jordet, han jobber som bare det. Han er like mye nede på midten å kriger som han ligger å snuser fremover. Er enig i at Martins ikke var en 10'er på børsen, men det kan ingen forvente av han i dag heller.

Helt enig. Martins jobber bra i dag, som hele resten av laget, å si noe annet blir feil! Man kan jo se det klart at han kjemper som bare det hver gang han er innvolvert. Han har ikke akkurat verdens letteste jobb der framme i dag. Og når det er snakk om Luque, så har jeg alltid vært for at han skal få sjansen, men i dag merka jeg nesten ikke at han var på banen. Desverre må vi nok se at han er en flopp som aldri fikk den sjansen han fortjener, og at han forsvinner i januar. Men se på Henry, han ble ikke en hit med en gang han heller, men han fikk sjansen.

Nok om Luque. Men det å grine over Martins i dag syns jeg blir feil. Han jobber dritbra å gjør ellers mye bra! For å være UTROLIG kynisk, jeg tviler sterkt på at f.eks. Shearer kunne gjort så mye annerledes enn Martins i dag (Unnskyld til meg selv for å bruke han som eksempel, men faen)!

Dette ville vært en dårlig sjanse for hvilken som helst Newcastle spiss på å vise seg fram, men jeg synes Martins gjorde en veldig god figur!

GLEDER MEG TIL LØRDAG!!! og er veldig spent på UEFA trekninga på fredag

Bjørn - Newcastle prevails
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #214 på: 13. Des. 2006, 23:53 »
Sitat fra: "Rissen"
(....) og spille greit så har han 2-3 klovningar..

Hvor hadde Milner 2-3 "klovningar"? Herregud, mannen er jo ikke akkurat John Terry heller...(dårlig eksempel)

Bjørn - liker Milner
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #215 på: 13. Des. 2006, 23:58 »
Me andre ord dokkor elska taitass bramble og då?? han jobbe som faen heile kamp og spille greit så har han 2-3 klovningar..

Såg ikkje at Milner gjorde "klovninger" i dag som fikk katastrofale følger akkurat... Om han mister ballen et par ganger er ikke det unaturlig siden han er en kantspiller og skal være kreativ og offensiv.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
« Svar #216 på: 14. Des. 2006, 00:02 »
Sitat fra: "Bjørn"
(....) og spille greit så har han 2-3 klovningar..

Hvor hadde Milner 2-3 "klovningar"? Herregud, mannen er jo ikke akkurat John Terry heller...(dårlig eksempel)

Bjørn - liker Milner

Som fanebærer i korstoget mot James Milner må jeg si at han gjorde en helt gjennomsnittlig kamp i dag. Han gjør det bedre og bedre, sakte, men sikkert. Det som fortsatt gjør at jeg sterkt misliker spillestilen hans, er at han så altfor mange ganger i løpet av en kamp gjør meg hårreisende frustrert.

Han klarte seg generelt sett bra mot Cole, men to-tre ganger tok han en finte for mye og spillet ble brutt. Det er slike gylne sjanser man må ta vare på, og dermed ikke miste ballen.

Alt i alt: Jeg ser situasjonen an, men foreløpig ville jeg ikke grått hvis Roeder solgte Milner i januar for en anstendig pris. Men for å slippe å gjenta meg selv: Dette er sannsynligvis mitt herved siste James Milner-innlegg på halvannen måneds tid. DA skal jeg igjen drøfte hvorvidt Milner har gjort seg fortjent til en plass i Roeders rekker.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #217 på: 14. Des. 2006, 00:08 »
Står på mitt og synes Martins var ræva i dag. Han jobber bra i de situasjonene han kommer opp i ja, han springer faktisk opp en del situasjoner.  Men offensivt var han helt på tryne. For framover springer han ikke, før han ser ballen vinnes. Han kan jo iallefall starte løpene litt tidligere i tilfelle Sibierski vinner stussen, som han så ofte gjør.
Mulig han ikke hadde troen, men han tar fortsatt en del valg som er helt rare, og at han ikke klarer og utnytte det som foreksempel og komme 1 mot 2, litt fra siden skjære inn med stor fart og teknikk(som Martins har) og få seg igjennom eller få et skudd. Kanskje har han for liten tro på at det kan gå, kanskje han ikke er klok nok, eller er det manageren sin feil at han ikke vet hva hans mål er.
Jeg har stor tro på gutten fortsatt, og håper han vil bøtte inn mål for oss i nærmeste framtid, noe han kan også.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #218 på: 14. Des. 2006, 00:18 »
Journalisten noe av deg jeg og menner..

