20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Arsenal - Newcastle 18.11.06 C+Sport1  (Lest 39555 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Arsenal - Newcastle 18.11.06 C+Sport1
« Svar #30 på: 15. Nov. 2006, 20:02 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Sitat fra: "kesse"
Aner ikke hvor det blir av Bernard. Tipper han aldri har vært tiltenkt en fremtredende rolle i laget, men ble heller kjøpt for å bøte på en pinlig sommer på overgangsmarkedet.

Så sant så sant.

Dagens Chronicle

As far as Bernard is concerned, United admit they have struggled to get him back to the level of fitness required in the Premiership and it is looking increasingly likely that his return to St James' Park is not going to work out for the amiable Frenchman.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 15. Nov. 2006, 21:21 »
La oss oppsummere kjøpene til Roeder:

Bernard: Vårt eneste defensive kjøp. Til B-laget.
Duff: Formsvikt i det siste, men fortsatt et meget godt kjøp.
Martins: Blir anbefalt å flykte fra klubben.
Rossi: Forsvinner i Januar.
Sibierski: Injury prone, men god når han spiller...

Fantastisk, Roeder. FANTASTISK!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 15. Nov. 2006, 23:07 »
Martins er en meget god spiss. Grunnen til at han blir anbefalt å flykte fra klubben er at vi gjør det særs dårlig for tida. Men Martins har ikke gjort en dårlig jobb så langt, og det er veldig vanskelig å score mål når du ikke får spesielt gode sjanser.

Duff har hatt en liten formsvikt i det siste, men han er en særs god spiller og han kommer, han kommer. Et overaskende, men godt kjøp.

Sibierski er injury prone, ja. Men han har spilt godt når han har spilt, og har da scoret et par mål.

Bernard ble ikke KJØPT inn, han kom gratis, og ble hentet inn som backup da Shepherd ikke ville gi oss noen forsvarsspillere i sommer. Det er Shepherd som styrer pengene må vite.

Rossi kom på LÅN fra Manu, fordi vi hadde et akutt behov for en backup-spiss. Rossi har slitt i et dårlig Newcastle-lag, men drar helt sikkert med seg nyttige erfaringer når han reiser hjem igjen. Jeg mener fremdeles at det var riktig å låne Rossi, men jeg mener at vi burde presset på for en bedre deal.

Fantastisk er det ikke, men det er heller ikke håpløst og elendig.
Det kunne vært verre, og det kunne vært bedre.
At Duff har slitt litt og at Martins ikke har slått til har mye å gjøre med at laget ikke har prestert. Det er selvsagt Roeders ansvar. Men at vi ikke hentet forsvarsspillere i sommer er Shepherds ansvar, og det er Shepherds ansvar at Roeder i det hele tatt ble ansatt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 15. Nov. 2006, 23:51 »
enig i mye der joakim

tror nok ikke drogba hadde stått med 15 mål på 17 kamper hadde han spilt for newcastle!
lt;3 Newcastle <3

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 16. Nov. 2006, 10:48 »
http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=429207&CPID=8&clid=4&lid=2&title=Shola+wants+last+hurrah

Og da var det klart, Ameobi starter mest sannsynlig kampen mot Arsenal også! :?

Er det mulig?? Vi bruker en spiss som så vidt orker å jogge rundt på banen! Er det rart vi er dårlige om dagen!?

Roeder, kan ikke du for en gangs skyld holde løftene dine!? Du skulle ikke bruke spillere som ikke var 100% fit du!?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 16. Nov. 2006, 11:05 »
Titus Bramble has softened the blow of Celestine Babayaro's latest strain by declaring himself fit for the trip to Arsenal at the weekend.

Bramble trained for the first time in almost two weeks yesterday and is expected to return to the centre of defence alongside Craig Moore at the Emirates Stadium.

That would mean Peter Ramage playing at left back, with Steven Taylor on standby to play on the right if Stephen Carr has not recovered from the toe injury which forced a premature end to his involvement against Manchester City last weekend.

