20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Serier  (Lest 18460 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Serier
« på: 10. Des. 2006, 00:02 »
www.demo.co.uk

Veldig nyttig side der man kan se flesteparten av seriene som går på tv nå gratis uten å laste ned noe. Det er ikke full kvalitet på alt, men det funker fint å se.

Anbefaler serien Heroes! 3 episoder og du er hekta! :wink:

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Serier
« Svar #1 på: 10. Des. 2006, 11:00 »
Kul side, men det kan jo ikke sammenliknes med å laste ned! Vil du se Heroes, last det ned. Personlig har jeg sett alle episodene av Heroes, og det er veldig fengende ;)

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Serier
« Svar #2 på: 10. Des. 2006, 12:25 »
Enig med deg i at det er bedre å laste ned, men dette er liksom en ''just in case'' side :P . Jeg og har sett alle 11 heroes episodene, ANBEFALES!

plebbster

• Gjest
Serier
« Svar #3 på: 10. Des. 2006, 22:23 »
Jeg ser kun på de kjente seriene som:
-Prison Break
-24
-Desperate Housewives

og en litt ukjent; Jericho. Den rox. :wink:

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Serier
« Svar #4 på: 11. Des. 2006, 00:27 »
Seinfeld er jo faktisk verdens beste serie!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Gonzalez

• Supersub
    • Vis profil
Serier
« Svar #5 på: 11. Des. 2006, 03:32 »
Verdens beste tv-serie: The Office - Amerikanske versjonen....

Den engelske versjonen er også fantastisk bra, men den Amerikanske har et eller annet udefinerbart som rett og slett gjør at man blir hektet på serien. De er i sesong 3 av serien nå og til fredag kommer juleepisode woohoo =) ...

Lost er også fortsatt bra, og blir spennende å følge med nå etter nyttår. The OC sesong 1 er også utrolig bra. Er vel egentlig bare grunn til å se en sesong av den serien.
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Serier
« Svar #6 på: 11. Des. 2006, 05:44 »
hmm.
Prison Break er  udiskutabelt det beste som kan sjås på fjernsyn.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Gonzalez

• Supersub
    • Vis profil
Serier
« Svar #7 på: 11. Des. 2006, 08:00 »
Sitat fra: "Benson"
hmm.

Prison Break var bra i starten, de første 10 episodene ellernoe sånnt av første sesong. Men de dro det så langt ut til slutt. Det kunne blitt så ufattelig mye bedre, avslutning av sesong 1 var jo rett og slett skuffende.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Serier
« Svar #8 på: 11. Des. 2006, 08:31 »
Sitat fra: "Gonzalez"
hmm.

Prison Break var bra i starten, de første 10 episodene ellernoe sånnt av første sesong. Men de dro det så langt ut til slutt. Det kunne blitt så ufattelig mye bedre, avslutning av sesong 1 var jo rett og slett skuffende.

Skjønner egentlig ikke hvordan du kan få deg til å si noe sånt. Finner jo ikke en mer nervepirrende serie enn Prison Break! Avslutningen på sesong en var heller vitterlig ikke skuffende? :?

Jeg ser egentlig bare på serier og sport på TV. Følger med på følgende serier:
-Prison Break
-Lost
-Heroes
-Jericho

Nå er det pause i alle disse seriene, og det gjør en mann rimelig frustrert! :P

Gonzalez

• Supersub
    • Vis profil
Serier
« Svar #9 på: 11. Des. 2006, 09:48 »
Vel Prison Break er vel den serien jeg har blitt mest skuffa over etter fra en god start til en elendig slutt. Men lov å ha forskjellig meninger selvsagt  :) . Lost synes jeg er veldig bra fortsatt!

Gonzalez

• Supersub
    • Vis profil
Serier
« Svar #10 på: 11. Des. 2006, 09:51 »
Sitat fra: Lerbakk
Sitat fra: Gonzalez
hmm.

Nå er det pause i alle disse seriene, og det gjør en mann rimelig frustrert! :P

Ja, enig. Er det noe som gjør meg frustrert over Amerikanske serier er at de alltid har lange pauser og plutselig er det en uke det ikke er episode pågrunn av sport på tv. Der er vi i Norge flinkere til å sende etter hverandre. Lost er jo pause fram til uti mars tror jeg.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Serier
« Svar #11 på: 11. Des. 2006, 15:15 »

Den engelske versjonen er også fantastisk bra, men den Amerikanske har et eller annet udefinerbart som rett og slett gjør at man blir hektet på serien. De er i sesong 3 av serien nå og til fredag kommer juleepisode woohoo =) ...

Lost er også fortsatt bra, og blir spennende å følge med nå etter nyttår. The OC sesong 1 er også utrolig bra. Er vel egentlig bare grunn til å se en sesong av den serien.

Er så ufattelig uenig som det går an å bli! Den engelske versjonen er så sinnsykt mye bedre. Den amerikanske ser ut som en dårlig parodi på å amerikanisere noe som kun er morsomt på britisk!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Gonzalez

• Supersub
    • Vis profil
Serier
« Svar #12 på: 11. Des. 2006, 17:58 »
Sitat fra: "Lasse"

Er så ufattelig uenig som det går an å bli! Den engelske versjonen er så sinnsykt mye bedre. Den amerikanske ser ut som en dårlig parodi på å amerikanisere noe som kun er morsomt på britisk!

Hehe, den er jeg vant til å høre  :wink: . Men sesong 2 er utrolig mye bedre enn sesong 1 i den Amerikanske versjonen. Den første sesongen og spesiellt første episoden som ble laget er nesten helt identisk med britiske versjonen. I løpet av sesong 2 har de derimot utviklet seg i sin egen retning og versjonene har nå blitt veldig forskjellige. Så hvis folk vil se Amerikanske versjonen vil jeg anbefale dem å se fra sesong 2. Carell er veldig dyktig, og det er ikke tilfeldighet at showet vant en Emmy i Usa for beste komedie og gjør det utrolig bra på seertall. Gervais har jo også vært manusforfatter på den siste episoden som gikk nå i Usa.

Men som sagt britiske versjonen er jo fortsatt utrolig bra, var jo tross alt denne versjonen jeg så først. Gervais er en artig kar  :lol: . Har ikke sett hans siste serie The Extras, noen som har det?

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Serier
« Svar #13 på: 13. Des. 2006, 05:02 »
Rescue Me med Denis Leary, morsom serie om en brannmann som sliter med arbeidskolleger, alkoholisme, damer, etc. Går vel på norsk ZTV fra 19.30-20.30, hvilken dag er jeg ikke helt sikker på men. Det er verdt en titt hvertfall.
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Serier
« Svar #14 på: 13. Des. 2006, 16:30 »
Haha, serier, South Park, Simpsons.. :P
iverpool FC