20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Peter Crouch linkes faktisk!  (Lest 24140 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Peter Crouch linkes faktisk!
« Svar #105 på: 18. Feb. 2007, 18:02 »
Trenger det slettes ikke bli. Crouch er milevis bedre med ballen langs bakken enn en spiller som vår egen Ameobi.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 27. Mai 2007, 23:25 »
http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/premiership/article1848404.ece

Sam Allardyce skal være interessert i å hente Peter Crouch til Newcastle for £10 millioner pund, skriver seriøst The Times. Rafa Benitez skal være villig til å selge, dersom han får inn nye spisser. Voronin kommer i sommer, mens Bellamy er på vei ut til en mer passende klubb. Fowler er som kjent frigitt.
Samtidig nevnes det at Owen er LFC-aktuell. Men en byttehandel er alikevel ikke bare å få i stand, da Allardyce veit at Newcastle-fansen antakeligvis vil være lunkne til å bytte bort Owen mot Crouch.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #107 på: 27. Mai 2007, 23:59 »
NEI til byttehandel!!! Kun visst byttehandelen er Ameobi-Crouch + £1-2M  Maks!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #108 på: 28. Mai 2007, 00:03 »
Hvis Owen uansett skal forsvinne så gjør det meg ingenting. Men da er vi avhengig av å hente inn enda en god spiss..

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #109 på: 28. Mai 2007, 00:03 »

De sikler på Eto`o, så tror du virkelig de har lyst på Shola?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 28. Mai 2007, 00:05 »
Jeg vil ikke bytte Owen mot Crouch. Håper vi gjør alt for å tviholde på godeste Owen. Men å fått Crouch til klubben i en straigt handel ville jo vært kongebra!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #111 på: 28. Mai 2007, 00:07 »

Tror de kan finne frem de røde moppene sine og moppe opp det klisset, får Eto'o blir nok der han er! Men at Rafa Bentiez er VELDIG interessert i å hente Sholadinho til Anfield tillater jeg meg å tvile på også!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #112 på: 28. Mai 2007, 00:09 »
Uansett, når det gjelder dette med en byttehandel, Owen mot Crouch og eventuelt et mellomlegg, var det ikke Benitez selv som var lunken til å hente tilbake Owen da han først havnet i Newcastle for snart to år siden? Er det noe som tilsier at den spanske pipa plutselig har fått en annen lyd nå?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #113 på: 28. Mai 2007, 00:10 »
Hmm. Vel. Å hente Owen ville vel alltids vært noe å sikle etter tror jeg. En goalgetter kommer ikke lett along the road. Ihvertfall ikke en med hjerte mest planta i det forferdelige laget.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #114 på: 28. Mai 2007, 04:16 »
Crouch er en spiss jeg kunne tenkt meg hos oss.Bare kjøpe han uten byttehandel ville jeg synes ville vært det beste! ;D.Så.Har vi sjangsen på det.Få han inn.Hjertelig velkommen hos meg.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #115 på: 28. Mai 2007, 08:26 »

Nei jeg kan aldri i verden tro at de er interessert i Shola. Da er de totalt "hjernedød".. Men det var bare for å illustrere hvordan jeg verdsetter Crouch. Ameobi har ikke det som skal til for å bli en TOPP spiss som scorer 20 mål pr sesong. Det kan sikkert Crouch klare, men jeg vil ikke ha han til klubben på bekostning av Owen eller Martins.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #116 på: 28. Mai 2007, 10:02 »
Croach er brukbar, men har etter min mening ikke det som skal til for å bi en toppspiss. Greit han er to meter, men morra mi har bedre spenst enn ham. En midtstopper med litt pondus tar ham ut pga bedre spenst,styrke og timing. Når det er sagt, liker jeg karen. Han trosser jo de fysiske forutsetningene. Han var kanon i Southampton. Ikke tvil om at Crouch er bedre enn Ameobi, men han kommer dessverre ikke til å score nok mål likevel. Forøvrig må Ameobi være den verste spissen castle har hatt. Sir Bobby bomma grovt ved å velge ham foran Lua Lua

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #117 på: 28. Mai 2007, 10:41 »
Jeg hadde nok bytter Owen mot Crouch pluss litt penger selvfølgelig på flekken. Kanskje vi kan få Crouch, Kewell, Hyypia mot Owen?
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

st0ne

• Benkvarmer
  • **
  • Alan Shearer, The Magic Number 9!
    • Vis profil
« Svar #118 på: 28. Mai 2007, 11:52 »
Jeg vil ikke ha Crouch i klubben, men om han kommer så skal jeg ikke sutre. Det er jo en god og hodesterk spiss, og tenke seg det så har han teknikk med de stilkebena sine og. Så det i storseieren mot Arsenal tidliger i år.

Så jeg syns vi får bare gjør det beste ut av det om han kommer, men håper at vi får brukt de penga på klasseforsvarerer.

For vi trenger egentli ikke en ny i angrep eller midtbane om vi får de vi har til å prestere.

Så plis, hent inn Campbell, Leighton Baines John Heitinga hadde vært nice  ^^. Da har vi et forsvar som kommer til å funke i år.
Live The Dream, Newcastle United!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil