20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Frankfurt kampen (UEFA 30. nov)  (Lest 22984 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Sannsynligvis vinner
« Svar #15 på: 29. Nov. 2006, 13:24 »
Baba, Milner og Zog er alle klare til kamp imorgen. Dette var for en gangs skyld gode nyheter. Tipper på dette laget:

Given

Solano
Bramble
Tayls
Ramage

Milner
Emre
Butt
Zog/luque

Martins
Sibierski
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Frankfurt kampen (UEFA 30. nov)
« Svar #16 på: 29. Nov. 2006, 13:34 »
[list=]Given Solano Taylor Bramble Ramage Milner Butt Emre Luque Zoggy Sibierski[/list]
Andreas Martins

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 29. Nov. 2006, 18:15 »
Jeg kan overhodet ikke skjønne hvorfor 7 av dem som er ute skulle ha startet for Newcastle.

He said: "We have 10 or 11 what I would call senior players missing from the squad, and seven of those who are injured would be certain starters had they been fit.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Petter Sunde

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #18 på: 30. Nov. 2006, 12:04 »
Owen-Ameobi
Duff-Parker-Dyer-X
Baba-X-X-Carr
x

Teller 7

Nå er riktig nok Baba med til Tyskland, men tviler på at han starter

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 30. Nov. 2006, 13:07 »
Sitat fra: "Petter Sunde"
Owen-Ameobi
Duff-Parker-Dyer-X
Baba-X-X-Carr
x

Teller 7

Nå er riktig nok Baba med til Tyskland, men tviler på at han starter

Roeder snakker om de som ikke er med i troppen til Tyskland. Der befinner Babayaro seg, så han kan du trekke bort. Så er neppe Martins og Emre benkslitere når alle er friske. Dyer er helt klart best i en fri rolle i mellom midtbanen og spissen.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #20 på: 30. Nov. 2006, 13:11 »
ER vel kanskje høyst fem av disse som hadde startet om hele stallen vår hadde vært skadefri, noe som aldri kommer til å skje!

Petter Sunde

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #21 på: 30. Nov. 2006, 15:18 »
Sitat fra: "Asbjørn"

Roeder snakker om de som ikke er med i troppen til Tyskland. Der befinner Babayaro seg, så han kan du trekke bort. Så er neppe Martins og Emre benkslitere når alle er friske. Dyer er helt klart best i en fri rolle i mellom midtbanen og spissen.

Hvis du skal være så fin på det, så får vi bytte ut Carr med Moore da. Moore har startet 13/14 seriekamper.

Skjønner ikke helt hvorfor det er så mange som mener at Dyer passer best mellom en spiss og midtbanen. Dyer er inne i sin 8. sesong for i Newcastle og vi har alltid spilt 442. Det innebærer at vi alltid har spilt med to spisser. Dyer har vikariert på "spissplassen" et par ganger, men det betyr ikke at det er hans posisjon og iallefall ikke at det er hans beste posisjon. Bare fordi Roeder har brukt Dyer i to kamper i den rollen i de to kampene han har startet denne sesongen, og han har gjort det godt der, betyr ikke at det er hans beste posisjon. Folk burde tatt Dyers 7 andre sesonger i betraktning når de bestemmer hvilken posisjon han er best i. Det er sentral midtbane! Duff er nødvendigvis ikke best på spissplass selvom han har vært crap på venstrekanten vår, men herjet på spissplassen mot Charlton!

Vi operere med 4 sentrale midtbanespillere. To defensive (Parker, Butt) og to offensive (Dyer, Emre). Den nye rollen Parker har fått som box2box-player er bare tull fra Roeder sin side. Parker er krampeaktiv framover. Setter vi sammen den beste defensive midtbanespilleren og den beste offensive midtbanespilleren så får vi Parker-Dyer. Begge to er hjemme i Newcastle idag!

Newcastle har alltid spilt med 2 spisser. Stort sett en liten og kjapp (Owen, Martins) og en stor (Sibierksi, Ameobi). Sett opp det beste spissparet da.. Owen, Ameobi!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 30. Nov. 2006, 15:32 »
Det aller aller beste av Dyer har vi som regel alltid sett når han har alternet som spiss. Han ble brukt som hengende spiss av både Robson og Souness et par/tre ganger, og såvidt jeg kan huske imponerte han da like mye som han har gjort i de kampene han har startet som spiss under Roeder.

Dyer er OFFENSIV sentral midtbane, og jeg vil tørre å påstå at han har gjort sine aller beste kamper som hengende spiss. Det betyr selvsagt ikke at han spiller dårlig som sentral midtbane, eller som høyreving. Det betyr bare at han som offensiv midtbane/hengende spiss spiller enda litt bedre. Men Dyer er knall uansett om han spiller sentral midtbane eller spiss.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 30. Nov. 2006, 18:27 »
Sitat fra: "Joakim"
Det aller aller beste av Dyer har vi som regel alltid sett når han har alternet som spiss. Han ble brukt som hengende spiss av både Robson og Souness et par/tre ganger, og såvidt jeg kan huske imponerte han da like mye som han har gjort i de kampene han har startet som spiss under Roeder.

Dyer er OFFENSIV sentral midtbane, og jeg vil tørre å påstå at han har gjort sine aller beste kamper som hengende spiss. Det betyr selvsagt ikke at han spiller dårlig som sentral midtbane, eller som høyreving. Det betyr bare at han som offensiv midtbane/hengende spiss spiller enda litt bedre. Men Dyer er knall uansett om han spiller sentral midtbane eller spiss.

Enig, synes vi mister litt av de offensive kvalitetene til Dyer når han spiller sentralt på midtbanen.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 30. Nov. 2006, 20:08 »
Dette er laget:

-----------Given
Solano Taylor Bramble Ramage
Milner Butt Emre N`Zogbia
        Sibierski Luque

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 30. Nov. 2006, 20:10 »
Sitat fra: "André Sylthe"
Dette er laget:

-----------Given
Solano Taylor Bramble Ramage
Milner Butt Emre N`Zogbia
        Sibierski Luque

Akkurat som jeg tippet :-)

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #26 på: 30. Nov. 2006, 20:43 »
Meget bra lag det der, spesielt med tanke på de enorme skadeproblemene våre.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

nemo

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #27 på: 30. Nov. 2006, 21:08 »
Ingen som oppdaterer om kampen her idag?

Sitter på jobb, så får ikke sett på stream...

Petter Sunde

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #28 på: 30. Nov. 2006, 21:09 »
Sitat fra: "Asbjørn"

Enig, synes vi mister litt av de offensive kvalitetene til Dyer når han spiller sentralt på midtbanen.

Mister vi ikke mer offensiv styrke ved å bytte ut en spiss med en midtbanespiller da? Dyer kan ha en offensiv rolle fra sin midtbaneposisjon. Men å ofre enn spissplass for han er bare tull.

Agurksaft

• Gjest
« Svar #29 på: 30. Nov. 2006, 21:09 »
DEt har vel ikkje så mykje for seg å dra av ein mann i midtbanesirkelen som det har rundt 16meteren. Dessuten blir det sagt at det er frå den siste 1\3 delen at ein skal få lov til å utfolde seg svært kreativt å "prøve " på ting,
Og det er jo nettopp det Dyer er god til.