20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sibbigoal!!  (Lest 3097 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

magnus

• Supersub
    • Vis profil
Sibbigoal!!
« på: 09. Des. 2006, 14:48 »
Ser ut som han kommer til å forlenge med newcastle!
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~940707,00.html
Han fortjener det spør du meg. Oppført seg utrolig proft i newcastle slike spillere trenger vi to tre til av.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sibbigoal!!
« Svar #1 på: 09. Des. 2006, 15:24 »
Han fortjener det virkelig! Skulle ønske han var 5-10 år yngre!

Noen andre som så han på MTV Cribs her om dagen?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Sibbigoal!!
« Svar #2 på: 09. Des. 2006, 16:00 »
Nopp. Var det kult?

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sibbigoal!!
« Svar #3 på: 09. Des. 2006, 16:10 »
Så bare slutten på det, men hadde ikke trodd det var han de hadde valgt fra Newcastle. Hadde heller trodd de tok Owen eller Luque eller en av de mer berømte spillerne.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sibbigoal!!
« Svar #4 på: 09. Des. 2006, 17:56 »
Kjempe med Sibbe, utrolig at han har blomstret sånn i newc.
Who else...... Alan Shearer

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Sibbigoal!!
« Svar #5 på: 09. Des. 2006, 17:57 »
Nå er han skadet. Satser på at det ikke er noe alvorlig!

Gonzalez

• Supersub
    • Vis profil
Sibbigoal!!
« Svar #6 på: 11. Des. 2006, 03:39 »
Han er iferd med å bli en kulthelt på St. James' Park nå. Skulle likt å sett han på MTV Cribs, regner med han har en leilighet med mye bling bling!
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sibbigoal!!
« Svar #7 på: 11. Des. 2006, 13:09 »
Han hadde faktisk en svær villa han hadde. Kan godt være det var i Frankrike. Du kan sikkert laste det ned eller se det på den siden Førre har linket til i ''Chit-Chat''-forumet.

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Det kommer kanskje flere...
« Svar #8 på: 11. Des. 2006, 13:17 »
Sitat fra: "Håvard"
Så bare slutten på det, men hadde ikke trodd det var han de hadde valgt fra Newcastle. Hadde heller trodd de tok Owen eller Luque eller en av de mer berømte spillerne.

Ameobi var på MTV Crips for ca. 3 mnd. siden. Så da kan det kanskje dukke opp flere NUFC-spillere senere i Cribs.

Etter å ha sett Ameobis hjem tipper jeg han ser mye film nå under skadeavbrekket  :)
Livet er svart/hvitt!

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sibbigoal!!
« Svar #9 på: 11. Des. 2006, 13:42 »
Kunne vært artig å sett dem. Noen som vet hvor de kan lastes ned?

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sibbigoal!!
« Svar #10 på: 13. Des. 2006, 04:51 »
Må si jeg har blitt positivt overraska ja...Som targetman er han jo glimrende
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Kristian Skuland

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Re: Det kommer kanskje flere...
« Svar #11 på: 14. Des. 2006, 16:10 »
Sitat fra: "Brewcastle"
Sitat fra: "Håvard"

Ameobi var på MTV Crips for ca. 3 mnd. siden. Så da kan det kanskje dukke opp flere NUFC-spillere senere i Cribs.

Etter å ha sett Ameobis hjem tipper jeg han ser mye film nå under skadeavbrekket  :)

Det MTV Cribs-programmet dere snakker om ble lagd for lenge siden, da Sibierski var i City. Jeg husker jeg så det for minst 3-4 måneder siden. Ameobi og Sibierski var med i samme programmet, i likhet med blant annet Ian Walker og Ashley Ward (hvis det er noen som husker han).
Sibierski hadde en knallfin villa i Frankrike, og Ameobi hadde en skikkelig ungkarsbule med blant annet 3-4 stuer og "gaming rooms".

Tror nok det er økonomiske grunner til at det er mindre profilerte spillere som figurerer i slike programmer. Det ville nok kostet mer å ha med spillere som feks Owen og Dyer osv, og muligens er dette såpass høyt profilerte spillere som kanskje ikke har noen intensjoner om å brette ut privatlivet og huset sitt for millioner av mennesker.
Same old Shearer, always scoring...

*BIG AL*

Takk for alt, Alan...

axelberg

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
    • http://www.nufc.com/
Re: Det kommer kanskje flere...
« Svar #12 på: 22. Des. 2006, 14:35 »
Kjempe bra at Sibierski har blomstret så mye i det siste! Synd han ikke kom inn tidligere mot Chelsea på onsdagen... Etter min mening er han og Martins det beste spiss-paret til Newcastle nå om dagen!