20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Arsenal - Newcastle 18.11.06 C+Sport1  (Lest 39678 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Arsenal - Newcastle 18.11.06 C+Sport1
« Svar #45 på: 16. Nov. 2006, 21:17 »
jeg skulle ønske jeg kunne tro på deg Asbjørn!! Men jeg tror ikke Roeder forsvinner, selv ikke etter et brak tap på Arsenal.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 16. Nov. 2006, 21:58 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Fy faen å deilig det skal bli å bli kvitt Roeder etter Arsenal kampen. Dette blir Roeders siste kamp som Newcastle manager. Tro meg.

Hva legger du til grunn for det Asbjørn?
Jeg ser ikke for meg at et tap for Arsenal på deres hjemmebane er det som skal bli tungen på vektskålen. Uansett hvordan sessongen hadde utartet seg frem til nå hadde jo alt annet enn et tap her vert for en bonus å regne.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 16. Nov. 2006, 22:13 »
Hvorfor i helvete skal Arsenal-kampen være Roeder siste? Og kan noen si meg hvorfor Glenn Roeder skal forlate sin stilling før mannen som ansatte ham???????????????????????????????

Nei, Roeder har ikke gjort en kanonjobb, på ingen måte. Men han ble ansatt av Freddy Shepherd, som i tillegg brukte nesten mer penger på å sparke Graeme Souness, enn å ansette ham. Og han greide å sparke Sir Bobby Robson. Han har ansatt fem managere, og lyktes kun med en eneste en, og da skal vi gi Roeder skylda?

Roeder har tjent denne klubben som både spiller, Academy director og manager. Jeg er helt sikker på at Roeder setter klubben foran personlig prestisje, men akkurat nå tjener vi ingen verdens ting på at Roeder trekker seg fordi han har startet sesongen dårlig. Klubbens beste er ikke at Roeder trekker seg og lar Shepherd ansette en kar som gjør at fansen glemmer hans forbrytelser for en kort periode.

Det beste for klubben er å renske opp i ALT! ABSOLUTT ALT! Fra topp til tå. Fjern styret, formannen, fjern manageren, støtteapparatet, fjern pengehorene som fyller opp spillerstallen og stjeler penger fra klubben. Og om vi må rykke ned for at det skal skje, så gjerne for min del.

Jeg tåler et år i CCC dersom det er til klubbens beste.

Men innen den tid har vi forhåpentligvis blitt kjøpt opp, og Shepherd og Roeder fjernet.

Men først ut av absolutt alle skal Freddy Shepherd være. INGEN andre enn han og styret skal få forlate klubben inntil videre. Men så snart de er ute, så forsvinner jo også resten av verkebyllene.

Vi kan ikke la kreftsvulsten være igjen, og fjerne en liten føflekk!
Ja, for Glenn Roeder er bare en liten føflekk i denne krisen her. Kreftsvulsten er mannen med pengesekken. Ikke mannen på benken.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 16. Nov. 2006, 22:58 »
Ja, Joakim. Du har rett i at Fatty bør forsvinne..! Men du må også klare å innse at det IKKE kommer til å skje. Du sier at vi skal gi deg en god grunn til at for at Roeder skal beholde jobben. Da sier jeg, kan du gi meg EN god grunn til at det ser ut som om Fatty kommer til å forsvinne med det første? Nei, du kan ikke det? Da har du innsett som de fleste andre av oss, vi er "stuck" med Fatty i noen år til.

Så da er valget såre enkelt, 1. Beholde Roeder og fortsette slik vi har gjort den siste tiden. 2. Bytte ut Roeder med en annen manager og forhåpentligvis en bedre en.

For det er nå slik at vi har hatt Bobby, som klarte å fungere utmerket som manager for Newcastle, SELVOM Fatty for formann. Tror du at Bobby er den eneste i hele verden som ha suksess med Newcastle under de omstendighetene? I think not..

Jeg nekter å tro at nedrykk er den beste løsningen for Newcastle. Bare se på Leeds, hva for noe godt har kommet ut av nedrykket dems? Ingenting...

