20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2007  (Lest 107676 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Gonzalez

• Supersub
    • Vis profil
Tippeligaen 2007
« Svar #30 på: 05. Des. 2006, 13:05 »
Ja, skal bli spennende å se hvordan Tørum er som trener når laget ikke er flytsonen og møter litt motgang. Tror han kan få problemer neste år, Royal League prestasjonen til RBK er hvertfall flau. Men Rosenborg er ikke akkuratt redd for å bytte trenere.
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Tippeligaen 2007
« Svar #31 på: 05. Des. 2006, 22:01 »
Tørum hadde jo alt å vinne forrige sesong. Nå har han alt å tape. Tipper han er den første som får sparken...

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Tippeligaen 2007
« Svar #32 på: 06. Des. 2006, 18:08 »
Tror kanskje jeg tar meg en tur til Trondheim med bulldoseren min og "tilfeldigvis" kjører over Judas. Sikkert ikke mange som blir lei seg anyway.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Tippeligaen 2007
« Svar #33 på: 06. Des. 2006, 18:09 »
Har du bulldoser?

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Tippeligaen 2007
« Svar #34 på: 06. Des. 2006, 18:11 »
A6 - bulldoser / poteto - potato
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Tippeligaen 2007
« Svar #35 på: 06. Des. 2006, 21:13 »
har du a6?? heldige jævel

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Tippeligaen 2007
« Svar #36 på: 06. Des. 2006, 23:50 »
Sitat fra: "Lasse"
Tror kanskje jeg tar meg en tur til Trondheim med bulldoseren min og "tilfeldigvis" kjører over Judas. Sikkert ikke mange som blir lei seg anyway.

Judas???

Jaha ja.

Javel.

Har jeg hørt det også. Skal du ikke ta livet av Soltvedt i samme slengen? Han var en veldig god spiller den tiden han var i RBK.

At man ikke tåler at andre bergensere eller tidligere Brann-spillere har suksess i en konkurrerende klubb, så sier vel det alt om hvorfor Brann og Bergen alltid kommer til å slite med spøkelset fra 90-tallet hvor trenere og spillere forsvant ut og inn dørene så ofte at man ikke rakk å reagere.

Tørum har ingen forpliktelser overfor Brann og Bergen. Og han kommer ikke til å være førstemann som får sparken. Tørum skal ikke holdes ansvarlig for at hele a-stallen sliter med slitasjeskader etter en lang og tøff sesong. Royal League er bare treningskamper satt i system, og det er like greit at unge spillere får prøve seg. Men Basma burde blitt holdt langt utenfor Royal League-laget.

Neste års Tippeliga blir noe helt annet enn høstens Royal League.
Da er samtlige spillere friske og raske, og topp motiverte.
Da har vi Fredrik Stoor på høyrebacken og Sapara på midtbanen.
Da har vi Iversen i toppslag med Kone som backup. Da har vi Canada-Lars som levende vegg i mål og da er vi klar for å vise hvem som er Norges beste fotballag.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Tippeligaen 2007
« Svar #37 på: 07. Des. 2006, 00:00 »
Sitat fra: "Joakim"

At man ikke tåler at andre bergensere eller tidligere Brann-spillere har suksess i en konkurrerende klubb, så sier vel det alt om hvorfor Brann og Bergen alltid kommer til å slite med spøkelset fra 90-tallet hvor trenere og spillere forsvant ut og inn dørene så ofte at man ikke rakk å reagere.

Flere enn meg som ikke skjønnte den matematikken?

La meg se om jeg forstod deg rett: Brann kommer til å slite med stadige trener-skifte i SK Brann, FORDI vi misliker andre trenere i andre klubber?

Forstår det fortsatt ikke, menmen.

Addis: Nej, men pappa har :P  Og ettersom han jobber mer i Stavanger, Trondheim, Oslo og rundt på div. plattformer, er den bilen "min" :wink:

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
Tippeligaen 2007
« Svar #38 på: 07. Des. 2006, 23:09 »
Brann var gode i dag. Kjørte over RBK og vant, selv med tidenes mest idiotisk annullerte mål mot seg. Han afrikaneren, Monkam, var konge.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Tippeligaen 2007
« Svar #39 på: 21. Des. 2006, 23:52 »
IVERSEN SIGNERTE NY KONTRAKT! :D

LINK!

plebbster

• Gjest
Tippeligaen 2007
« Svar #40 på: 22. Des. 2006, 12:52 »
klubbhora, som du kaller ham, ombestemte seg i siste liten. Fyfaen for en stygg unge, ass.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
Tippeligaen 2007
« Svar #41 på: 22. Des. 2006, 14:33 »
Så Iversen brukte bare Genk-overgangen som pressmiddel på en syk kontrakt. Snedig. Og bartefolket snur sikkert etter vinden igjen og fortsetter og tilbe mannen.

For en farse. :)

axelberg

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
    • http://www.nufc.com/
Tippeligaen 2007
« Svar #42 på: 22. Des. 2006, 14:46 »
Slik ender tippeligaen(håper):
1.Odd  
2.Strømsgodset
3.Sandefjord
4.Brann
5.Tromsø
6.Viking
7.Start
8.Aalesund
9.Stabæk
10.Lyn
11.FFK.
12.Vålerenga
13.LSK
14.Rosenborg

Slik ender tippeligaen(tror):
1.Rosenborg
2.Brann
3.Viking
4.Odd
5.Strømsgodset
6.Vålerenga
7.Start
8.LSK
9.Lyn
10.Tromsø
11.FFK.
12.Stabæk
13.Aalesund
14.Sandefjord

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Tippeligaen 2007
« Svar #43 på: 22. Des. 2006, 18:01 »
Iversen har en nese for penger. Denne klausulen i kontrakten gjorde at han hevet sin årslønn betraktelig. Var sikkert en god signing-on-fee også. Jeg er selvsagt glad for at han fortsetter i Rosenborg, han er jo Tippeligaens beste spiller, men jeg er ikke fornøyd med måten han går frem på. Penger er jo alt han tenker på. Hadde han hatt en litt bedre lagmoral, ville han avkreftet ryktene og heller forsikret fansen om at han er kommet for å bli.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Tippeligaen 2007
« Svar #44 på: 22. Des. 2006, 18:26 »
Sitat fra: "Lerbakk"
Iversen har en nese for penger. Denne klausulen i kontrakten gjorde at han hevet sin årslønn betraktelig. Var sikkert en god signing-on-fee også. Jeg er selvsagt glad for at han fortsetter i Rosenborg, han er jo Tippeligaens beste spiller, men jeg er ikke fornøyd med måten han går frem på. Penger er jo alt han tenker på. Hadde han hatt en litt bedre lagmoral, ville han avkreftet ryktene og heller forsikret fansen om at han er kommet for å bli.

Jeg er også glad for at Steffen fortsetter i RBK, men jeg synes Steffen Iversen, som trønder, ekte RBK-er, sønn av Odd Iversen og stort sett en grei gutt, burde satt lojaliteten til moderklubben LANGT høyere enn tjukkelsen på lommeboka, som er tjukk nok fra før av.

Og det irriterer meg at dette sannsynligvis er første og ENESTE gang RBK strekker seg SÅ langt for å få/beholde en spiller.

Jeg har ihvertfall fått bekreftet mine antakelser om at Steffen Iversen er ei pengehore uten sidestykke.

Men så lenge han fortsetter å bøtte inn mål for RBK, så er jeg fornøyd.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon