20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tor 23.11 H Celta Vigo - Gruppespill kamp 3  (Lest 39113 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Tor 23.11 H Celta Vigo - Gruppespill kamp 3
« Svar #15 på: 20. Nov. 2006, 22:39 »
Jeg begynner å bli lei denne utrolige konspirasjonsgreia mot Fatty hver gang Roeder får kritikk. Hadde Fatty fått det som han ville hadde vi nok sikkert hatt Woody, men Roeder ville jo ikke, så there you go!
Og det som er høyest kritikkverdig er at det kun ble hentet inn en jævla forsvarer i sommer, en forsvarer som om vi var heldige spilte kamp igjen på PL-nivå, når vi har det usannsynlig tynne forsvaret vi har, mens spillere som Duff blei henta inn. Jeg veit at vi hadde panikkbud på blant annet Zat Knight og Huth, men det gjør bare det hele desto mer talentløst spør du meg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #16 på: 20. Nov. 2006, 22:56 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Jeg begynner å bli lei denne utrolige konspirasjonsgreia mot Fatty hver gang Roeder får kritikk. Hadde Fatty fått det som han ville hadde vi nok sikkert hatt Woody, men Roeder ville jo ikke, så there you go!

Akkuratt den setningen der ble ganske ironisk. Spesielt når Woody mer eller mindre ble solgt mot Robsons vilje!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 20. Nov. 2006, 23:00 »
Woodgate ville jo selv bort da (når det kom et tilbud fra en så stor klubb), så da var det vel ikke så mye noen i Newcastle kunne gjøre...

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 20. Nov. 2006, 23:53 »
Sitat fra: "Åsmund"
Tenker mer på at de ikke var noe kjøp. Har mine tvil om at det var Roeder som hentet han og. Var nok heller en nødløsning fra høyere hold siden de på toppen ville spare litt penger!

Meiner du Roeder liksom hadde betre spillere på blokka si ?
Lol. Og kem var Det Roeder hadde på blokka si?
Cicinho ?
Da var det vel FF som kjøpte Duff og Martins og da.?
Eller er det bare det som kom billig FF har noke med ?
Og kritisere FF for og vere gjerrig faller uasnett i sin egen urimelighet. Mannen har jo pøst ut med penger i alle år. På tide han holder litt igjen spør du meg og heller sparer opp ein sum til ein eventuell framtidig manager med vett til og bruke det fornuftig.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #19 på: 21. Nov. 2006, 18:31 »
Det var jo tydelig at etter kjøpet av Martins og Duff så var pengene brukt opp.
En ting som er sikkert er at det ikke er Roeder som kjøper og selger spillere. Han kan ønske seg ja. Jeg er 100 % sikker at med penger i hånden hadde ALDRI Roeder fått Bernard til klubben.
Det ble jo spekulert i at grunnen til at Bridge ikke kom til NUFC var at Newcastle ikke ville kjøpe han, bare låne. Tror du Roeder ville kjøpt Bridge med penger i hånden?

Selvfølgelig er dette Fat Fred og styret sin feil. Jeg synes de har vist store feildisponeringer. Det er bare å ta en titt på antall midtbanespillere og antall friske forsvarsspillere.

Så du tror at FF sparte penger til ny manager i august? Ja da forteller det virkelig hvorfor vi må få han ut av stolen!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 21. Nov. 2006, 22:09 »

1:Selvfølgelig er dette Fat Fred og styret sin feil. Jeg synes de har vist store feildisponeringer. Det er bare å ta en titt på antall midtbanespillere og antall friske forsvarsspillere.

2:Så du tror at FF sparte penger til ny manager i august? Ja da forteller det virkelig hvorfor vi må få han ut av stolen!

1:Er vel kanskje "litt" Roeders feil som ogso prioriterer venstrevinger før forsvaret? N Zog hadde gjort minst den samme som Duff har gjort. Men ein 5M punds Venstreback hadde nok banka Baba ganske kraftig :-/

2: Nei, men det hadde vert ganske genialt.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #21 på: 22. Nov. 2006, 14:31 »
Chronicle hinter til at Luque kanskje får starte. Celta Vigo er erkerivaler til Luques gamle klubb Deportivo. Kanskje spansk motstand kan motivere Luque ekstra? Vi får se.

