20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chelsea - Newcastle Utd. 13/12 (Canal+ Sport1)  (Lest 40326 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Chelsea - Newcastle Utd. 13/12 (Canal+ Sport1)
« Svar #195 på: 13. Des. 2006, 22:49 »
Sitat fra: "Rissen"
Jaja dokkor så e så GLa i milner..

Ka ser dokkor i han?
Gir han rating 2- i dag.. av 100..
Jevla crap

Du kan umulig ha sett kampen idag? Milner jobbet som sinnsykt godt gjennom hele kampen, han kom også til noen innlegg og mistet ballen sjelden. Milner skal ha mye av æren for at Robben slapp såpass lite til.
an sparker ikke Bobby Robson??

bagdad bob

• Benkvarmer
  • **
  • Ny sesong nye muligheter
    • Vis profil
« Svar #196 på: 13. Des. 2006, 22:50 »
Gratulerer med en god kamp av gutane. Samtlige hadde ei innstilling som sa at denne kampen vil vi vinne, at vi ikkje gjorde det eller i det minste klarte uavgjort er litt uflaks vil eg seie. Sammenlignet med kampen mot Arsenal hadde det vore meit rettferdig med poeng her enn at vi klarte uavgjort mot Arsenal.

Får vi tilbake to-tre spillere til cup kampen no så grusa vi kjelski i cupen. :) :D

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #197 på: 13. Des. 2006, 22:51 »
Tror det var veldig lurt at Sibierski ikke spilte ferdig kampen etter at han fikk seg et spark bak på akillesen. Da kunne det ha fort ha endt som med Dyer og Bramble.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #198 på: 13. Des. 2006, 22:51 »
Morsom/tragisk lesning på physioroom.com hvor det står at vi pr. i dag er det profesjonelle idrettslaget i verden, uansett idrett, med flest skader.
Oscillons From The Anti-Sun

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #199 på: 13. Des. 2006, 22:52 »
Milner var selvsagt god i dag. De som mener noe annet trenger nye briller. Var god offensivt mot PL beste back, og han var også flink til å hjelpe Huntington bakover på banen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #200 på: 13. Des. 2006, 22:53 »
Sitat fra: "PhilippeA."
Morsom/tragisk lesning på physioroom.com hvor det står at vi pr. i dag er det profesjonelle idrettslaget i verden, uansett idrett, med flest skader.

Link? Finner ikke dette!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #201 på: 13. Des. 2006, 22:54 »
Er svært fornøyd med laget i dag. Kjemper tappert hele gjengen.
Tar meg tid til en kort spillerbørs før jeg hopper i senga

Given 8 - Trygg og God. En glimrende redning på skudd fra Robben.
Huntington 6 - Utrolig nervøs i starten men spiller seg stort opp.
Taylor 7 - Jeg er imponert
Ramage 6.5 - Samme som Taylor, men opphever offsiden litt for ofte
Babayaro 4.5 - Spiller greit i perioder, men ved noen anledninger selger han seg.
Milner 7 - Hvor mange kilometer løp han i dag? Utrolig god innsats på gutten. Er også meget god offensivt i 1.omgang
Butt 7 - Stabiliserer midtbanen bra.
Pattison 6 - Jobber godt og er dyktig defensivt, men bidrar for lite framover
Rossi 7 - Gode driblinger og bra jobbing opp og ned på kanten
Sibierski 8 - Mannen imponerer. Veldig nære scoring
Martins 7.5 - Jobber og sliter. Vinner utrolig mange dueller.

Luque og N'Zogbia for lite spilletid, men begge var nesten usynlige.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #202 på: 13. Des. 2006, 22:57 »
Luque kan gjerne få 2. For han gjør ikke en dritt. God natt!

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #203 på: 13. Des. 2006, 22:59 »
Var kun på vg nett, så det jeg skriver angående kampen må HELT sikkert taes med ei lita klype salt...

Selv om dette virket som et hederlig forsøk, og slettes ikke noe å være flau over, er det irriterende, fordi;

-Til syvende og sist var dette 0 poeng og mer skader, dermed nytteløst-desverre. For det virket som vi absolutt var med på notene, og ikke hadde marginene helt med oss idag.

Men lørdag er det ingen nåde hjemme igjen, og da er vi med..
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #204 på: 13. Des. 2006, 22:59 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Luque kan gjerne få 2. For han gjør ikke en dritt. God natt!

Synes Rossi var ok i dag. Han gjør noe bra men også en del rart.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #205 på: 13. Des. 2006, 23:05 »
Luque er en tragedie. Han passer virkelig ikke inn i England. Ellers kjempet laget godt, og jeg er stolt i kveld. Det er bra.
Toon, Toon,
Black and white army

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #206 på: 13. Des. 2006, 23:05 »
Sitat fra: "Rissen"
Jaja dokkor så e så GLa i milner..

Ka ser dokkor i han?
Gir han rating 2- i dag.. av 100..
Jevla crap

Har du i det hele tatt sett kampen eller? Hva som får deg til å slakte milner på den måten? Han jobba jo dritbra i dag, sammen med hele jævla laget!!!

Det er bare så typisk at med en gang vi glipper bare LITT, så putter den stygge Drogba. Det målet kunne vært unngått, men det måtte komme etter alt det presset di hadde i 2.omg. Vi kunne fort tatt ledelsen, men som vanlig har vi ikke marginene på vår side. Og når vi gjør 1 god omgang, så sier det seg selv at vi må få 1 mann skadet. Sånn har det jo vært hele sesongen! Er bare så erketypisk.

