20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Man.City - Newcastle 11/11 [C+Sport]  (Lest 35705 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Man.City - Newcastle 11/11 [C+Sport]
« Svar #135 på: 11. Nov. 2006, 15:47 »
Vi ligger fortsatt på nedrykk, og vi har en kamp mer spilt. Fantastisk.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #136 på: 11. Nov. 2006, 15:49 »
Vi får håpe på Watford, Shef Utd og Charlton tap, også får vi håp på et multimirakel mot Arsenal. Martins, Dyer og Given fra start mot Arsenal!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #137 på: 11. Nov. 2006, 15:51 »
Newcastle kommer over streken i dag, hvis Charlton, Sheffield United og Watford taper. Watford må tape med 3 mål. Men det gjør de mot russerne.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #138 på: 11. Nov. 2006, 15:52 »
Jeg er så jævla lei over at klubben vår blir vanstyrt og kjørt i grøfta. Ikke nok med at manageren er inkompetent, men spillerne presterer jo fane ikke heller. Hadde det vært opp til meg så hadde halve laget blitt kastet på dør. Carr er så forbannet ræva at det er nifst. Moore spiller under pari, Emre fikk ikke til særlig mye, Ameobi springer rundt som en halvskadet padde, Sibierski gjør ikke annet enn å tape dueller og legge støttepasninger. Milner gjorde en brukbar kamp, men jeg slutter aldri å irritere meg på den gutten. De eneste som får godkjent av de som startet i dag er Harper, Parker og Taylor.

Dette kan godt ende med nedrykk.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

J-La

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.sp2004.tk
« Svar #139 på: 11. Nov. 2006, 15:53 »
Nå fikk vel Emre karantene til Arsenal kampen. Er ikke tvil om at vi må ha Zog sentralt da fremfor Butt og at Dyer skal inn på topp med Sibierski! Mener også at Solano bør starte fremfor Carr. Carr var vår desidert svakeste spiller i dag og har i grunn vært crap hele sesongen spør du meg. Eneste grunnen han spilller for er for at vi faen ikke eier backer i laget. Når jeg tenker på at vi var et hårspenn fra å få Miguel gjør meg lettere forbanna  :evil:  Forsovidt enig i at Milner igjen var en av våre beste sammen med Taylor som gjorde en så og si prikk fri kamp. Litt irriterende er det at Milner aldri klarer å løfte ballen over førsteforsvarer, som ving bør man jo øve på dette dag inn og dag ut.

Btw: Hva skjer med Duff? fy faen, greit nok han kom billig men makan til formsvikt har jeg aldri sett på maken!
jære kjære Gud, Glen Roeder suug! Med han i stolen vinner vi aldri ligan, please please send oss Kevin Keagan!!!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #140 på: 11. Nov. 2006, 15:54 »
Børs:

Harper 7
Carr 4
Moore 5
Taylor 7
Ramage 6
Milner 6
Emre 5
Parker 6,5
Duff 4
Ameobi 3
Sibierski 4

Dyer 6
NZ 5
Solano 6 (lite tid)
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #141 på: 11. Nov. 2006, 15:54 »
Ja, det er litt smånifst, tilstanden i Newcastle er ikke akkurat på topp. Om vi blir avkledd på Emirates, så tror jeg ikke Roeder ryker for det om. Men jeg spår at tullebukken blir sparket før jul.

bagdad bob

• Benkvarmer
  • **
  • Ny sesong nye muligheter
    • Vis profil
« Svar #142 på: 11. Nov. 2006, 15:57 »
Dette var en kjempekamp av gutane. No er vi virkelig på gang. Å snakke om nedrykke er no heilt bak mål etter ein så god kamp der vi styrer frå start til slutt. Bare uflaks av vi ikkje vinner med fleire mål. ( Bare et kort resyme over dei siste 4-5 minutta, resten av kampen har vi gløymt.) :D

