20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Man.City - Newcastle 11/11 [C+Sport]  (Lest 35731 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Man.City - Newcastle 11/11 [C+Sport]
« Svar #60 på: 11. Nov. 2006, 12:37 »
En ting er ihvertfall sikkert. The Invisible Scum starter kampen uansett om han brakk beinet under gårsdagens trening. Skrekken er om Roeder sitter som manager i januar, og at Man Utd går med på å forlenge utlånsavtalen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 11. Nov. 2006, 12:50 »
Sitat fra: "Asbjørn"
En ting er ihvertfall sikkert. The Invisible Scum starter kampen uansett om han brakk beinet under gårsdagens trening. Skrekken er om Roeder sitter som manager i januar, og at Man Utd går med på å forlenge utlånsavtalen.

Rossi kan gjerne bli for min del, men på flere betingelser. Det må være hvis vi skaffer en ny manager og kjøper inn 1 eller 2 spisser til. DA kan Rossi være ett 4 valg på topp eller noe sånn. Rossi skal da kjøpes til klubben, og flørteforholdet mellom Roeder og SAF skal ta slutt. Jeg er ikke med på noe lånedrit igjen.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 11. Nov. 2006, 12:52 »
Rossi ville jeg ikke hatt om vi fikk han gratis. Han må være verdens enkleste spiller å lese. Så fort han får ballen vender han opp og løper rett mot mål uten å orientere seg om hvor han har sine medspillere. Minner meg mye om Milan Baros, men han når allikavel ikke Baros opp til anklene.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 11. Nov. 2006, 13:04 »
Rossi ville jeg ikke hatt om vi fikk han gratis. Han må være verdens enkleste spiller å lese. Så fort han får ballen vender han opp og løper rett mot mål uten å orientere seg om hvor han har sine medspillere. Minner meg mye om Milan Baros, men han når allikavel ikke Baros opp til anklene.

Nå er du vel litt vel krass Asbjørn. Tror Rossi kommer til å bli god...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 11. Nov. 2006, 13:06 »
Sitat fra: "André Sylthe"

Nå er du vel litt vel krass Asbjørn. Tror Rossi kommer til å bli god...

I mine øyne er det ingenting som tyder på at Rossi kommer til å bli en god spiss. Han er sikkert god på reservelagsnivå, men når han møter PL motstand blir han helt borte.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 11. Nov. 2006, 13:07 »
Harper, Carr, Moore, Taylor, Ramage, Milner, Parker, Emre, Duff,, Sibierski, Ameobi

Benk: Srnicek, Butt, N`Zogbia, Dyer, Solano

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #66 på: 11. Nov. 2006, 13:08 »
TEAMS

Newcastle United: Steve Harper, Stephen Carr, Craig Moore, Steven Taylor, Peter Ramage, James Milner, Emre, Scott Parker, Damien Duff, Antoine Sibierski, Shola Ameobi
Subs: Nobby Solano, Kieron Dyer, Charles N'Zogbia, Nicky Butt, Pavel Srnicek

Manchester City: Nicky Weaver, Micah Richards, Sylvain Distin, Richard Dunne, Ben Thatcher, Trevor Sinclair, Claudio Reyna, Joey Barton, Hatem Trabelsi, Paul Dickov, Darius Vassell
Subs: Joe Hart, Stephen Ireland, Nedum Onuoha, Georgios Samaras, Bernardo Corradi

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 11. Nov. 2006, 13:09 »
Sitat fra: "André Sylthe"
Harper, Carr, Moore, Taylor, Ramage, Milner, Parker, Emre, Duff,, Sibierski, Ameobi

Benk: Srnicek, Butt, N`Zogbia, Dyer, Solano

Fantastisk å ikke se navnet Rossi her. Får nesten tårer i øynene. Ellers er det tragisk at en skadet Ameobi får spille framfor f.eks Luque.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 11. Nov. 2006, 13:12 »
Schalke 04 - FSV Mainz 05 (1x2) 1 1.40
 Manchester City - Newcastle (1x2) 2 3.60
 Chelsea - Watford (1x2) 1 1.15
 West Bromwich - Norwich (1x2) 1 1.73
 Birmingham - Barnsley FC (1x2) 1 1.52

Bankere + System # NOK
Spill  Total Odds
Akkumulator 1 250,00 15.24
Totalt 1    

Beløp plassert: 250,00 NOK  
Mulig gevinst: 3.810,29 NOK  

Da stikker jeg på puben. Howay the lads

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 11. Nov. 2006, 13:15 »
Vi har altså kun midtbanespillere på benken :-) Hvilken pille er det Roeder har tatt i dag tro?

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 11. Nov. 2006, 13:17 »
Vi har altså kun midtbanespillere på benken :-) Hvilken pille er det Roeder har tatt i dag tro?

Lykkepillen, satser jeg på

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 11. Nov. 2006, 13:19 »
Gledelig at santa clause ikke er med i planene lenger. Jeg skal unnskylde Ameobi hvis han scorer i dag. Merkverdig prestasjon av Roeder å danke ut Luque til fordel for eks. Butt.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 11. Nov. 2006, 13:20 »
vet dere hva jeg bare ler :) orker ikke bli sinna mer

tenk og være så tett i hue da? :P
lt;3 Newcastle <3

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 11. Nov. 2006, 13:22 »
Sitat fra: "Doffi"
vet dere hva jeg bare ler :) orker ikke bli sinna mer

tenk og være så tett i hue da? :P

Enig, vi får ta det med et smil :-) Har nå gitt opp for lengst :-)

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #74 på: 11. Nov. 2006, 13:22 »
FOLKEN SJEKK DENNE VIEDEON JEG HAR LAGET OM NEWCASTLE!

hehe, varer i 1 min elns.

http://www.grapheine.com/bombaytv/play_uk.php?id=1754714
ax