Dette er en kamp jeg ikke hadde noe håp om å vinne, men etter hvert som tiden gikk så det ut som vi kunne berge ett poeng, men slik ble det altså ikke. Likevel gjør vi en MYE bedre figur enn vi gjorde borte mot Liverpool og Manure, og jeg ser ingen grunn til at vi ikke skal kunne slå Chelski hjemme i ligacupen neste uke, da har vi fler folk tilbake fra skade håper jeg, og dermed mer rutine!

Jeg er veldig fornøyd med Huntington i dag, han gjorde en veldig god figur, egentlig fornøyd med hele laget. MEN JEG HATER SÅNNE PIRKERE FRA 5 METER SOM GÅR INN....ren flaks!!!

Dersom vi spiller sånn bakover mot Watford på lørdag kommer vi garantert til å vinne.

Men jeg skjønner ikke at noen kan grine så JÆVLI over Milner i dag, han jobba jo som en helt...jaja...

For å avrunde, så er jeg veldig positivt overrasket over dagens kamp, jeg forventa slakt, men det ble det ikke. Vi jobba veldig bra, ALLE sammen. Når det er sagt kunne målet vært unngått dersom Ramage hadde vært litt mer våken på Drogba, men den slangen snor seg jo fri uansett. Hadde vi bare hatt litt flaks kunne vi fått med oss 3 poeng i dag, men ettersom det er Newcastle vi heier på, så skjer jo aldri det at vi har flaks! Just live with it!!

Bjørn - gleder meg til lørdag
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #207 på: 13. Des. 2006, 23:13 »
Når Luque hadde ballen gjorde han det jo bra. Satt nesten opp en alene med keeper sjanse, men elendige Martins gjorde ikke noe ut av det.
Martins var helt ræv i dag. Står å ser på det meste som skjer, og på stusser står han og ser hvem som vinner hodeduellen før han løper. Han viser også jævli lite initiativ og lite løp. Når han får ballen i beina, så klarer han ikke gjøre noe med det.
Jeg håper Martins kan bli flinkere til å utnytte situasjonene der han kan drible og gå mot mål. Mulig det var svært vanskelig i dag da han møter Carvalho/Terry og Essien/Terry. Men jeg ønsker å se mye bedre prestasjoner fra han framover, for han har jo alt bortsett fra hjerne slik det så ut i dagens kamp.

Milner er jo gud i dag og jobber jo som svarte. Han har også vært god de siste kampene synes jeg, og kommer seg ofte forbi på kant. Og Pattison har jo en enorm vilje og sprang som bare f i dag. Sprang litt for mye i enkelte situasjoner også.
Det jeg også ikke liker i dag, er at noen ganger når vi får en sjelden sjanse, så stopper Martins opp, det samme gjør Rossi. De spiller ballen bak istedet for å bykse framover. De har jo fart i massevis. Rossi glimter noen ganger til med flott spill, som viser litt hvorfor Ferguson er så glad i han.

Det var et veldig synd resultat i dag, og alle spillerne gjorde en kanoninnsats. Taylor kunne muligens tatt den ballen Shevchenko spilte til Drogba på 1-0 målet.

Selvfølgelig ble N`Zogbia skadet men det må Newcastle fansen leve med for tiden. Det så ganske alvorlig ut da han ble båret av banen.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #208 på: 13. Des. 2006, 23:17 »
Rossi var absolutt "OK" idag. Han har ikke vist mye av talentet sitt når han har fått muligheten men fortjener honnør for kampen idag.

Generelt var det en OK kamp fra Newcastle i mine øyne. Vi taper, men vi taper mot et bedre lag og det er ingenting å skamme seg over. Iallfall ikke da vi har måttet tåle å tape hjemme for langt dårligere lag tidligere i år.
Vi skaper ikke allverdens, men vi har ett par store sjanser, og Sibierski kommer til et par bra headinger. Veldig uflaks med den som gikk i treverket, og synd han ikke får styrt den i andre omgang litt bedre enn bare rett på Hilario, men gode forsøk.
Martins fortjener også ros. Jobber meget bra, jeg tror han skal gi oss mye å glede oss over i fremtiden.

Ellers er jeg enig med de fleste som fremhever Butt, Given og Taylor her. Syns også Huntington gjør en fullt brukbar deby (fra start), startet litt smånervøs men "ble fort et par år eldre" utpå der. Vi må bare be til høyere makter om at N'Zogbias skade ikke var av det veldig alvorlige slaget selv om den så stygg ut.
Det blir også spennende å se hvem som kommer inn i venstreback rollen på Lørdag, tidligere har jeg lekt med tanken om at det kunne vert spennende å prøvd O'Brien der. Mye verre enn Babayaro blir det uansett ikke. Han detter jo på ræva hver gang, og de få gangen han faktisk klarer å stoppe en motspiller er det ikke på noen overbevisende måte. Har også flaks at han kun får et gult kort idag. Skal dog sies til hans forsvar at han ikke hadde noen enkel jobb.

De som fortsatt kritiserer Milner får bare holde på. Til de som irriterer seg på kritikken: det er ikke engang vits i å svare på det når man tilogmed klarer å kritisere Milner idag. Beklager, men da sier det ikke mest om Milner for å si det sånn.

Jeg er litt fornøyd med at vi ikke blir like maltraktert som det vi ble på Old Trafford, og syns vi holder brukbart lenge mot et langt bedre lag. Og det til tross for alle de skadene vi har. Vi kunne vel faktisk stilt et helt lag av bare skadede spillere og det sier jo litt. Det er ny kamp på Lørdag, og det er av den typen kamp som skal vinnes, så jeg foreslår at vi (laget) ser frem til den og forbreder oss (seg) godt så bør vi sanke 3 nye poeng og kan forhåpentligvis legge dagens kamp bak oss. Og det er godt å allerede være ferdig med bortekampene mot "de 4 store".

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #209 på: 13. Des. 2006, 23:22 »
Sibierski var så nær og heade i mål. :(