Noreng

• Gjest
« Svar #143 på: 11. Nov. 2006, 16:00 »
Harper 6,5 Hadde en fin redning, ellers ikke så mye involvert
Carr 2 Gidder faen ikke en drit. Har han aldri hørt om at backene skal løpe framover?
Moore  4 God å ha på hodet der baki, men han er skremmende treig
Tayls 7 Kjempekamp
Ramage 6 OK kamp
Milner 7,5 MOM Jobber og sliter og er mye involvert
Parker 6 OK kamp
Emre 6 Gjør det bra, men som jeg nevnte i tidligere innlegg virker han dårlig trent. Jobber han bak, står han igjen når vi angriper igjen, og jobber han fram blir det samme effekten. Men OK kamp
Duff 1 Banens dårligste
Ameobi 3 Liten tvil om at Shola er god, men Roeder han er skadet. Tror jeg jammen du er også.
Sibbe 3 Skaper veldig lite, men gjør en grei kamp

Dyer 6 Kommer inn som et friskt pust
Zogbia 7 Hvorfor sitter denne gutten på benken? Han er kjemperask, teknisk. Kjempegod.
Solano 6 OK kamp, men kjefter tydeligvis litt. Resten av laget skjerpet seg da han kom inn

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #144 på: 11. Nov. 2006, 16:00 »
Sitat fra: "bagdad bob"
Dette var en kjempekamp av gutane. No er vi virkelig på gang. Å snakke om nedrykke er no heilt bak mål etter ein så god kamp der vi styrer frå start til slutt. Bare uflaks av vi ikkje vinner med fleire mål. ( Bare et kort resyme over dei siste 4-5 minutta, resten av kampen har vi gløymt.) :D

Ja, man kan se det fra den vinkelen også. Men hvis vi skal ha så mye som en snøballsjanse for å slå Arsenal på Emirates, så må vi ha Ramage/Taylor som midtstoppere, en annen enn Carr på hback(huntington?),  og denne midtbanen; Milner, Emre?(suspend.), Parker, Nzog og Dyer. Samt Martins på topp. Og Given tilbake i mål. Bernard kan gjerne få sjansen på venstreback.
Kode: [Velg]

djmattis

• Gjest
« Svar #145 på: 11. Nov. 2006, 16:49 »
Jeg vet ikke hva jeg skal si om denne kampen jeg.
bra slutt 88 møkkaaminutter.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #146 på: 11. Nov. 2006, 17:09 »
taylor _SKAL_ starte vær jævla kamp. det er helt sikkert

Moore er jo helt tragisk.
lt;3 Newcastle <3

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #147 på: 11. Nov. 2006, 18:13 »
Zoggy og Dyer var to friske pust, Taylor må være fast, Solano inn for Carr. Sånn vil jeg oppsummere.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #148 på: 11. Nov. 2006, 18:16 »
Jeg registrerer at igjen er våre to geordier best der bake. De bør helt klart spille sammen som stoppere.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #149 på: 11. Nov. 2006, 18:56 »
Forsvaret vårt fungerer fint så lenge ikke Bramble er med. Vi har kun slippet inn 2 mål i løpet av de 4 siste Ligakampene våre. Det er ikke dårlig!

Bare synd vi ikke har skåret ett jævlig mål i løpet av 4 ligakamper og det kan vi takke duff, Sibrilski og Rossi + hovedpersonen selv, roeder. Sibrilski og Rossi er langt fra gode nok fra vårt første lag. Duff er ikke spiss. Ameobi er rett og slett for variabel til å gjøre jobben sin for tiden.

Godbiten idag var Solano som storspilte da han kom inn og hadde noen flotte passninger. Emre og Parker går til i samme dueller, ikke mye som fungerer idag.

Jeg forlanger virkelig sjærpings fra spessielt Duff, han spiller med 2 potetsekker på ryggen og har nok mangel på selvtillit.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.