Hentet fra "The Journal".

Takk gud, Bramble er klar til kampen mot Arsenal, nå vinner vi dere!!

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 16. Nov. 2006, 12:14 »
hehe, det er bare til og le av.

Hvis titus bramble tar plassen til taylor mot arsenal, etter den bra kampen taylor hadde sist, nei huff det går bare ikke an.

LAGET SKAL se sånn ut

given, solano, taylor, moore(uheldighvis), ramage, milner, parker , dyer, nzgobia, luque og martins.

sorry duff, men han trenger en liten påminnelese om at det finnes folk på benken som gjør en god jobb om ikke han gjør det..

jeg er dritt lei roeder btw!
lt;3 Newcastle <3

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 16. Nov. 2006, 12:29 »
Dette blir bare mer og mer tragisk. Det hele blir nærmest patetisk. Nå er plutselig Babayaro ute IGJEN, som vanlig tenker jeg faktisk om det. Da skal vi juble over at Titus Bramble har meldt seg fit for fight. Ja han kommer virkelig til å holde styr på Henry og Van Persie. Eller Wenger er jo en dyktig manager, kanskje han benytter en kamp som denne til å hvile f.eks Henry. Det beste ville helt klart vært å hatt Ramage og Taylor sentralt og begge våre to backer spilledyktige.
I tillegg skal Ameobi som knapt kan bevege seg spille. Han skal nok komme til å bidra mye for sin makker som forhåpentligvis blir Martins. Det er jo tross alt ikke noen bedre enn Gallas og Toure som står klare og venter på dem. Nei dette blir bare mer og mer tragisk.

Ut ifra de jeg har sett av Newcastle i den senere tid ville jeg sendt ut en først 11'er noe alâ denne på Emirates på Lørdag:
Harper\Given
Solano - Tayler - Ramage - Duff
Milner - Parker - Butt - N'Zogbia
Martins - Luque

Men skjer det nei. Regner med at tayler blir vikarierende høyreback og Ramage venstreback, og VIPS så er vi tilbake til PL's største risikoduo i midtforsvaret: Moore og Bramble.
I tillegg får vel Ameobi nok en kamp, og da får han vel selskap av Martins forhåpentligvis, med Sibierski som super-sub og go'gutten fra MænJu. Luque? Nei, han blir vel henvist til tribunen. Og Roeder kan da toppe det hele med å foretrekke Solano foran Milner på kanten.

Personlig er jeg også engativ til at Duff i sitt livs verste form skal ha klippekort mens det bare går en vei med vårt største talent (N'Zogbia), og det er den veien høna sparker

Fortvilet!

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #38 på: 16. Nov. 2006, 13:01 »
Vi bør slå arsenal, eller så må Roeder trekke seg fra managerestilling.Som sikkert ikke ser.

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #39 på: 16. Nov. 2006, 15:52 »
Vi bør slå Arsenal??
Ja, ser man på tabellen så er det liten tvil om at vi trenger tre poeng, og slikt sett så bør vi slå Arsenal. Men alt annet tyder på at Arsenal bør slå Newcastle i stedetfor desverre. Alt annet enn Arsenal seier vil overraske både meg og de fleste andre vil jeg tro. Arsenal er rett og slett et mye mye bedre fotball lag enn oss desverre. De har bedre spillere, bedre manager, bedre ledere osv. Det eneste Newcastle er bedre på er på supporter siden, men det hjelper lite på poeng og pokal sankingen desverre...

Når det gjelder Roeders posisjon, så tror jeg nok ikke den står og faller på utfallet i denne kampen. Borte mot Arsenal er en kamp vi ikke kunne regnet med med noe som helst selv før sesongen hvor vi gikk sesongen possitivt imøte. Og når vi da ser hvor skuta har tatt vegen i løpet av de første månedene av sesongen, så er det i hvertfall ingen grunn til å ha særlig mer forventninger til en slik kamp.
Mitt standpunkt i Roeder saken er fortsatt den samme, han er  kanskje ikke rett mann som vår manager, men vårt store problem er og blir at vår styreformann og øverste leder heter Fat Fred Shepherd. Med han som sjef hjelper det ikke uansett hvem vi har som manager...

