20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tor 23.11 H Celta Vigo - Gruppespill kamp 3  (Lest 38912 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Tor 23.11 H Celta Vigo - Gruppespill kamp 3
« Svar #210 på: 24. Nov. 2006, 16:01 »
Sitat fra: "amt"
potesielle motstandere i round of 32.

Livorno, Partizan, Auxerre, Club Brugge, Leverkusen, Besiktas, Sevilla, Liberec, Braga, Lens, OB, Osasuna, Herenveen, Nancy, Feyenord, Basel, Espanyol, Ajax, Zulte Waregem, Panathinaikos, Hapoel Tel Aviv, Rapid Bucuresti, PSG

Det er vel i bunn og grunn ett av disse lagene vi møter!

Usikker på hvem jeg håper på, en av disse burde vel gå;

Braga, Brugge, Herenveen, Nancy.

Jeg vil absolutt ikke møte : Ajax, Partizan, Sevilla, Tel Aviv, Rapid bucuresti.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #211 på: 24. Nov. 2006, 16:01 »
Jeg så ikke at verken Emre eller Zog var oppe og støttet Sibierski, slik at han kunne slå til dem som støtte. Det var ikke en eneste midtbanespiller i nærheten av 16, bortsett fra vingene. Zog trakk utover, og prøvde å drible. Emres pasninger så jeg aldri noe til og driblingene funket dårlig. Jeg så ikke at de under noen omstendigheter løp opp for å være støtte for Sibierksi. Kan noen fortelle meg når de gjorde det? De kan ha løpt så mye de bare vil, men de løpte aldri opp for å støtte Sibierksi. Det er faktum, og da gjorde de ikke jobben sin.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #212 på: 24. Nov. 2006, 16:49 »
Skjønner ikke at du synes Luque var noe god Joakim?

Jeg synes han fikk til fint lite. Han hadde en flott corner og et bra innlegg til Sibierski. Ellers mistet han stort sett ballen hver gang. Han hadde noen ok dribleforsøk der pasningen ble for dårlig etterpå, men ellers vil jeg si han var dårlig.

Han jobbet veldig dårlig hjemover. Var sjelden han giddet å løpe de få metrene som skulle til for å komme på riktig side av mann, men kanskje han rett og slett ikke har kondis til det...

Men jeg synes han spilte bedre enn N`Zogbia og jeg håper vi får se Luque fra start igjen på søndag...

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #213 på: 24. Nov. 2006, 17:08 »
Sitat fra: "kesse"
Sitat fra: "amt"
potesielle motstandere i round of 32.

Livorno, Partizan, Auxerre, Club Brugge, Leverkusen, Besiktas, Sevilla, Liberec, Braga, Lens, OB, Osasuna, Herenveen, Nancy, Feyenord, Basel, Espanyol, Ajax, Zulte Waregem, Panathinaikos, Hapoel Tel Aviv, Rapid Bucuresti, PSG

Det er vel i bunn og grunn ett av disse lagene vi møter!

Usikker på hvem jeg håper på, en av disse burde vel gå;

Braga, Brugge, Herenveen, Nancy.

Jeg vil absolutt ikke møte : Ajax, Partizan, Sevilla, Tel Aviv, Rapid bucuresti.

enig i den! Auxerre, Brugge, Liberec, Braga, OB, Nancy, Zulte, PSG er alle bra!
Andreas Martins

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #214 på: 25. Nov. 2006, 13:19 »
Sent men godt: gratulerer folkens med at avansementet er sikret! Til tross for en litt kjedelig kamp må vi si oss fornøyd med 9 poeng av 9 mulige (for det er strengt tatt det som teller).

chickenman's spilervurderinger:
Given:
Grei kamp, lite å gjøre, sjanseløs på målet.
Solano:
GLIMRENDE opptreden som høyreback. Kanskje Noby kan få et par gode år som høyreback når Milner blir mer og mer selvskreven på høyrekanten?
Taylor:
Forrest Gump, hehe. Kjempemorsomt for Taylor at han ble matchvinner. Har alikevel fortsatt litt småfeil her og der, litt ufin et par ganger også, heldig at han ikke får frispark imot seg i farlige posisjoner.
Bramble:
Flaks som slipper med skrekken da Given redder ham. Den missen kunne fort blitt avgjørende dersom Celta hadde gått opp til 2-0. Ellers en solid kamp, ueheldig at han ikke scorer på corneren i første omgang
Ramage:
Grei kamp "out of position". Blir parkert en eller to ganger ellers grei deffansivt. For dårlige avleveringer fremover på banen. Men tatt i betraktning at han spiller back får han bestått.
Milner:
Nok en god kamp av unggutten. Fantastisk forarbeid til Sibierskis scoring.
Butt:
Gjør jobben, ikke veldig mye mer å si
Emre:
Skuffende. Løper og løper og prøver og prøver, men får det ikke til. Et par bra pasninger, men får til kriminelt lite
N'Zogbia:
Litt det samme som Emre. Prøver og prøver, men lykkes ikke helt. Hva skjer med vår unge franske juvel? Går det samme veien som med Boumsong?
Luque:
Gjør faktisk en OK kamp. Uheldig at han ikke scorer før minuttet er gått, men det tror jeg skyldes den manglende selvtillitten. Ellers arbeidssom og prøver da iallfall. Får også pluss for glimrende assist på målet til Taylor. Gi Luque muligheten fra start oftere Roeder!
Sibierski:
God på hodet, er der han skal være og scorer og gjør jobben sånn sett. Får ikke til mye langs bakken, og blir mer og mer usynlig i andre omgang.

Parker:
Godt innhopp, tar tak og stabiliserer midtbanen vår. Syns alikevel det var greitt av Roeder å spare ham med tankte på det tette kampprogrammet.
Martins:
Lite spilletid og kommer aldri helt inn i kampen.

Vi vinner på en ikke altfor god dag, og det kjennetegner jo gode lag ;)
Spent på fortsettelsen.