20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Man.City - Newcastle 11/11 [C+Sport]  (Lest 35754 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BallaJazz

• Gjest
Man.City - Newcastle 11/11 [C+Sport]
« Svar #105 på: 11. Nov. 2006, 14:45 »
Ameobi prøver å står på hvertifall.Gjør også Parker men blir lite ut av det.Som komentatoren sa" Man forstår hvorfor newcastle er der de er når man ser åssen de spiller".Desverre så ser man jo samma leksa i hver eneste kamp uten noe tegn til at ting blir bedre.Er vi rett å slett gode nok??Akuratt nå så er vi jo ikke noe mere enn et bånnlag å det synes

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 11. Nov. 2006, 14:45 »
Det er skremmende å tenke på at vi stort sett allitd har vært best i 1.omgangene denne sesongen, så dette lover ikke bra.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #107 på: 11. Nov. 2006, 14:45 »
Hvis ikke Ameobi byttes ut i pausen så må jeg få lov til å si at det er noe alvorlig gale med Glenn Roeder. Er han mentalt forstyrret?  

Det er virkelig synd at Luque ikke spiller idag. Han ville nemlig spilt i dag, under hvilken som helst annen manager. Det er jeg 100 % sikker på.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #108 på: 11. Nov. 2006, 14:48 »
Sko ønske Shearer gjør comeback, då hadde me ivertfall fått mål
Newcastlesupporter siden 1992

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #109 på: 11. Nov. 2006, 14:49 »
Nå er jeg lei av at vi skal falle opp og ned på tabellen hver sesong. Jeg vil tilbake til Champions League!

Hater Chelsea! Før var vi det fjerde beste laget i PL, så ble Chelsea rike, og da ble det ikke plass til oss i CL. Så ble Tottenham og de lagene der bedre enn oss, og nå går alt til helvete.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 11. Nov. 2006, 14:49 »
Savner en feeling i laget. En spirit. Roeder kommer aldri til å få has på dette laget. Og ja, det er managerens jobb å få laget samspilt og til å ha troen.

Kan jo ta Aston Villa eksempelt. De var like dårlige i fjor som NEwcastle er i år. Så kommer ringreven O`Neill inn, og fikser alt. Et tegn på en bra manager. Det har veldig mye å si.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #111 på: 11. Nov. 2006, 14:50 »
Vi skulle hatt Harry Redknapp. Husker da han gjorde Portsmouth, et nedrykkstruet lag i The Championship, til en suveren vinner av the Championship, og deretter til et lag i Premier League som kjemper om Europa.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #112 på: 11. Nov. 2006, 14:50 »
Hvis vi taper i dag, så må det jo ringe en varselbjelle hos Freddie Sheperd. Roeder SKAL ut på dagen hvis dette ender med en (lettere) massakre i Citys favør.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #113 på: 11. Nov. 2006, 14:52 »
Jeg tror varselsbjellen har ringt i hodet på Freddy Shepherd allerede. De hadde krisemøte for litt siden, og Roeder kommer HUNDRE PROSENT sikkert til å få sparken i nærmeste fremtid.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #114 på: 11. Nov. 2006, 14:54 »
vil ha keegan tilbake. så vi ihvertfall kan få orden fremover.

ingen bytter i pausen , glad i deg roeder<3
lt;3 Newcastle <3

BallaJazz

• Gjest
« Svar #115 på: 11. Nov. 2006, 14:57 »
En ting er sikkert..hvis ikke noe blir gjort fort så ender vi opp med å spille i 1 div neste sesong.Spiller jo like tragisk hver gang.Noe drastisk må gjøres!!.Jeg er ikke den som pleier å være i for å sparke Roader men nå må denna mannen rett å slett vekk.Er langt ifra god nok eller besitter de kvalitetene til å kunne heve laget.Spiller med 0 selvtillit og moralen i laget virker..ehm dårlig? for å si det mildt.Men hvor er Luque? Han er ikke på benken engang??

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #116 på: 11. Nov. 2006, 15:20 »
Hva var galt med målet til City?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #117 på: 11. Nov. 2006, 15:20 »
Nå har vi flaks.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #118 på: 11. Nov. 2006, 15:20 »
haha, hørte dere det??

KRÅKENE fra Newcastle!!;) hehe... Faenima sant!!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #119 på: 11. Nov. 2006, 15:22 »
Tenk om vi skulle score nå. Newcastles mest ufortjente 3 poenger noensinne :-)