20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2007  (Lest 107413 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2007
« Svar #705 på: 03. Jan. 2008, 10:57 »
Ønsker Doffen alt godt videre. Er sikker på at han slår til i enga. Han er absolutt ikke oppskytt, men bare hatt en "down" sesong med null selvtillit etter å ha drete seg ut foran hele England. 10 mill for han er et RØVERKJØP! Men prisen betyr vel heller lite for Start som uansett ikke sitter igjen med mange prosenter av den summen

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #706 på: 03. Jan. 2008, 20:24 »
                  Grindheim - Andresen - Hæstad
Lars Iver                                                    Fredheim Holm
                           Sæternes

Det er noen veldig gode offensive spillere. Sæternes er jeg usikker på og Strand og Holm har vel ikke prestert fantastisk de to siste sesongene.
En må vel kunne si at det er de to vingene, Strand og Fredheim Holm som er problemet og usikkerhetsmomentet der. Det er de to som gjør at jeg ikke frykter VIF nevneverdig ennå. Selv om de to selvfølgelig kommer til å trille ball i hatt med RBK hvis ikke vi snart får på plass et sett med backer. Nordvik kan riktignok alternere ute på backen, men det oser ikke akkurat kvalitet av den gutten, selv om jeg har tro på ham. Forhåpentligvis kommer det snart en liste over spillere fra Erik Hamrén, en liste som inneholder det beste fra svensk og dansk fotball.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #707 på: 03. Jan. 2008, 20:35 »
Ønsker Doffen alt godt videre. Er sikker på at han slår til i enga. Han er absolutt ikke oppskytt, men bare hatt en "down" sesong med null selvtillit etter å ha drete seg ut foran hele England. 10 mill for han er et RØVERKJØP! Men prisen betyr vel heller lite for Start som uansett ikke sitter igjen med mange prosenter av den summen

Vel investorene sa vel at det pengene nok kom til og komma Start til gode seinare. Så Start gjorde nok lurt i og selge nå og ikkje vente til kontraktslutt.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

plebbster

• Gjest
« Svar #708 på: 03. Jan. 2008, 23:39 »
Doffen blir god, men å se Sæternes i Enga blir en fryd. Den forrige ordentlig gode kampen han spilte, ihvertfall for Brann, var da han putta fire mål hjemme mot nettopp Enga. Var en Odense (?)-kar som skrev at han var overlykkelig over at Sæternes endelig ble solgt på et Brann-forum. Men, men. VIF kjøper seg til et topplag neste år.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #709 på: 04. Jan. 2008, 01:46 »
Det er de jo ikke første laget i Norge til å gjøre. Der har jo noen vært før dem :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #710 på: 04. Jan. 2008, 11:08 »

Vel investorene sa vel at det pengene nok kom til og komma Start til gode seinare. Så Start gjorde nok lurt i og selge nå og ikkje vente til kontraktslutt.

Jepp, det er nyheter som kom senere. Så ikke ta den tonen ;P

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #711 på: 04. Jan. 2008, 12:05 »

Jepp, det er nyheter som kom senere. Så ikke ta den tonen ;P
Ka meine du med seinare ?
Det er jo lenge siden eg las detta i FVN. Iafall før han var solgt. Følgja med gut  :P

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #712 på: 04. Jan. 2008, 16:48 »
Jeg vil tro jeg følger Start litt tettere enn deg da. Det har vært frem og tilbake med denne saken inkludert Johnsen og Strømstad. Riulf Rustad feks trakk seg ut som investor pga han ikke fikk penger for utlånsavtalen med Wigan. Han spytter garantert ikke inn noen av pengene av salget igjen. Club 21 som en en av investorene får 2 mill av overgangen, og det ble først idag 100% sikkert at disse går tilbake til Start.

Bare for å få sagt det så leser jeg fevennen minst 5 ganger på nett hver dag på jobb, så føler meg ikke helt uoppdatert akkurat ;)

EDIT: Bare for å understreke det så går absolutt ikke alle pengene til Start, men noe av dem...
« Siste redigering: 04. Jan. 2008, 17:05 av aDDis »

plebbster

• Gjest
« Svar #713 på: 04. Jan. 2008, 17:49 »
Det er de jo ikke første laget i Norge til å gjøre. Der har jo noen vært før dem :P

Joda, men tviler på at VIF blir det nye RBK med det første. :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #714 på: 04. Jan. 2008, 17:53 »

Haha, saklig :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #715 på: 04. Jan. 2008, 21:04 »

Klassisk den der. Brann er jo beste gutten i klassen, og har alltid vært det.
Gleder meg til å gruse dere over to kamper (dessverre er jeg redd det bare blir en. Bortekampen er såvidt jeg kan huske ikke avgjørende for om vi vinner serien eller ei).

Petter Sunde

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #716 på: 05. Jan. 2008, 02:27 »
Vegar Eggen Hedenstad, Stabæks nyinnkjøpte talent, er Newcastle supporter!  ;D .... han har iallefall tre Newcastleting på veggen sin på gutterommet.

http://www.ostlendingen.no/article/20080104/SPORT/562811269/1066/HAMAR

plebbster

• Gjest
« Svar #717 på: 05. Jan. 2008, 16:48 »
Det er en gåte for meg at folk mener at Brann kjøpte seg til seriegull i fjor. Hvem kjøpte vi før 2007-sesongen som kostet så enormt med penger?
Jeg kommer ikke på et eneste navn. At to hjemvendte sønner (som ikke kostet noenting) kom inn og hjalp til med å sikre gullet vil jeg ikke kalle å kjøpe seg til gull akkurat. Men når Brann vinner kamper og medaljer så har vi visst alltid gjort et eller annet usympatisk på forhånd - ihvertfall ifølge de som ikke liker oss helt. Jeg er i gull-humør ennå, og det gullet er det beste jeg har smakt. <3

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #718 på: 05. Jan. 2008, 19:44 »
For all del, det var ikke i fjor dere kjøpte halve Norge og en tredjedel av Europa. Og gudene skal vite at det var morsomt å se at trønderske millioner bare holdt til en andreplass, bak Onkel Skrue fra Rosenborg i Trondheim.

Brann kjøpte seg i langt større grad til seriegull enn Rosenborg noen gang har gjort, selv om det måtte to eks-bergensere og en tidvis håpløs telemarking til for å faktisk sikre seriegullet. Og alle tre har de vært innom Trondheim siden sist.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #719 på: 05. Jan. 2008, 19:49 »
Nettopp fått med meg at GRINDHEIM er på vei til Herenveen  :D :D :D :D :D :D :D :D
http://pub.tv2.no/nettavisen/fxt/tippeligaen/vif/article1521356.ece

5 mill til FKH!!!!!

Då vil me bare ha fått sånn 6 ganger meir av Enga enn ka me hadde fått av Viking  ;D