Hjelper ikke og ver STEIN GO heilt fram t du sak legge inn eller avslutte.. når du enten bommer eller driter deg ut da..

Det som jørr meg så jevla frustrert..
Syns han hadde en go start men ble dårlige og dårlige..
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

nemo

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #219 på: 14. Des. 2006, 00:18 »

Det er forskjell på en midtbanespiller/kantspiller og en forsvarspiller.

Milner skal, som Øyvinden sier, være kreativ og skape noe framover, derfor må han få lov til å prøve seg fram. Det er ikke like farlig for Milner å miste ballen høyere opp på banen enn f.eks. Bramble som oftest befinner seg i den situasjonen at han er siste mann bak ballen.
Og hvis man gjør brølere som sisteforsvarer, så vil det som oftest skape store sjanser for motstanderlaget.

Så å sammenlikne Bramble sine brølere med Milner sine er som natt og dag...

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #220 på: 14. Des. 2006, 00:20 »
jo men det sier jo bare at "folk flest ikke legge merke til det milner jørr men tithass jørr" det sier jo bare at milner er en klovn.. men på "feil plass for at folk skal se det" dokkor må åpna øynene for andre ting en mål og baklengs mål..

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #221 på: 14. Des. 2006, 00:21 »

Hjelper ikke og ver STEIN GO heilt fram t du sak legge inn eller avslutte.. når du enten bommer eller driter deg ut da..

Men hvis du har sett de siste kampene så har han hatt gode innlegg, og faktisk klart å løfte ballen. Noe Emre også klarte på cornere, før han måtte ut med skade.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #222 på: 14. Des. 2006, 00:24 »
sitt de siste kampene blabla.. jeg betaler faen ikke på canal+ for ingen grunn.. Godt nok svar??

Milner "woho" Vil vell heller ha milner en dyer også dokkor?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #223 på: 14. Des. 2006, 00:32 »
Bra kjemping i dag.
Men Herregud Babayaro er eit katastrofe. Han Må takle i alle dueller. Enten blir han rundlurt eller så tar han mannen og lager frispark i farlig posisjon. Hårreisende dårlig.
Taylor Butt Martins Given og Milner er gode og muligens Siberski som burde satt headinga under tverliggeren!
Digger Milner meir og meir. Herlig innsats. Alltid på løp, veldig disiplinert. Slår herlige cornere i dag og får og slått inn eit par innlegg.

Synes og Huntington gjorde det bedre enn forventa.Veldig bra.

Om Luque. Så er det ikkje mykje han kan gjere på 10 minutter med eit resignert Newcastle lag. Fikk tak i ballen ein gang og hold på og sende Martins gjennom..
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #224 på: 14. Des. 2006, 00:33 »
sitt de siste kampene blabla.. jeg betaler faen ikke på canal+ for ingen grunn.. Godt nok svar??

Milner "woho" Vil vell heller ha milner en dyer også dokkor?

Er det noen her som sier at vi synes Milner er bedre enn Dyer? NEI.

Er det noen som synes at Milner er en gud på vingen? NEI.

Er det noen som reagerer når du skriver at Milner er ræva og at han bør få en 2 ? JA.