20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Peter Crouch linkes faktisk!  (Lest 24186 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Peter Crouch linkes faktisk!
« Svar #90 på: 15. Jan. 2007, 17:12 »
En så god spiss?

Crouch er minimalt bedre enn Shola Ameobi. Jeg mener faktisk Shola på sitt beste er BEDRE enn Crouch. Jeg vet jeg er mutters alene om akkurat det, men Crouch er på langt nær en urealistisk spiss for Newcastle, for så god er han faen ikke. I Newcastle ville han sett ut som en like stor klovn som Ameobi gjør. Det tør jeg garantere.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #91 på: 15. Jan. 2007, 17:13 »
En så god spiss?

Crouch er minimalt bedre enn Shola Ameobi. Jeg mener faktisk Shola på sitt beste er BEDRE enn Crouch. Jeg vet jeg er mutters alene om akkurat det, men Crouch er på langt nær en urealistisk spiss for Newcastle, for så god er han faen ikke. I Newcastle ville han sett ut som en like stor klovn som Ameobi gjør. Det tør jeg garantere.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 15. Jan. 2007, 17:14 »
Beklager trippelposting. Dårlig nettforbindelse.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #93 på: 15. Jan. 2007, 17:38 »
Jeg lar statsene prate for seg. Crouch er fast i Englands landslagstropp. Ameobi er ikke i nærheten, og per dags dato ser jeg ikke for meg at han noensinne vil bli det slik konkurransen nå er.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 15. Jan. 2007, 17:39 »
Jeg lar statsene prate for seg. Crouch er fast i Englands landslagstropp. Ameobi er ikke i nærheten, og per dags dato ser jeg ikke for meg at han noensinne vil bli det slik konkurransen nå er.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Agurksaft

• Gjest
« Svar #95 på: 15. Jan. 2007, 18:25 »
Me har fått Emre , Owen og Duff.
Crouch er klart rangert under alle desse 3.
Vertfall laaangt under Owen i markedsverdi.

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #96 på: 15. Jan. 2007, 21:13 »
Håper ikke vi finner på å kjøpe Crouch. For det første blir han kostbar, for det andre støtter jeg Joakim på at Ameobi er minst like god på sitt beste.

Så jeg satser på at de pengene vi eventuelt skulle ha til å bruke på en ny spiss brukes på andre og billigere alternativer enn den lange stakan fra Liverpool...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 16. Jan. 2007, 19:06 »
Hehe. Ja, Titus Bramble er forsåvidt bedre enn Woodgate på sitt aller beste, men er faen ikke halvparten den spilleren Woody er. Noe lignende kan sies hva Ameobi vs Crouch gjelder.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #98 på: 16. Jan. 2007, 19:59 »
Jeg er ingen stor fan av Crouch, og håper absolutt ikke at vi finner på å kjøpe han. Alt for dyr og har begrensede ferdigheter. Han er skuffende i lufta med tanke på høyden, og han er heller ingen utpreget avslutter.
Men å si at Ameobi er bedre enn Crouch synes jeg blir helt feil, jeg føler enkelte Newcastlesupportere overvurderer Ameobi.
an sparker ikke Bobby Robson??

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #99 på: 19. Jan. 2007, 22:50 »
Jeg er sikker på at Ameobi med riktig oppfølging, en god manager og mye førstelagsspill for et lag som Liverpool, hadde vært like fast på landslaget og hatt omtrent like gode stats som Crouch. Ameobi har like begrensede ferdigheter som Crouch. Hva gjorde Crouch før han kom til Pool? Absolutt ingenting!

Han var udugelig i Villa, en stygg, fæl voldsmann som scoret enkelte flaksmål for Southampton. Det er tilfeldigheter som gjør at han gjør det så bra i Liverpool. Mye skyldes medspillerne, mye skyldes manageren og trenerstaben.

Crouch er en udugelig, hjulbeint tosk som hadde fremstått som like håpløs i Newcastle som Ameobi har gjort. Dessuten ville han vært langt, langt mer skadet, på grunn av de lange tynne beina som ikke hadde tålt noen verdens ting om han hadde spilt i sort og hvitt. Hadde Ameobi og Crouch byttet plass, så tror jeg Crouch hadde vært mobbeofferet og Ameobi ville vært landslagsspilleren. Jeg kan ihvertfall garantere at Crouch aldri i verden hadde hatt så god stats og vært landslagsspiller om han hadde spilt i sort og hvitt.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #100 på: 20. Jan. 2007, 00:08 »
Skal ikke så mye til og bli fast på england sitt landslag.. Me tanke på at defoe ikke spiller fast for tottenham og owen er lang tid skadet.
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 20. Jan. 2007, 04:02 »
Sitat fra: "Joakim"
Jeg er sikker på at Ameobi med riktig oppfølging, en god manager og mye førstelagsspill for et lag som Liverpool, hadde vært like fast på landslaget og hatt omtrent like gode stats som Crouch. Ameobi har like begrensede ferdigheter som Crouch. Hva gjorde Crouch før han kom til Pool? Absolutt ingenting!.

Han gjorde vel omtrent lika mykje som Craig Bellamy gjorde i Coventry
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #102 på: 20. Jan. 2007, 15:28 »
Sitat fra: "Joakim"
Jeg er sikker på at Ameobi med riktig oppfølging, en god manager og mye førstelagsspill for et lag som Liverpool, hadde vært like fast på landslaget og hatt omtrent like gode stats som Crouch. Ameobi har like begrensede ferdigheter som Crouch. Hva gjorde Crouch før han kom til Pool? Absolutt ingenting!

Han var udugelig i Villa, en stygg, fæl voldsmann som scoret enkelte flaksmål for Southampton. Det er tilfeldigheter som gjør at han gjør det så bra i Liverpool. Mye skyldes medspillerne, mye skyldes manageren og trenerstaben.

Crouch er en udugelig, hjulbeint tosk som hadde fremstått som like håpløs i Newcastle som Ameobi har gjort. Dessuten ville han vært langt, langt mer skadet, på grunn av de lange tynne beina som ikke hadde tålt noen verdens ting om han hadde spilt i sort og hvitt. Hadde Ameobi og Crouch byttet plass, så tror jeg Crouch hadde vært mobbeofferet og Ameobi ville vært landslagsspilleren. Jeg kan ihvertfall garantere at Crouch aldri i verden hadde hatt så god stats og vært landslagsspiller om han hadde spilt i sort og hvitt.
:lol:
Who else...... Alan Shearer

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #103 på: 20. Jan. 2007, 17:35 »
Jeg tror Crouch vil gjøre en strålende jobb i Newcastletrøya hvis han skulle komme, men det er vel lite sannsynlig at Liverpool ønsker å selge han til Newcastle...

Martins og Crouch hadde vært et spennende spisspar det!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #104 på: 21. Jan. 2007, 21:21 »
Crouch er ein god spiss, men eg håpa ikkje han kjem til Newcastle. Då blir det endå meir langpasningar enn når vi spelar med Sibierski på topp. Uansett har eg lita tru på at han kjem.