Tilbake til kampen. Arsenal vinner 3-0.

Agurksaft

• Gjest
« Svar #40 på: 16. Nov. 2006, 17:30 »
Eg lurer på om eg skal tørre å ned på puben å sjå kampen på Laurdag, greit nok at eg er fans, men eg veit så forbanna godt at eg blir ydmyka noko så jevlig. Arsenal kjem til å valse over Newcastle, kall meg gjerne IDIOT etter kampen dersom det ikkje blir tilfelle.
Dette blir ein flau kamp sett med Newcastle auge.
Eg skal personleg eta mine ord dersom dette viser seg å vera feil, så slik er det med den saken!

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 16. Nov. 2006, 17:35 »
Jeg begynner å grine hvis Ameobi spiller på lørdag, seriøst går det ann? Det er så ubegripelig patetisk. Jeg har ikke ord egentlig. Når jeg leser startelleveren hver lørdag kan jeg ikke gjøre annet enn å måpe. Alle fans av Newcastle United og alle som liker Newcastle og følger med, vet hvem som er best for startelleveren untatt Glenn Roeder. Absolutt alle. Nå kan jeg fastslå at Roeder er født med en vond sykdom i hodet sitt. Hvis han velger å starte med Ameobi i denne kampen så er begeret fullt for min del. Da orker jeg ikke mer. Ameobi er jo SKADET!!!!! Vet ikke mannen hva dette betyr? Ameobi klarer jo ikke å springe en gang, han kan ikke utrette noen verdens ting. Så hvordan i helvete kan Roder velge å starte med Ameobi? Jeg skjønner virkelig ingenting. Og hvorfor skulle Bramble starte? Han er ikke god nok for 12 års laget til Newcastle engang! Taylor og Ramage er de eneste som har høstet ros som midtstoppere hos Newcastle, men allikevel velger Roeder og starte med Moore og Bramble!?!? Jeg ser ikke ett gram logikk i dette her? Og bare det at Roeder får seg til å gjøre slike grufulle avgjørelser er totalt uvirkelig for meg! Saken rundt Luque orker jeg ikke å ta opp igjen. Den saken er enda værre enn Ameobi+Bramble tilsammen så "you get the picture"!

Forventer intet annet enn tap på lørdag. Bare synd at Roeder ikke blir sparket, selv med 0-7 tap. Nei, Roder sitter etter alt og dømme frem til jul, med mindre vi taper 3, 4 kamper til nå....

Tragisk og følge Newcastle med Roeder som manager. Det er hardt å se på at en mann ødelegger den flotte klubben vår...
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #42 på: 16. Nov. 2006, 18:39 »
Min lagoppstilling

Harper
Taylor-Bramble-Moore-Ramage
Milner-Butt-Parker-Zogbia
Martins-Dyer

Benk: Given, Sibierski,Huntington, Solano, Duff

plebbster

• Gjest
« Svar #43 på: 16. Nov. 2006, 18:45 »
Som fredrik sier: det er ikke mye vits å poste sin egen lagoppstilling. Vi vet vel alle hvordan den kommer til å se ut på lørdag.

Det er trist det her med Roeder og sin tillit til skada spisser. Det er litt dumt at han ikke kan forstå at fotballspillere på ingen måte bør være hemmet når de skal spille på lørdager kl. 16. Da kunne alt gått så mye bedre, om han hadde forstått dette.

Det er nesten verre å spille med en ødelagt Ameobi istedenfor Luque enn det er å sette Shearer ut av laget slik Gullit gjorde.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 16. Nov. 2006, 21:04 »
Fy faen å deilig det skal bli å bli kvitt Roeder etter Arsenal kampen. Dette blir Roeders siste kamp som Newcastle manager. Tro meg.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."