20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Arsenal - Newcastle 18.11.06 C+Sport1  (Lest 39656 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

plebbster

• Gjest
Arsenal - Newcastle 18.11.06 C+Sport1
« Svar #60 på: 17. Nov. 2006, 15:54 »
Sitat fra: "Asbjørn"

Ellers spør jeg deg Joakim. Tror du Robson er den eneste manageren som klarer å få Robson til en topp4 klubb med Shepherd som styreformann.

Se på spørsmålet ditt selv da. :roll:
ingenting som skurrer for deg?

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #61 på: 17. Nov. 2006, 15:55 »
Hehe. Asbjørn er en sta  :twisted: . Vanskelig å få han til å innrømme noe!

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #62 på: 17. Nov. 2006, 16:37 »
alt har med selvtillitt å gjøre. det påvirker resultater!
Andreas Martins

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 17. Nov. 2006, 18:22 »
Sitat fra: "Åsmund"
Hehe. Asbjørn er en sta  :twisted: . Vanskelig å få han til å innrømme noe!

Skal jeg innrømme at du ikke skjønner at Shepherd kun eier 28 prosent av aksjene og at han umulig kan ta avgjørelser alene? Jeg kan godt innrømme at du ikke skjønner det.

Hvorfor tror du egentlig Bobby Robson går ut og støtter Shepherd??

Det eneste du klarer å hoste opp er at jeg er en sta jævel. Du klarer som vanlig å ikke svare for deg.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 17. Nov. 2006, 18:24 »
Sitat fra: "plebbster"

Ellers spør jeg deg Joakim. Tror du Robson er den eneste manageren som klarer å få Robson til en topp4 klubb med Shepherd som styreformann.

Se på spørsmålet ditt selv da. :roll:
ingenting som skurrer for deg?

Jøss jeg surret med ordene Robson og Newcastle klokken 04:00 på natten. Skal aldri gjenta seg. Skal stille spørsmålet på nytt slik at alle forstår.

Ellers spør jeg deg Joakim. Tror du Robson er den eneste manageren som klarer å få Newcastle til en topp4 klubb med Shepherd som styreformann.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #65 på: 17. Nov. 2006, 18:31 »

Tror du Robson er den eneste manageren som klarer å få Newcastle til en topp4 klubb med Shepherd som styreformann.

NEI for faen. Mange som kan klare det
Newcastlesupporter siden 1992

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #66 på: 17. Nov. 2006, 18:57 »
Hvordan i alle dager klarte Shepherd å ansette Glenn Roeder som fast manager i stedet for Martin O`Neill?

Men egentlig, så virket det ikke som at Martin O`Neill virket så veldig begeistret for å bli Newcastlemanager, av en eller annen grunn. Men så fort Aston Villa kom på banen, takket han ja med en gang.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 17. Nov. 2006, 19:34 »
Martin O'Neill svarte aldri på vår henvendelse. Da må man ta det som et tegn på at han ikke er interessert i jobben. Også er han jo mackem i tillegg da. Det kan jo kanskje ha spilt inn.

Men Glenn Roeder burde selvsagt ikke blitt ansatt uansett. Det var mange andre som kunne og burde blitt ansatt før Roeder fikk tilbudet.
Men Shepherd nektet jo å se til utlandet, og ville helst ha en geordie. Og da O'Neill så nei, og han kom på at han ikke kunne fordra Kevin Keegan og sparket Bobby Robson for ingenting, så var Glenn Roeder det nærmeste man kom.

At Roeder fikk jobben fremfor noen av Europas mest merriterte managere er på ingen måte Roeders feil. Men det virker som om enkelte gir blanke f... i det, og gir Roeder skylda for absolutt alt som er galt med denne klubben.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #68 på: 17. Nov. 2006, 19:40 »
En styreformann er mannen som skal holdes annsvarlig for det som skjer i et selskap.

Om det går dårlig med et selskap så gir man ikke eierene sparken, men styrelederen.
Forstår du dette Asbjørn?

Fat Fred er styreleder og måten han opptrer på i media så gir han tydelig utrykk for at det er han som bestemmer og.

