20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Arsenal - Newcastle 18.11.06 C+Sport1  (Lest 39603 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Arsenal - Newcastle 18.11.06 C+Sport1
« Svar #195 på: 19. Nov. 2006, 16:24 »
Tviler sterkt på at noen vil betale over 100 mill for Emre men.....

Med tanke på at vi vel bare betalte mellom 3.5 og 5 (var det ikke noe sånt) millioner pund for han, og hans spill for oss gjennom 1 1/2 sesong, så har vel ikke markedsverdien hans steget betraktelig.

Uansett så synes jeg Emre bør bli.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
« Svar #196 på: 19. Nov. 2006, 17:41 »
"It is worrying when our attack can make Titus Bramble look a decent centre half but that is what our powder puff forward line managed to do against a Newcastle team that started the day in the bottom three."

måtte bare kopiere denne fra arsenal-world.co.uk/  :lol:

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #197 på: 19. Nov. 2006, 18:44 »
Emre er god nok for laget pr. dags dato ja, men jeg mener at han ikke burde vært det.

Tviler også sterkt på at vi får 100 mill for Emre, men dersom noen er så dumme at de byr det bør vi selge ham...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #198 på: 19. Nov. 2006, 19:21 »
Emre er i høyeste grad god nok for laget. Jeg synes han har gjort det bra den tiden han har vært her, og jeg er sikker på at han vil bli enda bedre så snart vi spiller fotball igjen.

Emre tilbyr oss noe som ingen andre gjør. Han er det nærmeste vi kommer en playmaker. Han er stødig og god med ball, og han kan finne åpninger der det er som trangest. Når laget spiller godt så er Emre god, når laget spiller dårlig er Emre sjelden den som briljerer. Det er selvfølgelig lov å bruke det imot ham, men han er langt ifra den eneste spilleren i laget som er sånn.

Emre liker seg i en mer tilbaketrukket rolle på midten, og han trenger en løpssterk offensiv spiller ved siden av seg. Jeg tror Emre-Dyer hadde blitt et perfekt midtbanepar på hjemmebane. Ja, jeg har faktisk vraket Parker her, men det er fordi han ikke tar de samme løpene som Dyer. Og nå for tiden er han veldig stillestående, og jeg synes Parker får altfor gode karakterer på børsene etter kampen mot Arsenal. Han mislyktes med alt han foretok seg, og hadde altfor mange feilpasninger og unødvendige balltap for min smak. Solano var i mine øyne mye bedre. Pasningene var bedre, færre balltap og han fant Dyer ganske ofte. Solano jobbet i tillegg som en helt bakover, og fungerte tidvis som høyreback.

Jeg tror Emre kunne gitt oss den tryggheten med ball som vi savnet i går. Han er flink til å skjerme ball, og finner ofte gode pasningsløsninger. Han dribler av og til litt mye, men jeg synes balansen mellom dribling og playmaking blir bedre og bedre.

Når jeg først snakker om kampen, så vil jeg fremheve Martins. Han hadde mange gode involveringer. Det meste han gjorde med ballen lyktes han med. Greide å holde på ballen når det var nødvendig. Vant enkelte luftdueller og hadde flere flotte flikker, finter og finesser. I tillegg hadde han en glimrende assist til Dyers mål. Kom seg ikke til noen målsjanser, men hallo, han var jo tidivis alene mot Arsenals forsvar. Selv ikke Martins kan trylle seg til sjanser.

I tillegg fremsto Bramble som ugjennomtrengelig, og minnet i andreomgang tidvis om en klassestopper. Det er ikke første gang Bramble er i det umulige hjørnet, men problemet er at det er så langt mellom hver gang.

Vi spilte ingen god kamp, men vi fikk et viktig og sårt tiltrengt poeng i en kamp vi ikke kan være skuffet over at vi ikke vant. Vi har ikke lov til å være skuffet etter 1-1 mot Arsenal på Emirates. Greit at vi trenger tre poeng, men finspillet og poengene får vi ta mot Portsmouth heller.

Jeg gjør forøvrig ikke regning med at Newcastle vil begynne å spille fantastisk fotball og mose motstanderen i senk med det første. Jeg stiller ikke krav til at vi over natta skal spille som Arsenal. Jeg forventer bare at vi får resultater. Om vi raner til oss poengene, eller om vi fortjener dem gir jeg blanke i, så lenge vi ikke blir ranet for poeng selv lenger.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #199 på: 19. Nov. 2006, 23:19 »
Hvis ikke Emre er god nok for oss, har vi mistet virkelighetsoppfatningen totalt. Vi er ikke på midten av 90 tallet nå, da ville han ikke vært god nok. Men nå er han en av våre aller beste...