Jeg gremmes over jobben Roeder har gjort etter sommeren, og jeg gremmes over Fatty. Men vi må innse fakta, vi blir ikke kvitt Fatty. Og du lever i din egen lille fantasiverden hvis du tror at 1000-2000 supportere klarer å presse han ut av denne klubben.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 16. Nov. 2006, 23:24 »
Sitat fra: "kesse"
Ja, Joakim. Du har rett i at Fatty bør forsvinne..! Men du må også klare å innse at det IKKE kommer til å skje. Du sier at vi skal gi deg en god grunn til at for at Roeder skal beholde jobben. Da sier jeg, kan du gi meg EN god grunn til at det ser ut som om Fatty kommer til å forsvinne med det første? Nei, du kan ikke det? Da har du innsett som de fleste andre av oss, vi er "stuck" med Fatty i noen år til.

Så da er valget såre enkelt, 1. Beholde Roeder og fortsette slik vi har gjort den siste tiden. 2. Bytte ut Roeder med en annen manager og forhåpentligvis en bedre en.

For det er nå slik at vi har hatt Bobby, som klarte å fungere utmerket som manager for Newcastle, SELVOM Fatty for formann. Tror du at Bobby er den eneste i hele verden som ha suksess med Newcastle under de omstendighetene? I think not..

Jeg nekter å tro at nedrykk er den beste løsningen for Newcastle. Bare se på Leeds, hva for noe godt har kommet ut av nedrykket dems? Ingenting...

Jeg gremmes over jobben Roeder har gjort etter sommeren, og jeg gremmes over Fatty. Men vi må innse fakta, vi blir ikke kvitt Fatty. Og du lever i din egen lille fantasiverden hvis du tror at 1000-2000 supportere klarer å presse han ut av denne klubben.

Støttes.

Sheperd forlater ikke klubben med det første, MEN om vi får ut den som ødelegger hele fotballaget Newcastle, spillernes selvtillit og kjører klubben ned i grusen med taktikker ingen har sett maken til, ja da kan vi i det lengste håpe at Fat Fred tenker seg litt om før han ansetter en manager. Og om vi får inn en ny kjent, smart, merritert og engasjert manager før jul engang, så får vi ikke bare managereffekten i ett par uker/måneder. Men vi får også forhåpentligvis en som får Newcastle på rett vei igjen, nemlig oppover på tabellen. JA, det var Fat Freds skyld å ansette tullebukken Roeder, men et fotballag må da ha en oppegående trener med kløkt og fornuft i skallen!? Som med Robson, da Newcastle spilte til tider strålende, så kan det også skje ved ansettelse av en manager av rang. De som ikke skjønner dette, ser ikke at klubben blir ødelagt av mr Harry Potter....

Ja Asbjørn, jeg håper også at Roeder blir kastet ut av klubben etter en kanonflause av dimensjoner på Emirates Stadium. 0-9, skal vi si det?

Men, tør Fat Fred å gi han sparken? Eller, når skal han få opp øynene?
 :lol:
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Agurksaft

• Gjest
« Svar #50 på: 16. Nov. 2006, 23:41 »
Newcastle vs Leeds neste sesong?
Eg gruar meg.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 16. Nov. 2006, 23:59 »
Sitat fra: "Agurksaft"
Newcastle vs Leeds neste sesong?
Eg gruar meg.

For meg så er det et mareritt. Jeg kan ikke se for at Newcastle kan ha noe godt av å tilbringe et år i 1.div. Det kan så klart være at Fatty endelig pakker sakene sine å drar, men jeg tviler. Jeg ser heller for meg at han kjøper seg enda mer inn i klubben når aksjene faller til et bunnivå.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #52 på: 17. Nov. 2006, 00:03 »
Det skjer nok ikke. Leeds rykker ikke opp ser det ut til, og jeg tror ikke Newcastle rykker ned.
Carr har altfor få landskamper for England!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 17. Nov. 2006, 02:37 »
Sitat fra: "Joakim"
Hvorfor i helvete skal Arsenal-kampen være Roeder siste? Og kan noen si meg hvorfor Glenn Roeder skal forlate sin stilling før mannen som ansatte ham???????????????????????????????

