20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Arsenal - Newcastle 18.11.06 C+Sport1  (Lest 39583 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Arsenal - Newcastle 18.11.06 C+Sport1
« Svar #210 på: 20. Nov. 2006, 14:08 »
Fins alltids idioter blant alle fans, stort sett. Forøvrig et bra point han kom med tilslutt der..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #211 på: 20. Nov. 2006, 14:24 »
Til alle som ikke var enig i at Taylor ga bort et unødvendig og håpløst frispark på lørdag. Taylor har innrømmet det selv i dag og Ramage sier dette:

"Tayls (Steven Taylor) gave away a silly free-kick, and he knows he did, but it was a great finish by Thierry Henry and that was probably the only way that Arsenal were going to score.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #212 på: 20. Nov. 2006, 16:22 »
Selvføligelig er det idiotisk å gi bort frispark i god posisjon. Men det er noe som skjer med alle og enhver, og det kan ikke på noen måte karaktriseres som en tabbe..

Men at det er lite smart er alle enige om.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #213 på: 20. Nov. 2006, 16:48 »
Er det bare meg eller var det noen andre som reagerte på at frisparket plutselig nesten var ved 16 meteren?

Frisparket ble minst flyttet 3 meter lenger frem enn det burde vært. Det viser tydelig reprisen. Surt, men slik er det

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #214 på: 20. Nov. 2006, 17:32 »
hvorfor i all verden fikk ikke arsenal spiller utvist etter stemplingen på Moore og etterslengen på duff???
Andreas Martins

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #215 på: 20. Nov. 2006, 18:16 »
Jeg synes ved første øyekast at frisparket så billig ut, men det var kanskje fordi Taylor solgte det så billig. Men Taylor er ikke verdens mest rutinerte kar, og sånne ting kommer med alderen. Og det var ingen katastrofe at Arsenal fikk det målet, for alt i alt var det fortjent. Og jeg tør påstå at hadde Given vært fem cm lengre, så hadde han tatt Henrys skudd.

Vi vet alle at Given ikke er verdens største keeper, selv om han ikke er en liten mann.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #216 på: 20. Nov. 2006, 18:40 »
http://youtube.com/watch?v=syn26VLQiR4

Når jeg så denne videoen med highlightsene fra Arsenal kampen så blir jeg skremt! Vi hadde en eneste målsjangse og vi var utrolig heldige som slapp unna med 1-1! Dette Newcastle er ikke det Newcastle jeg har kjent i over 10 år! For tidene er vi og spiller vi som et bunnlag og det er veldig skremmende! Håper inderlig at i Januar kommer noen klasse forsvarspiller  så vi kan bygges oss opp til å bli det topplage alle vet at Newcastle er!

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #217 på: 20. Nov. 2006, 18:41 »
Dobbelpost

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #218 på: 20. Nov. 2006, 18:57 »
Det var selvfølgelig Shay Given som var best på banen.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #219 på: 20. Nov. 2006, 20:38 »
Sitat fra: "Førre"
http://youtube.com/watch?v=syn26VLQiR4

Når jeg så denne videoen med highlightsene fra Arsenal kampen så blir jeg skremt! Vi hadde en eneste målsjangse og vi var utrolig heldige som slapp unna med 1-1! Dette Newcastle er ikke det Newcastle jeg har kjent i over 10 år! For tidene er vi og spiller vi som et bunnlag og det er veldig skremmende! Håper inderlig at i Januar kommer noen klasse forsvarspiller  så vi kan bygges oss opp til å bli det topplage alle vet at Newcastle er!

Enig. Veldig trist og sjå at me haler ut tida så jæli oxo. Er ikkje det ein forbinder med Newcastle
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #220 på: 22. Nov. 2006, 15:28 »
Her er Barsene Wanker sine tanker om lørdagens kamp  :lol: :

Dear Arsenal supporter,

Saturday?s draw with Newcastle was a bit of a repetition of what we have seen until now this season.

Out of seven Premiership games at Emirates Stadium we have been 1-0 down four times. You cannot afford that. Also, you just cannot drop as many points as we do at home. We have shown until now we can win the big games, but you also have to win at home against the teams who will not fight for the championship. There have been a few times now that we did not - and that only gives hope to the teams who come here.

On Saturday we gave Newcastle too much to hold on to. We did well in the second half but we need that focus in every game that we play.

We just make it difficult for ourselves and, as a team, we have to learn very quickly. We have to be patient and not make a mistake defensively.

I still feel there is a lot of potential in this team. It will come out because they have a good spirit and a good mentality. They want to do well, but have to learn some important ingredients in the game that make the team successful at the top level - and at the moment we cannot master that.

I was asked after Saturday?s game if we can still win the title. I feel it is certainly not impossible. We just have to fight to win the next game and see where that takes us. If players want to play regularly for Arsenal and they give up when we are still in November, there is just no point in any of us being here. The other teams can slip up as well.

One of the biggest disappointments on Saturday was the injury suffered by Robin van Persie. He jarred his foot in the process of shooting at the end of the first half and did not come out for the second half.

I must say that his foot does not look good. We will have to wait to consider the results of the X-ray but it looks like he will be out of the game with Hamburg on Tuesday night.

Thanks for your support.

AW
Who else...... Alan Shearer

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #221 på: 22. Nov. 2006, 16:59 »
Dæven, kult med slike skriv. Kommer jo på en måte nærmere fansen da!
Forøvrig var det vel sant, alt han skrev der vel.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida