20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Man.City - Newcastle 11/11 [C+Sport]  (Lest 35665 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Man.City - Newcastle 11/11 [C+Sport]
« Svar #150 på: 11. Nov. 2006, 22:04 »
Sitat fra: "J-La"
Nå fikk vel Emre karantene til Arsenal kampen. Er ikke tvil om at vi må ha Zog sentralt da fremfor Butt og at Dyer skal inn på topp med Sibierski! Mener også at Solano bør starte fremfor Carr. Carr var vår desidert svakeste spiller i dag og har i grunn vært crap hele sesongen spør du meg. Eneste grunnen han spilller for er for at vi faen ikke eier backer i laget. Når jeg tenker på at vi var et hårspenn fra å få Miguel gjør meg lettere forbanna  :evil:  Forsovidt enig i at Milner igjen var en av våre beste sammen med Taylor som gjorde en så og si prikk fri kamp. Litt irriterende er det at Milner aldri klarer å løfte ballen over førsteforsvarer, som ving bør man jo øve på dette dag inn og dag ut.

Veldig enig i det du sier om Carr her altså. Han har absolutt vært castles dårligste forsvarer denne sesongen. Solano begynner å bli gammel og han har spilt høyreback før. Hvorfor ikke sette ham der i stedet for Carr. Dyer har også spilt back tidligere i sin karriere. Alt er uansett bedre enn Carr

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #151 på: 11. Nov. 2006, 22:23 »
Sitat fra: "Noreng"
Sitat fra: "geordie-olav"
Milner rotet bort ballen på et viktig tidspunkt. Jeg syntes at Milner er blitt så irriterende dårlig nå.

Dagens.  :lol:  Om vår klart beste spiller.

Nei, han får jo ikke til noe i bunn og grunn. Ingen av løpene hans gav oss noen sjanser, og han rotet bort ballen altfor ofte. Samtidig legger han dårlige cornere.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #152 på: 12. Nov. 2006, 11:24 »
Duff var jo i allefall en katastrofe. Årets kjøp ligner mer og mer på årets bomkjøp. Pluss at Zogie svikter mer og mer når han ikke får tilitt.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #153 på: 12. Nov. 2006, 11:59 »
Tragisk!Rett og slett tragisk. :cry:

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #154 på: 12. Nov. 2006, 12:39 »
neste kamp bør laget være

given.
solano-taylor-ramage-baba(bedre og ha med han en moore)

Milner-dyer-parker-nzogbia

sibierski-martins

egentlig tragisk når sibierski er første valget ved siden av martins.

vrak gods fra city!
lt;3 Newcastle <3

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #155 på: 12. Nov. 2006, 17:09 »
Skremmende at halvt invalide Ameobi, Scumboy og vrak fra ManC foretrekkes fremfor Luque...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #156 på: 12. Nov. 2006, 20:49 »
Roeder vil heller tape enn og vinne med Luque.  

Kor mange slike manager finnes det i verden ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #157 på: 12. Nov. 2006, 23:59 »
2.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #158 på: 13. Nov. 2006, 00:01 »
2.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

havatho

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #159 på: 13. Nov. 2006, 00:53 »
La Luque å martins spille på topp når martins e skade fri så blir d garantert mål igjen han G.R. må la Luque få spille å legge uenigheten dæm i melllom ligge. å la oliver b. starte bak  så blir alt mye bedre i værtfall kan æ love mange fine mål å passninger. håper g.r. hører på fornuftig tanke gang bare se på d A. Luque har gjort før. knall go foran mål martins kan ikke bare få høye baller å jobbe med d fungere ikke d ser man Hilsen en frustrert fan fra nord.
bebeto

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #160 på: 13. Nov. 2006, 13:04 »
Tragisk igjen fra Newcastle! FÅ UT MANAGEREN NÅ
Who else...... Alan Shearer

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #161 på: 15. Nov. 2006, 23:09 »
Sitat fra: "NUFranC"
Tragisk igjen fra Newcastle! FÅ UT MANAGEREN NÅ

Få ut Shepherd NÅ!
Får vi ut Shepherd, så blir vi kvitt Roeder i samme slengen. Det er bedre enn å sparke Roeder og gi Shepherd muligheten til å få oss til å glemme at han er en udugelig tosk som bare gjør vondt verre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #162 på: 16. Nov. 2006, 16:00 »
Du har skjønt det Leistad.
Å fjerne Roeder ville vært akkurat som å pisse i buksa så lenge Fatty blir sittende, altså muligens gitt oss et lite kortsiktig løft, men på lengre sikt ville det i bestefall vært gjort at vi står stille på samme nivå som idag.
Skal det det være noe vits i å gjøre forandringer  nå, så MÅ Shepherd OUT. Jeg er så inni  h......`s lei den mannen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #163 på: 16. Nov. 2006, 16:24 »
Takk for støtten, Øystein.

Hvis vi sparker Roeder, men lar Shepherd fortsette, så kjøper Shepherd seg tid. Da har han muligheten til å ansette en manager som kan gi oss en kortsiktig løft, men bli sparket av patetiske grunner for å bli erstattet med en ny Souness om to/tre år.
Og innen den tid har fansen glemt all galskapen til Shepherd. Det er så lett å glemme og la seg rive med av suksessen, at vi MÅ fjerne Shepherd NÅ, så vi slipper å mase om det samme om 10 år, fordi vi ikke har kommet oss en centimeter videre.

Jeg nekter å tro at Craigs, Winspers og Ferris' avgang bare har med Roeder å gjøre. Jeg nekter å tro at Roeder selv bestemte seg for ikke å kjøpe forsvarsspillere i sommer, og jeg nekter å tro at det var Roeder selv som bestemte seg for at "nå er jeg tom for penger".

Freddy Shepherd er hovedproblemet. Og vi må fjerne den store kreftsvulsten mens vi ligger for døden, vi kan  ikke gjøre det post mortem. Det er faktisk umulig. Både teoretisk og praktisk.
Og fjerner vi ikke Shepherd, så vil klubben sakte, men sikkert dø!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #164 på: 16. Nov. 2006, 17:25 »
OK.

Kordan skal me fjerne Shepherd da?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]