Men denne diskusjonen har ingenting å gjøre på denne tråden!

Newcastle vinner nok ikke i morgen er jeg redd.

Mitt lag:
Harper
Taylor-Moore- Bramble-Ramage
Milner-Butt-Parker-Zoogie
            Dyer
         Martins

Benk: Given, Huntington, Duff, Solano, Luque

Varter opp med fart og et fantastisk pasningspill og taoer 3-2.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 17. Nov. 2006, 19:43 »
Sitat fra: "Joakim"
Martin O'Neill svarte aldri på vår henvendelse. Da må man ta det som et tegn på at han ikke er interessert i jobben. Også er han jo mackem i tillegg da. Det kan jo kanskje ha spilt inn.

Men Glenn Roeder burde selvsagt ikke blitt ansatt uansett. Det var mange andre som kunne og burde blitt ansatt før Roeder fikk tilbudet.
Men Shepherd nektet jo å se til utlandet, og ville helst ha en geordie. Og da O'Neill så nei, og han kom på at han ikke kunne fordra Kevin Keegan og sparket Bobby Robson for ingenting, så var Glenn Roeder det nærmeste man kom.

At Roeder fikk jobben fremfor noen av Europas mest merriterte managere er på ingen måte Roeders feil. Men det virker som om enkelte gir blanke f... i det, og gir Roeder skylda for absolutt alt som er galt med denne klubben.

Roeder har omtrent like mye skyld i hva som er galt med klubben som Souness hadde i fjor. I mine øyne er han hakket verre. Ingen av dem har all skyld, men de har skyld i spillere som blir hentet inn, og som ikke passer inn i klubb, spillestil og kultur. I tillegg har de skylden for spillestil, formasjon og prioriteringer. Ingenting, ja absolutt ingenting taler for at Roeder er den rette mannen. Det viser statistikken. En statistikk mange av supporterene ikke hadde tatt en titt på i sommer.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 17. Nov. 2006, 19:47 »
Sitat fra: "Åsmund"
En styreformann er mannen som skal holdes annsvarlig for det som skjer i et selskap.

Om det går dårlig med et selskap så gir man ikke eierene sparken, men styrelederen.
Forstår du dette Asbjørn?

Fat Fred er styreleder og måten han opptrer på i media så gir han tydelig utrykk for at det er han som bestemmer og.

Han må svare på klubbens vegne ja. Det blir akkurat som f.eks når Kjell Magne Bondevik var statsminister. Etter din tankegang kan det virke som om det var KRF som alene styrte landet under den forrige styringsperiode.

At det var Hall familien som ville ha Robson sparket er ingen hemmelighet, og det regner jeg med at du har fått med deg for lengst.

Det du sier ovenfor er at Bobby Robson har fullstendig feil?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 17. Nov. 2006, 19:48 »
Man kan si mangt om Sheperd, men er da faen ikke han som skal skyldes for de latterlige sportslige prestasjonene som fremvises om dagen, de latterlige taktiske prioriteringene og lignende. Hadde Sheperd fått bestemt ville jo Luque spilt endel nå frem til januar slik at prisen ville økt noe, f.eks...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 17. Nov. 2006, 20:01 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Man kan si mangt om Sheperd, men er da faen ikke han som skal skyldes for de latterlige sportslige prestasjonene som fremvises om dagen, de latterlige taktiske prioriteringene og lignende. Hadde Sheperd fått bestemt ville jo Luque spilt endel nå frem til januar slik at prisen ville økt noe, f.eks...

Stemmer på en prikk. Luque fins nemlig ikke i Roeders hode og verden. Må gudene vite hvorfor!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 17. Nov. 2006, 20:03 »
Forøvrig over til denne kampen.
Overraskelse i vente? Arsenal har planer om å spare Henry mot bedre lag, og vi har Dyer tilbake. Dyer kan bli usannsynlig viktig for Roeders fremtid i Newcastle.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 17. Nov. 2006, 20:34 »
Henry eller ikke. Vi kommer til å bli slakt... Tviler egentlig på at Henry starter på benken, hvor ofte hører vi ikke Wenger si at han skal få hvile, men lar han starte allikvel?