Nei, Roeder har ikke gjort en kanonjobb, på ingen måte. Men han ble ansatt av Freddy Shepherd, som i tillegg brukte nesten mer penger på å sparke Graeme Souness, enn å ansette ham. Og han greide å sparke Sir Bobby Robson. Han har ansatt fem managere, og lyktes kun med en eneste en, og da skal vi gi Roeder skylda?

For det første har ikke Shepherd "ansatt" 5 managere men 4. For det andre er det ikke Shepherd alene som tar avgjørelsene, som Bobby Robson selv sa tidligere denne uken. Shepherd eier kun 28 prosent av aksjene, og det sier seg selv at han ikke kan sitte alene å ta avgjørelser. Ja det sies faktisk at det var Hall familien som ville ha Robson sparket. Noe Douglas Hall bekreftet noen uker etter at Souness tok over. Hall familien eier hele 41% av aksjene.

Ellers er det en gåte for meg at du var så til de grader i mot Souness, når du nærmest tviholder på tåka Roeder uansett hvilke håpløse resultater og prestasjoner vi er vitne til hver eneste helg.

Bobby  Robson hadde følgende å si tidligere denne uken:

Sir Bobby Robson yesterday threw his support behind the Newcastle United chairman Freddy Shepherd. Robson described the Hall family, Newcastle?s other major shareholders, as ?absentee landlords? who ?leave the club in limbo?.

?He [Shepherd] owns less than a third of the club and can?t always be blamed for the bad decisions they have made over the past two years,? Robson said.

Ellers spør jeg deg Joakim. Tror du Robson er den eneste manageren som klarer å få Robson til en topp4 klubb med Shepherd som styreformann.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #54 på: 17. Nov. 2006, 10:10 »
Lurer på om Joakim forstår spørsmålet ditt, for det gjør iallefall ikke jeg.

Lurer på hvordan en annen trener hadde klart å disponere et lag som nesten utelukkende består av midtbanespillere for tiden.

Tilgjengelige forsvarsspillere til kampen mot arsenal er vel 3, mot 10 midtbanespillere og kanskje 1 spiss. Regner ikke med Ameobi siden han er kronisk skadet og knappt brukende for tiden!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 17. Nov. 2006, 12:03 »
Det han spør om er;

Er Robson den eneste manageren i verden som klarer å få til gode resultater med Newcastle selvom de har Fatty som styreformann??

Svaret er selvfølgelig nei.

Og da blir jo spørsmålet igjen: Hvorfor skal vi da beholde Roeder når han helt klart IKKE er god nok??

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 17. Nov. 2006, 12:12 »
Jeg har et spørsmål til alle inkludert meg selv: Hvordan i huleste helvette er det mulig å få til å vinne så mange kamper under Roeder i fjor og få til en så bra sesongavslutning, mens denne sesongen har vært en vandrende katastrofe?

Laget vi hadde under sesongavslutningen i fjor var i tillegg mye dårligere enn det laget vi stiller nå. Jeg fatter det i allefall ikke.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 17. Nov. 2006, 12:24 »
Sitat fra: "André Sylthe"
Jeg har et spørsmål til alle inkludert meg selv: Hvordan i huleste helvette er det mulig å få til å vinne så mange kamper under Roeder i fjor og få til en så bra sesongavslutning, mens denne sesongen har vært en vandrende katastrofe?

Laget vi hadde under sesongavslutningen i fjor var i tillegg mye dårligere enn det laget vi stiller nå. Jeg fatter det i allefall ikke.

Svaret er enkelt:

ALAN SHEARER, både på og utenfor banen! :wink:

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 17. Nov. 2006, 13:59 »
Shearer hadde ikke så mye å si. Det var managerskifteeffekten som slo inn som vanlig.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 17. Nov. 2006, 15:21 »
Sitat fra: "Åsmund"
Lurer på om Joakim forstår spørsmålet ditt, for det gjør iallefall ikke jeg.

!

Jeg hadde vel heller ikke ventet annet. Du vil bare ikke forstå. Slik er det som regel når du blir satt fast.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."