20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Watford - Newcastle ligacup  (Lest 60625 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
Watford - Newcastle ligacup
« på: 06. Nov. 2006, 14:56 »
Kamp igjen i morgen. Egentlig er jeg veldig likegyldig til denne kampen. Ligacupen er ikke det helt store, men blir selvsagt glad om vi vinner. Ønsker meg følgende lag:

.....................Krul.....................

...Carr....Taylor....Ramage...Babayaro

....Milner.....Butt.....Emre.....N'Zogbia

................Luque......Rossi/Sibierski.......

Påtide at Duff og Parker hviles. Krul fortjener å få en ny sjanse, mens det er viktig å få til et samarbeid mellom Taylor og Ramage over tid.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Watford - Newcastle ligacup
« Svar #1 på: 06. Nov. 2006, 15:38 »
Vi får satse på at Watford stiller med B-laget, akkurat som Pompey og Palermo. Da er vi virkelig gode.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 06. Nov. 2006, 15:50 »
En liten overdrivelse at Palermo og Portsmouth stilte med B-laget, Asbjørn, men skjønner hva du mener.

Viktig at Luque og Zoggy får spille, tror de kan hjelpe til å snu trenden...

Mjoert

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3 på: 06. Nov. 2006, 15:56 »
Luque må få spille.. Vi trenger løsninger på topp, og han er den eneste løsningen som ser akseptabel ut for øyeblikket. Duff springer jo rundt som en hønsekylling, og har så langt skuffet meg stort... Rossi er en annen historie, som jeg helst lar vær å snakke om. Nei, start med Luque mot Watford!
ignert Morten.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 06. Nov. 2006, 16:05 »
Går kampen på tv?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 06. Nov. 2006, 19:37 »
Hvis Palermo stilte med b-laget, så stilte vi også med b-laget!

Hvis Portsmouth stilte med b-laget, så stilte vi også med b-laget!

Mot Palermo stilte vi med spillere som Krul, Taylor, Ramage, Butt, Solano, N'Zogbia, Sibierski og Luque, blant mange andre. Jeg vil kalle det b-lag. For svært få av disse er å regne for fast på laget.

Jeg mener vi ikke bør spille med Krul. Jeg mener faktisk Roeder gjorde rett i å spare Krul. Han er 18 år gammel, og vi trenger ikke mase på ham. Vi har en understudy for Harper i Pavel Srnicek. Greit, vi aner ikke hvor god Srnicek er for tida, men la oss finne ut det mot Watford. Det kommer flere sjanser for Krul. La oss ikke bruke opp gutten bare på grunn av en fantastisk kamp mot Palermo. La gutten suge på den karamellen en stund til. Hva har vi ellers Srnicek for?

Ellers så gjelder det å spille med et lag som ligner mest mulig på det som spiller mot Man City til helga.

Srnicek
Carr - Taylor - Ramge - Babayaro
Milner - Butt - Emre - N'Zogbia
Luque - Rossi

Å hvile Duff og Parker trenger kanskje ikke være så dumt. Ingen av dem strålte av innsatsvilje mot Sheffield Utd, men hei, hvem gjorde det?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 06. Nov. 2006, 19:55 »
Sitat fra: "Joakim"
Hvis Palermo stilte med b-laget, så stilte vi også med b-laget!

Hvis Portsmouth stilte med b-laget, så stilte vi også med b-laget!

Har jeg sagt noe annet? Når Palermo bytter ut 8 av sine faste spillere kaller jeg det B-lag. Vi spilte også med B-lag mot Palermo etter hvordan Roeder rangerer spillerene. Etter Roeders merkelig rangering mener jeg at B-laget våres er bedre enn A-laget.

Roeders førsteellever pr dags dato:

Harper

Carr
Bramble
Moore
Baba

Milner
Parker
Emre
Zogbia

Duff
Rossi

Min førsteellever:

Harper

Carr
Ramage
Taylor
Baba

Milner
Parker
Butt
Duff

Emre (i bindeleddet)
Luque
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #7 på: 06. Nov. 2006, 20:00 »
B-laget virker i allefall mer intereserte i å spille fotball.
Min 11

Harper

Taylor-Moore-Ramage-Duff
Milner-Parker-Butt-N'Zogbia
Luque-Rossi

Agurksaft

• Gjest
« Svar #8 på: 06. Nov. 2006, 21:15 »
Krul bør prioriterast foran Srnicek!! Srnicek dreg jo i Januar, i likheit med Rossi.
Difor bør me prioritera dei som blir verande, vertfall i ligacupen!!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 06. Nov. 2006, 21:17 »
Sitat fra: "Agurksaft"
Krul bør prioriterast foran Srnicek!! Srnicek dreg jo i Januar, i likheit med Rossi.
Difor bør me prioritera dei som blir verande, vertfall i ligacupen!!

Blir vel Harper i mål, vel?

Agurksaft

• Gjest
« Svar #10 på: 06. Nov. 2006, 22:20 »
Ja det håpar eg og, dersom han er frisk.

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #11 på: 07. Nov. 2006, 14:03 »
Ifølge Chronicle blir det Rossi og Sibierski på topp dersom sistnevnte er klar av skaden. Rossi, som var horribel mot Sheffield United virker altså å ha klippekort på dette laget. I tillegg snakker han om at han skal sende ut et "strongest possible team". Ja, hva er så et strongest possible team i Roeders øyne da??? Bramble og Moore bak og dvergen Rossi i ensom majestet der framme??

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 07. Nov. 2006, 14:12 »
Er faen så enig i vår gamle spiss Quinn:

Says Quinn: "It's ridiculous - a club that big should have a recognised striker.

"I know Michael Owen is injured and Shola Ameobi is struggling.

"But you shouldn't be getting by with Antoine Sibierski, who is a midfielder really, and Seppe Rossi who is on loan from Man U of all places!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #13 på: 07. Nov. 2006, 16:35 »
Postet denne på Team-forumet, men legger den ut her også slik at folk skjønner hvorfor det ikke er blitt postet preview til denne kampen enda.

Sitat
Hei.

Har ligget på sykehuset med betennelse på hjerteposen siden fredag, og har akkurat kommet hjem. Klarer derfor ikke å skrive preview til Watford-kampen. Er det noen ildsjeler her inne som kan skrive et mini-preview asap? Det ville gledet meg stort, slik at jeg slipper å tenke på det.

For den som skulle lure på det så går det fint med meg. Har fått medisiner og legen tror at betennelsen skal være ute av kroppen innen 10 dager.

Skriver ikke dette for å vinne sympati her inne, men vil bare forsikre alle om at NewUtd.no ikke har sluknet og kommer til å fortsette med å poste nyheter i en akseptabel frekvens.

PS! Hvis noen ønsker å skrive et preview så send det til meg asap enten via PM eller til newutd at gmail.com. Dette gjelder også vanlige forumbrukere, ikke bare team-medlemmer.

Og husk; dette er en kamptråd, ingen god bedring-tråd  :)
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 07. Nov. 2006, 17:20 »
Noen som vet om kampen sendes?