20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2007  (Lest 107623 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2007
« Svar #450 på: 28. Sep. 2007, 15:20 »
ok. Hordene jubla visstnok når FKH slo Nybergsund ut men det var vel fordi dei håpte på og ta oss i semien/finalen  ;D lurer på koss det hadde gått om di hadde tatt Odd. Bare 5000 billetter og FKH-Viking i semien. =|
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

plebbster

• Gjest
« Svar #451 på: 28. Sep. 2007, 18:58 »
Typisk at det er IF-cupen som blir diskutert i denne tråden nå som Tippeligatabellen for øyeblikket er orgasmisk. :)
tidenes styggeste klubb må vel være LSK som gir Brann bare 700 billetter til "seriefinalen" på åråsen. Men, men.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #452 på: 29. Sep. 2007, 00:57 »
Jeg vet Brann er desperate etter titler, ettersom dere for en god del år siden feiret en sølvmedalje som dere hadde vunnet gull, selv om dere hadde blitt slaktet av Rosenborg. Men jeg har aldri fått orgasme av fotball. Selv ikke når Newcastle har toppet PL-tabellen. Men bergensere er vel antakelig skrudd sammen på en helt annen måte. ;D

Odd kvittet seg i dag med Arne Sandstø og Gaute Larsen.
Det synes jeg var et særdeles merkelig tidspunkt å sparke trenere på.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #453 på: 29. Sep. 2007, 11:03 »
Og ansatt Ove Flindt-Bjerg far til den gamle helten Christian. Det de håper på er vel å greie kvalikkplssen. Blir spennende å se hvordan de greier seg mot Enga på søndag...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #454 på: 29. Sep. 2007, 12:19 »
Ove Flindt-Bjerg? Hva har han å  vise til?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #455 på: 29. Sep. 2007, 12:28 »
En del landskamper for Dannmark. Har trent Urawa Red Diamonds og Bregenz, og var vist også ønsket av Aalborg. Skal få en tøff jobb med å berge Odd...

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #456 på: 29. Sep. 2007, 12:33 »
håper for guds skyld han ikke klarer det

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #457 på: 29. Sep. 2007, 12:35 »
Har litt lyst til å møte Odd i kvalikk jeg. Tror Sandefjord er lost case, og da ville vi nok hatt størst sjans mot TIL eller Odd.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #458 på: 29. Sep. 2007, 12:38 »
TIL havner vel ikke på kvalikk. Ligger ikke de på sjette nå da?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #459 på: 29. Sep. 2007, 13:10 »
Nei, TIL havner dessverre alt for høyt opp, men det er det TL-laget Glimt har størst sjans på å slå.
Tror ikke Sandefjord er gode nok. Start og Odd har klart bedre lag.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #460 på: 30. Sep. 2007, 21:04 »
Får vel bare si grattis med gull da, Bergen og Brann...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #461 på: 30. Sep. 2007, 21:08 »
Grattis bergensere! Dere har vel strengt tatt fortjent det, selv om jeg offisielt aldri har sagt det!
Og se på RBK, de bør da skjemmes. FFK snart forbi, VIF forbi, og høyst middelmådige TIL. HAHAHA!

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #462 på: 30. Sep. 2007, 22:43 »
Gullet ska heim? Nei vett du ka. De va en svipptur innom Bergen i 62 og 63. Bergenserar trur dei er verdens beste bare etter en seier.
Helsing sunnmøring(NB: ikkje aafk supporter)
« Siste redigering: 30. Sep. 2007, 22:51 av Nikolaien »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #463 på: 01. Okt. 2007, 19:17 »
Det er faen ikke noe å le av Kristoffer.
Eller jo, RBKs forsvarsspill på 4-1 er det bare å le av. Det var så dårlig at man ikke kan annet enn å le. Selv som RBK-supporter. Og ja, vi supportere skjemmes. Men spillerne bare turer frem som vanlig, sukker lett og sier "jaja, Fredrikstad var gode". Dessverre har spillerne stilt seg slik at vi nok en gang må sparke en trener.

Fredrikstad var ikke bedre enn at vi scorer tre mål på dem, og burde sikkert ha scoret flere også. Og de var ikke bedre enn at de fikk fire mål helt gratis, pent innpakket med hilsen fra RBK-forsvaret.

Og jeg venter med å gratulere Brann før gullet er i boks, og jeg håper fremdeles at Viking kan stjele gullet på målstreken, selv om jeg overhodet ikke unner Uwe Rösler noe som helst suksess.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #464 på: 01. Okt. 2007, 19:26 »
Har Tørum egentligt noke peiling ? taktikk ? formasjon ? Få ut potensialet ?  Virker som ein type som bare setter opp laget.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]