20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør Nobby være Newcastles nye, faste høyreback?

Ja, tror det kan være en god løsning
13 (43.3%)
Nei, over tid vil han ikke kunne spille bra der
2 (6.7%)
Vi bør kjøpe en ny høyreback
15 (50%)

Stemmer totalt: 29

Avstemning er avsluttet: 28. Nov. 2006, 17:41

Skrevet av Emne: Nobby som høyreback  (Lest 15304 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Nobby som høyreback
« Svar #15 på: 04. Des. 2006, 14:58 »
Sitat fra: "Lerbakk"
Sitat fra: "EivindI"
Given
Solano-Taylor-Bramble-Ramage
--Milner-Emre-Parker-Duff-------
-------------Dyer------------------
-------------Martins---------------

Mener dette er det beste laget per i dag.

Njææ.. Med mindre Duff skal hinke på krykker, så er nok ikke det det beste laget per i dag :D

Trodde Duff var på bedringens vei, men vet ikke helt hvor jeg har det fra. :P
Zoggy må selvsagt starte på venstrekant, selv om Duff på krykker muligens hadde gjort en bedre jobb enn Zog med tanke på den dårlige formen hans.

Zoggy var jo veldig god mot Pompey. Synes ikke han er i så dårlig form
Andreas Martins

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Nobby som høyreback
« Svar #16 på: 04. Des. 2006, 15:14 »
Ingen tvil om at Zog har tapt seg mye fra fjorårssesongen! I fjor var han en av våre beste spillere, mens hittil har han vært en ganske anonym skuffelse. Man kan av og til se glimt til talentet hans, og om han får spilletid tror og håper jeg at Zog finner igjen formen.

Uansett; Solano burde spille høyreback helt til vi har kjøpt en ny. Solano er vår beste høyreback, og jeg synes i tillegg Milner har vært bedre enn Nolberto på høyrekanten i år. Samspillet mellom Solano som offensiv back og Milner på kant, kan bære frukter. Vi vil da ganske sikkert komme til mange gode innlegg på høyrekanten.

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Nobby som høyreback
« Svar #17 på: 04. Des. 2006, 15:42 »
Ingen tvil om at Zog har tapt seg mye fra fjorårssesongen! I fjor var han en av våre beste spillere, mens hittil har han vært en ganske anonym skuffelse. Man kan av og til se glimt til talentet hans, og om han får spilletid tror og håper jeg at Zog finner igjen formen.

Uansett; Solano burde spille høyreback helt til vi har kjøpt en ny. Solano er vår beste høyreback, og jeg synes i tillegg Milner har vært bedre enn Nolberto på høyrekanten i år. Samspillet mellom Solano som offensiv back og Milner på kant, kan bære frukter. Vi vil da ganske sikkert komme til mange gode innlegg på høyrekanten.

tror ikke vi kan forvente like mye av zog i den alderen han er som vi kan av fore eksempel duff. Zoggy kommer nok til å variere i prestasjoner i noen år til før han blir stabilt god. Dette er noe alle unge spillere går igjennom. men zoggy på sitt beste er en av newcastle sine beste spillere.
Andreas Martins

DanMan

• Gjest
Nobby som høyreback
« Svar #18 på: 05. Des. 2006, 14:28 »
Solano må spille høyreback frem til nyttår, da vi forhåpentligvis selger Carr, og henter en ny høyreback.  :)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Nobby som høyreback
« Svar #19 på: 07. Des. 2006, 00:12 »
Hvorfor skal vi SELGE vår eneste høyreback for å kjøpe en ny? Da har vi jo status quo da!?! Er det det vi ønsker?

Carr er god nok til å beholdes som backup. Da blir han forhåpentligvis også mindre skadet. Vi trenger en ny høyreback og en ny venstreback UTEN å selge Baba og Carr.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Nobby som høyreback
« Svar #20 på: 11. Des. 2006, 23:12 »
Nå får vi håpe Milner kliner til på høyrebacken mot Chelski. Blir spennende å se, regner med at han starter...

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Nobby som høyreback
« Svar #21 på: 11. Des. 2006, 23:49 »
Sitat fra: "Joakim"

Carr er god nok til å beholdes som backup. Da blir han forhåpentligvis også mindre skadet. Vi trenger en ny høyreback og en ny venstreback UTEN å selge Baba og Carr.

Nettopp. Begge er ok backup spillere.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Nobby som høyreback
« Svar #22 på: 12. Des. 2006, 11:55 »
Nå får vi håpe Milner kliner til på høyrebacken mot Chelski. Blir spennende å se, regner med at han starter...

