20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Etter en kjedelig start på kampen, spilte Newcastle seg til flere halvsjanser - den største sto gjestene selv for. Primus satte et Milner-innlegg i forsvarskollega Pamarot og ballen holdt på å havne i buret bak David James.
En Antoine Sibierski helt på offside-grensen fikk ballen fra Martins og ekspederte ballen kontant i mål bak James.
Etter dette hadde hjemmelaget tre-fire store muligheter til å utligne, men en fantastisk David James tok det som kom.
Jeg vet at norsk presse ville hatt stor bruk for oss newcastlesupportere, men nå må man jo gå så fryktelig lenge og få så fryktelig gode karakterer på skolen for å kunne bli journalist. Og blir man først journalist, så må man sikkert jobbe med alt annet tull enn det man kan best.Men merk dere det at alle journalister med høy utdanning og gode karakterer blir medierådgivere og pressesjefer, mens journalistene er de samme gamle gubbene som kjenner noen som kjenner noen, og som ikke har peiling på hva de skriver om.Eller hva tror du, Journalisten? Det er vel gjerne sånn det er?
Sannsynligvis ikke tidenes beste eksempel, men dere forstår forhåpentligvis poenget mitt.
Sitat fra: "Journalisten" Sannsynligvis ikke tidenes beste eksempel, men dere forstår forhåpentligvis poenget mitt.Jepp. Forstår poenget ditt.Men jeg fatter ikke hvordan du kan si at James Milner spiller som en handikappet 96 åring som ikke hører hjemme i Premier League...
Milner tjener vel langt unna en million i uken, og jeg kommer ikke til å gi meg før du innrømmer at du tar feil
Jeg bryr meg ikke noe om du tar feil om lønna, for det irriterer meg ikke. Men at du kan si noe så urettferdig om James Milner irriterer meg nok litt. Skulle tro at hvis du så Newcastlekamper skulle det være god nok grunn til å bli overbevisst.... Kan heller skrive på James Milner transfertråden så denne tråden slipper å bli offer for en persons urettferdige mening om James Milner