20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2007  (Lest 107601 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2007
« Svar #465 på: 01. Okt. 2007, 19:38 »
Jeg anser Tørum for å være en god trener. Han er ikke akkurat noe taktisk geni, men han kan lære. Tror Tørum kunne fått ut mer av potensialet vårt om ikke det hadde vært for at den eldre garde sikret seg for mye makt i serieinnspurten i fjor, og Tørum har ikke maktet å ta den makten tilbake. Han tør ikke å sette ut de spillerne som ikke gjør jobben sin, og da havner vi i en evig ond sirkel. Han er også for vinglete, når han aldri greier å bestemme seg for en sentral midtbane. Tettey storspilte sentralt i vår, men så havnet vi på etterskudd, og skulle begynne innspurten som i fjor, og da ble Riseth satt inn, pga prestasjonene i fjor. Og når forsvaret er så dårlige, så må vi forsåvidt ha Riseth med, men da evner vi ikke å finne plass til Skjelbred.
Tørum er litt for snill, og det er det som er problemet hans. Ellers har jeg lite å utsette på det han har gjort.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

bonnafs

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #466 på: 01. Okt. 2007, 22:10 »
Hehe Førre. Du bomma kraftigt med tabelltipset ser eg..
There is only one No.9.. Alan Shearer

Newcastle - Manchester United: 5-0

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #467 på: 02. Okt. 2007, 00:50 »
Jeg griner selvsagt inni meg .  Litt over at Brann vinner, men aller mest over at TIL kommer på øvre halvdel. Cockye feminordinger som spiller grisefotball unner jeg intet godt. Faktisk bare vondt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #468 på: 02. Okt. 2007, 16:54 »
Vel, hvis alle gode krefter samler seg om ett formål: Å løfte Rosenborg til minimum femteplass i de fire kampene som gjenstår i Tippeligaen, så tror jeg det skal være mulig å nekte Tromsø en høyere plassering enn sjuendeplass, og da er de akkurat midt på tabellen, og like mye på nedre, som på øvre halvdel.
Det må vel være et greit kompromiss, Kristoffer?

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #469 på: 03. Okt. 2007, 12:17 »
Skal bli spennende å se hva som skjer med Alanziniho og Tchoyi etter sesongslutt. Kan godt være Stabæk fikk bud i sommer, men tror økonomien er ganske bra og at de ville beholde dem da. Kjenner en som jobber med dama til Tchoyi og hun sa at de hadde fått store bud på han i sommer, men ville vente til etter sesongen med å selge han.

Budstikka har skrevet at en spesiell klubb fulgte Alan og hvis de har vært og sett kamper med han ville værtfall jeg kjøpt han.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #470 på: 03. Okt. 2007, 16:16 »
De klubbene som evt. måtte følge Alanzinho vil nok forsikre seg om at Alanzinho virkelig er så god som man får inntrykk av i Tippeligaen, og at han er noe for deres klubb, før de vurderer å kjøpe. Det er forskjell på å briljere i TL og å briljere i Serie A, La Liga eller PL.

plebbster

• Gjest
« Svar #471 på: 07. Okt. 2007, 02:27 »
Jaja! Nå er tre flasker gull-champagne høstet inn sammen med togbilletter tur-retur Bærum-Bergen fra 2.-4. desember. GULLFEIRINGEN VENTER! ;D

Gleder meg sykt.

Leffen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #472 på: 07. Okt. 2007, 13:16 »
2.-4.desember? litt seint? blir i mitt tilfelle en sekspakkning med Gulløl. En eller to flasker skal tas vare på, og resten skal rett ned! GLeder meg til kamp i morgen, skal være flaggdag på stadion og de fleste har vel kjøpt seg flagg. Også har jeg fått fri på tirsdag, bare just in case. Men tror ikke gullet blir sikkret på mandag, tror ikke stabæk taper poeng mot Ålesund..

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #473 på: 07. Okt. 2007, 13:34 »
Jeg griner selvsagt inni meg .  Litt over at Brann vinner, men aller mest over at TIL kommer på øvre halvdel. Cockye feminordinger som spiller grisefotball unner jeg intet godt. Faktisk bare vondt.
Fy da!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #474 på: 07. Okt. 2007, 13:39 »
Jeg håper og tror at Brann må vente med gullfeiringen til neste tippeligarunde. Jeg blir en aldri så liten tanke småforbannet hvis ikke Viking banker livskiten ut av Tromsø i kveld. Jeg krever også at Lillestrøm ikke slipper inn et billig mål fra Morten Berre. 0-0 på Ullevaal hadde passet meg utmerket. Men alt dette forutsetter selvsagt at Rosenborg vinner, og det er jeg langt ifra sikker på.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #475 på: 07. Okt. 2007, 13:42 »
Vel, hvis alle gode krefter samler seg om ett formål: Å løfte Rosenborg til minimum femteplass i de fire kampene som gjenstår i Tippeligaen, så tror jeg det skal være mulig å nekte Tromsø en høyere plassering enn sjuendeplass, og da er de akkurat midt på tabellen, og like mye på nedre, som på øvre halvdel.
Det må vel være et greit kompromiss, Kristoffer?
Rosenborg havner bak TIL i år, og TIL får sjansen i Europacupen pga at LSK blir å vinne cupen. Livet er HERLIG dere! :-) Synd at Bodø/Glimt blir å tape kvaliken til TL- ville vært artig å kunne se tippeligafotball i Bodø. Da skulle jeg i allefall VURDERT å sette meg ned for å fryse ræva av meg på alltid like kalde (D)As(S)myra... Men når Hoftun forsvinner tror jeg ikke gutta kan gå på byen hver bidige helg, kun for å stå klistret foran baren for alltid å ha noe i glasset.

Start tror jeg berger plassen, og Brann tar gullet.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #476 på: 07. Okt. 2007, 13:44 »
blir en vanskelig kamp mot Viking, men hjemme på Alfheim har TIL gjort det bra mot de store lagene, så håper Steinar får fart på gutan i dag også.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #477 på: 07. Okt. 2007, 13:48 »
Bodø/Glimt trenger ikke Hoftun for å gå på byen hver bidige helg. Rosenborg trenger ikke Sollied for å gå på byen hver helg de heller (og til deg, Trond, jeg vil at du blir RBK-trener neste år, så vennligst vent med å saksøke meg).

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #478 på: 07. Okt. 2007, 17:55 »
Blir spennende på Alfheim i dag. Bra med folk her og Ivar Hoff er på plass :) Les alt om kampen på fotballmagasinet.no utover kvelden :)
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #479 på: 07. Okt. 2007, 18:04 »
JAAAAAAAA

Lindpere header TIL i ledelsen etter 2:50  8)