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #200 på: 19. Nov. 2006, 23:26 »
Emre skal ikke vekk nei. Emre er veldig viktig og god for Newcastle. Han er som sagt tidligere her en playmaker, og hans oppgave er ikke å springe hele kampen. Det er Parkers oppgave. Og når vi snakker om Parker, så skal ikke han benkes til fordel for Dyer. Aldri i verden. Parker er dødsviktig for Newcastle. Når det er sagt så sier jeg ikke at Dyer ikke skal spille. Nei, jeg mener Dyer bør spille lenger fremme, der han er best. Som et bindeledd mellom spiss og midtbane, som mot Arsenal. Jeg ville hatt Midtbanen og Angrept vårt slik;

Milner-Parker-Emre-NZogbia/Duff
-----------Dyer---------------------
----------Martins-------------------

Veldig vanskelig å velge mellom Nzog og Duff. Begge har vel hatt en liten formsvikt. Samme for meg, hvem av dem som spiller, bare begge får spille i løpet av en kamp!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Mjoert

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #201 på: 19. Nov. 2006, 23:56 »
Skjønner ikke snakke om å selge Emre... Han er en klassespiller og utrolig viktig for laget.. Roeder har tidligere i sesongen gått ut å sagt at han har vært en av våre beste spillere denne sesongen, og jeg er enig. Stiller meg bak enhver her som mener at Emre er viktig for laget!
ignert Morten.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #202 på: 20. Nov. 2006, 09:50 »
Det er et forslag for å finansiere styrking av resten av laget. Synes at Emre kan ofres. Han er da ikke så viktig for laget. Har vel ikke scoret på over et år.
Synes Butt er bedre i den defensive rollen.

Får vi 10 millioner pund for Emre hadde jeg solgt han på dagen.
Legg til 10 millioner pund fra Fat Fred så har vi 20 millioner pund å shoppe for!
Midtbanen vår er overbefolket nok som den er!

Werther

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.home.no/athaga
« Svar #203 på: 20. Nov. 2006, 10:08 »
Duff-Martins-Milner

Emre-Parker-Dyer

Sånn burde oppstillingen vært. Roeder påsto jo at det var 4-3-3 vi spiilte borte mot Manutd, kanskje han kan børste støv av den igjen og gi det et nytt forsøk, fortrinnsvis på hjemmebane også.

Alternativer er å sette innpå Butt, da kan Dyer ligge fremme som høyrespiss istedet for Milner, men liker tanken om at Dyer kommer fossende frem gjennom midten.[/b]

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #204 på: 20. Nov. 2006, 12:14 »
Sitat fra: "Åsmund"
Det er et forslag for å finansiere styrking av resten av laget. Synes at Emre kan ofres. Han er da ikke så viktig for laget. Har vel ikke scoret på over et år.
Synes Butt er bedre i den defensive rollen.

Får vi 10 millioner pund for Emre hadde jeg solgt han på dagen.
Legg til 10 millioner pund fra Fat Fred så har vi 20 millioner pund å shoppe for!
Midtbanen vår er overbefolket nok som den er!

Selvfølgelig. Får vi 10mp for han så selger vi, uten tvil! Men det får vi aldri, vi får maks 4-5. Og da er det ingen vits å selge da vi er nødt til å hente inn en erstatter, for midtbanen vår er absolutt ikke like god med Parker og Butt sentralt-

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #205 på: 20. Nov. 2006, 12:41 »
Dyer er jo sentral, Zoogie kan og brukes sentralt. Pattison er vel og sentral midtbane. Vi har jo nesten 3 komplette midtbaner:

Milner-Dyer-Parker-Duff
Solano-Butt-Emre- N'Zogbia
Pattison-Siberski-O'Brien-Luque

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #206 på: 20. Nov. 2006, 13:20 »
Jupp, men Emre er en av våre beste spillere, så vi selger han ikke kun for å selge! Det er ikke han vi kvitter oss med for å finansiere spillerkjøp for å si det sånn...

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #207 på: 20. Nov. 2006, 13:48 »
"Apparently Glenn Roeder was told to ?Sit down tumour boy? after Newcastle scored on Saturday. Quite frankly that sort of abuse is just unacceptable. If you?re going to abuse Roeder you simply must refer to his likeness to Roland Rat, the Roland Rat looking cunt. What sort of abuse is ?tumour boy? anyway? He doesn?t even have a tumour anymore if you don?t count Titus Bramble."

http://www.arseblog.com/WP/index.php
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #208 på: 20. Nov. 2006, 14:03 »
Skal vi bli gode selger vi jo ikke våre beste spillere. Emre er par dags dato vår eneste playmaker, og vi trenger ham sårt for å få mer kreativitet inn i midtbanen. Butt og Parker lukter det IKKE fyrverkeri av.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #209 på: 20. Nov. 2006, 14:05 »
Sitat fra: "Benson"
"Apparently Glenn Roeder was told to ?Sit down tumour boy? after Newcastle scored on Saturday. Quite frankly that sort of abuse is just unacceptable. If you?re going to abuse Roeder you simply must refer to his likeness to Roland Rat, the Roland Rat looking cunt. What sort of abuse is ?tumour boy? anyway? He doesn?t even have a tumour anymore if you don?t count Titus Bramble."

http://www.arseblog.com/WP/index.php

Jeg håper ikke Newcastle fansen er like slumme som West Ham og Arsenal fansen. Forbanna idioter...!!