"Whatever his faults, Roeder's man- management skills have never been in question and the United boss will be wondering whether to use a bit of psychology on Albert Luque .

When he was back in Spain with Deportivo La Coruna there wasn't a bigger game than the derby match with United's opponents tomorrow night.

And Luque, United's match-winner against Palermo, could even find the passion that has been missing this season if he was given a chance against his compatriots in tomorrow's starting line-up."

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #22 på: 22. Nov. 2006, 18:02 »
Roeder sier også at han ønsker å stille med sitt sterkeste tilgjengelige lag. Prøver så hardt jeg kan, men ser ikke helt for meg Luque i den planen.

laget slik jeg tipper:

------------Given------------
solano taylor Bramble Ramage

Milner  Emre  Butt/Parker Zoggy

-------------Dyer------------

------------Martins-----------
Andreas Martins

Noreng

• Gjest
« Svar #23 på: 22. Nov. 2006, 19:46 »
---------Given-----
Solano-Taylor-Moore-Duff-
---Dyer-Parker-Emre---
-Milner--------------NZogbia-
---------Martins--------

Eller:
---------||-----
-----||-----||----
Dyer-Emre-Parker-Milner
-----Luque-Martins---

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #24 på: 22. Nov. 2006, 20:59 »
Liker ikke tendensen med at vi fyller forsvaret med midtbanespillere og vil heller gi Huntington muligheten.

Given
Huntington-Taylor-Bramble-Ramage
Milner-Butt-Parker-Zogbia
            Dyer
         Martins

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 22. Nov. 2006, 21:03 »
Liker ikke tendensen med at vi fyller forsvaret med midtbanespillere og vil heller gi Huntington muligheten.

Given
Huntington-Taylor-Bramble-Ramage
Milner-Butt-Parker-Zogbia
            Dyer
         Martins

Butt skal ikke spille nei, Emre skal spille, av den enkle grunn at han er bedre.
Motargumenter er umulige!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #26 på: 22. Nov. 2006, 21:06 »
:lol: av Emre! :lol:

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 22. Nov. 2006, 22:08 »
Emre er en meget god fotballspiller. Vår suverent beste playmaker, og han skal selvfølgelig spille mot Celta Vigo. Parker er minst like dårlig som Butt i forhold til Emre når det gjelder å slå gode, presise pasninger og finne de spillerne ingen andre finner. Parker er ingen playmaker, og bør ikke brukes som det heller. Butt er ubrukelig til annet enn å vinne ballen og gi den fra seg til nærmeste plasserte medspiller, ikke best plasserte. Emre kan finne den BEST plasserte spilleren. Det er kun to spillere i laget vårt med en slik egenskap. Solano og Emre. Solano er h.ving, muligens h.back mot Celta, mens Emre er sentral midtbanespiller, og om du vil plassere han dypt eller høyt på banen, er opp til deg selv. Emre har slitt litt i Newcastle. Noe skyldes at det tar tid å venne seg til engelsk fotball, men jeg har mer tro på at det skyldes at INGEN løper uten ball og at laget spiller dårlig fotball og står med begge beina plantet i nedrykksstriden i PL.

Selvsagt skal Emre spille mot Celta Vigo. Og tatt i betraktning at skadesituasjonen er som den er, så foreslår jeg at vi spiller 3-5-2 og legger Parker VELDIG DYPT, bare en liten meter foran forsvarsspillerne, mens Emre og Dyer styrer midtbanen offensivt. Dyer løper hele tida, mens Emre garantert kommer til å spille han gjennom i flere gode posisjoner i løpet av kampen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 23. Nov. 2006, 00:00 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Og det som er høyest kritikkverdig er at det kun ble hentet inn en jævla forsvarer i sommer, en forsvarer som om vi var heldige spilte kamp igjen på PL-nivå, når vi har det usannsynlig tynne forsvaret vi har, mens spillere som Duff blei henta inn. Jeg veit at vi hadde panikkbud på blant annet Zat Knight og Huth, men det gjør bare det hele desto mer talentløst spør du meg.

Kan ikke være mer enig.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 23. Nov. 2006, 00:12 »
Jeg håper og tror at Emre starter i morgen. Han var jo tross alt ute mot Arsenal også og skal være ganske fit for fight nå...