20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2007  (Lest 107454 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2007
« Svar #690 på: 13. Des. 2007, 02:06 »
Tror du virkelig det laget som havner på 3 plass i Adecco er så jysla mykje dårligere enn Tippeligaens dårligest lag ? Var Sandefjord så jysla mykje bedre enn Bodø Glimt i år då ? djezez
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #691 på: 13. Des. 2007, 16:48 »
Mens vi snakker om Addecoligaen. Noen som har Sandnes-Ulf sangen, eller vet hvor den kan lastes ned?

Har prosjekt på skolen der vi skal lage web-side og min gruppe skal lage om Sandnes-Ulf av alle ting... Hadde og blitt glad om noen vet om en side der det står nyheter og lignende om klubben, andre enn den offisielle siden ;)
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #692 på: 13. Des. 2007, 22:01 »
Tror du virkelig det laget som havner på 3 plass i Adecco er så jysla mykje dårligere enn Tippeligaens dårligest lag ? Var Sandefjord så jysla mykje bedre enn Bodø Glimt i år då ? djezez

Var flere lag enn Sandefjord som var dårligere enn Glimt i årets TL  ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #693 på: 13. Des. 2007, 22:29 »

Var flere lag enn Sandefjord som var dårligere enn Glimt i årets TL  ;)

Jaja og dermed slår du jo også ditt eget argument sønder og sammen.  :D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #694 på: 13. Des. 2007, 22:32 »
Ikke nødvendigvis. Glimt måtte gjennom kvalikk de også!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #695 på: 16. Des. 2007, 11:53 »
Hareide tordner over den nevnte settingen om at ingen skal rykke ned. Det vil bli en sovepute.. Å jeg kan aldri huske jeg har vært mere enig enn akkurat det..
Er en skam for Norsk fotball vist ingen lag skal rykke ned i en sesong.
La det siste laget rykke direkte ned, nest siste å tredje siste spille seg imellom om hvem som skal rykke ned, eller om hvem som skal møte et kvalik lag fra Adecco ligaen..Da mener jeg det blir rettferdig å ingen sovepute..

Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #696 på: 16. Des. 2007, 15:57 »
Ikke nødvendigvis. Glimt måtte gjennom kvalikk de også!

Du mener det er best for kvaliteten at ingen rykker ned fra Tippeligaen.
Bødø Glimt spilte kvalik mot nr 12 av 14 i Tippeligaen og alikevel vant Adeccolaget.
Altså nr 3 i adecco er bedre enn nr 12 i Tippeligaen. Dette var du også enig i.
Da er det rart at du også mener at kvaliteten blir bedre av at ingen lag fra Tippeligaen rykker ned  :-\

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #697 på: 16. Des. 2007, 17:40 »
Hehe, som sagt, jeg sier at det beste nok er om et lag rykker ned, men jeg tror ikke det vil gjøre kvaliteten noe bedre. De to beste fra Adecco rykker uansett opp, og dersom de to deretter er gode nok bør de jo kunne klare kvalikk slik Glimt gjorde. Dog er jeg helt enig i argumentene rundt saken, og erkjenner at den beste løsninga bør være at sistelaget rykker ned.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #698 på: 21. Des. 2007, 16:24 »
Hehe, med klimaendringene spiller vi snart året rundt  ;)

Glimt har forøvrig gjort en smart signering i Jan Derek Sørensen som vender "hjem" igjen til kommende sesong.
Videre har Bent Inge Johnsen også vendt hjem igjen, men som assistent til Ingebrigtsen. Også har gamle RBK-mannen Bjørn Hansen tatt på seg en slags mentorstilling til Kåre Ingebrigtsen.
Dette var vel et smart trekk av Kåre, eller hva Jokke?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #699 på: 21. Des. 2007, 21:58 »
Hehe, Jan Derek ja. Nå venter jeg bare på å høre at Moss føler seg "ført bak lyset" av Sørensen etter å ha kommet til muntlig enighet med spilleren.
Da hadde mannen vært seg selv lik.

Jeg vet ikke helt hva Jan Derek har å tilføre på fotballbanen lenger. Men det kan jo hende at Glimt klarer å skape liv i en gammel kropp.

Jeg er skeptisk til Bent Inge Johnsen som assistenttrener, men det bør være muligheter med Bjørn Hansen som "seniorkonsulent".
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Leffen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #700 på: 02. Jan. 2008, 21:26 »
Engen tar av for tiden både Doffen og Bengt "Bambi på isen" Sæternes inn. Tror Doffen har noe og fare med, men Sæternes er og blir skadet! Men likevel gøy, tror fortsatt ikke de blir fantastik gode til neste år heller...

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #701 på: 02. Jan. 2008, 22:28 »
Synes Doffern er oppskrytt eg.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #702 på: 03. Jan. 2008, 02:26 »
Dersom Sæternes holder seg skadefri kan Enga fort bli jævla skumle. Den største mangelen deres har lenge vært goalgetter. Sæternes er goalgetter.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #703 på: 03. Jan. 2008, 03:36 »
                  Grindheim - Andresen - Hæstad
Lars Iver                                                    Fredheim Holm
                           Sæternes

Det er noen veldig gode offensive spillere. Sæternes er jeg usikker på og Strand og Holm har vel ikke prestert fantastisk de to siste sesongene.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #704 på: 03. Jan. 2008, 05:00 »
Kjempe fornøyd med de kjøpa vi har gjort så langt.Ingen tvil om at detta forsterker troppen!.Eneste som mangler nå er en sikkelig ving type spiller så ser detta veldig bra ut!.Sæternes uten skader og i kampform er ingen tvil om en god spiller nok for tippeligaen så detta ser kjempe bra ut så langt.Troppen er meget solid nå ;D