Milner starter garantert mot Chelsea, hvis ikke han også blir skadet. Jeg er dog litt i tvil om jeg ville belastet ham med høyreback rollen som tross alt innebærer endel ansvar, eller om han bør fortstte å blomstre i kantrollen. Er ikke sikkert Milner løser høyreback oppgaven spesielt mye bedre enn for eksempel Huntington eller Taylor. Aller helst vil jeg se Taylor og Ramage fortsette sammen som stoppere, men kan til nød gå med på å la Taylor spille høyreback, hvis unge Huntington klarer seg bedre som stopper enn back. Det lille vi kan glede oss over midt oppi dette skadehelvete er at Huntington etter alt å dømme gjorde en god deby mot Blackburn i helga. Fikk dessverre ikke sett kampen selv, men alle rapportene jeg har fått med meg tilsier at han gjorde det brukbart.

At Carr og Baba holder som backup som det er diskutert ovenfor her er jeg glatt enig i. Spørsmålet er hvem bør vi satse på til å forsterke de plassene? Vi har altså allerede backup spillere, da trenger vi to som kan gå rett inn og være gode nok for førstelaget. Aller helst to som også har erfaring fra Premier League fra før.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Nobby som høyreback
« Svar #23 på: 12. Des. 2006, 13:01 »
Sitat fra: "chickenman"

At Carr og Baba holder som backup som det er diskutert ovenfor her er jeg glatt enig i. Spørsmålet er hvem bør vi satse på til å forsterke de plassene? Vi har altså allerede backup spillere, da trenger vi to som kan gå rett inn og være gode nok for førstelaget. Aller helst to som også har erfaring fra Premier League fra før.

Lucas Neill kan være den ene av dem.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Nobby som høyreback
« Svar #24 på: 12. Des. 2006, 13:05 »
Sitat fra: "chickenman"

Lucas Neill kan være den ene av dem.

Enig i den, fordelen med Neill er også at han er en slags "Zambrotta light", holder ikke samme nivået (noe vi ikke kan forvente av spillere som vil til Newcastle), man han er tilnærmet like god på begge sidene.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Nobby som høyreback
« Svar #25 på: 12. Des. 2006, 13:12 »
Syns også at Gareth Bale som var nevnt i transfer forumet er et interessant navn. Han er spådd en lysende fremtid og har startet 20 av Soton's 25 kamper i Championship til nå, og har i tillegg notert seg for 4 mål. Imponerende av en 17 åring. Spørsmålet er bare om det er litt for tidlig for ham å ta steget opp til den øverste divisjonen, og om vi eventuelt kan belage oss på at han skal bli en stabil back som vi kan stole på i så ung alder.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Nobby som høyreback
« Svar #26 på: 12. Des. 2006, 14:24 »
Og her avviser Roeder at Neill er et interessant mål

Sitat fra: "Alan Oliver, The Evening Chronicle (Dec 12 2006)"
But at Ewood Park on Saturday, Neill blotted his copybook with a poor performance against United in general and Charles N'Zogbia in particular, and Newcastle will not compete with Liverpool for the Aussie defender at the turn of the year.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Nobby som høyreback
« Svar #27 på: 21. Des. 2006, 13:34 »
Nok en flott kamp av Nobby på backen.. Jeg ser virkelig ikke på hvilket felt Carr er bedre enn Nobby som back..

nemo

• Supersub
    • Vis profil
Nobby som høyreback
« Svar #28 på: 21. Des. 2006, 15:02 »
Roeder er vel den eneste som kanskje ser det...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Nobby som høyreback
« Svar #29 på: 21. Des. 2006, 19:52 »
Jeg ser det iallfall ikke. Jeg mener vår klart beste høyrekant pr nå er med Solano som back og Milner på vingen foran ham. Den eneste grunnen jeg kan se til at Solano ikke skal spille back er fordi han skal være backup til Milner. Og  om det i hele tatt er en grunn er det IKKE grunn god nok. Dersom Solano må ovreta for Milner kan han flyttes opp i banen og inn med en skadefri Carr på backen isåfall.
Ser faktisk for meg at Solano på tampen av karrieren sin nå kan passe bedre som back enn kant når han begynner å miste farten. Er heller ikke det minste vanskelig å se at han bidrar til å skape mer trygghet i forsvarsfireren med rutinen sin. Og den forsvarsfireren vår trenger strengt tatt den rutinen den kan få.