20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Man.City - Newcastle 11/11 [C+Sport]  (Lest 35770 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
Man.City - Newcastle 11/11 [C+Sport]
« Svar #30 på: 09. Nov. 2006, 15:31 »
Vinner vi ikke denne kampen så må ett eller annet gjøres....? Men har faktisk en smule tro på at vi kanskje får med oss 3 poeng. ManC har ikke den beste formen de heller....
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 09. Nov. 2006, 16:41 »
Dersom Martins spares mot City er det på grunn av at han sliter med noe så latterlig og ufarlig som en hamstring. Ingen gidder å tenke på at hamstringen har plaget både Dyer og Bellamy i evigheter, og at sprintere som Martins er veldig utsatt for hamstringskader. Og om det tar en uke ekstra for å få Martins til å være 110% fit, totalt uten sjanse for tilbakefall, så venter jeg mer enn gjerne den uken. Og jeg blir lei denne masingen om "skvipet" Roeder. Nei, han har ikke gjort noen kjempejobb som manager, men jeg synes det blir feil å sparke en "caretaker" etter kun fire måneder i jobben. Så lenge vi ikke blir liggende helt der nede til mars/april, så ser jeg ingen grunn til å sparke Roeder for å oppnå kortsiktig gevinst med det aller første. Det er Shepherd som har ansatt "skvipet". Er det ikke på tide å straffe den som sparker managere i hytt og pine? Er det ikke på tide å straffe den mannen som har ført oss inn i disse problemene, ved å sparke Englands mest meritterte manager fordi han ikke greier å vinne UEFA-cupen med Shearer, Bellamy, Dyer, Speed og Woodgate ute med skade, og fordi han har hatt en litt svak sesong og avsluttet med en femteplass, som vi i de årene som har gått etterpå ville gått over lik for å få igjen.

Det er ikke Roeder som skal straffes for at sjefen hans er en udugelig tosk.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 09. Nov. 2006, 16:56 »
Hadde Roeder prøvd og gjort det beste så kunne eg vert litt meir på lag med han men slik han disponerer laget burde han vert kasta på dør for leenge sidan.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 09. Nov. 2006, 20:14 »
At det enda finnes noen som støtter Roeder og hans valg, er ganske utrolig. Jeg gidder ikke å diskutere det en gang. Roder er latterlig, men jeg sier ikke at FF ikke er det også!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 09. Nov. 2006, 22:12 »
Sitat fra: "GeirAndreas"
Sitat fra: "Joakim"
Det er ikke Roeder som skal straffes for at sjefen hans er en udugelig tosk.

Så du mener det er sheperd sin skyld at vi ligger ann til nedrykk?
Sheperd er en idiot, og en av de mange tingene som gjør han til en er at han ansatte Roeder. Så ja, indirekte kan du vel si at det var hans skyld..

Nei. For Roeder setter opp laget. Og laget vårt er godt nok til å holde seg over midten av tabellen!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 09. Nov. 2006, 22:56 »
Er svært spent på om Roeder holder fast ved Moore og Bramble i midtforsvaret, eller Ramage og Tayls for sin fortjente tillit...

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 09. Nov. 2006, 23:02 »
Taylor Bør absolutt satses på. Det irriterer meg grønn at vi ikke hentet Woody som makkern hans!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 09. Nov. 2006, 23:17 »
Sitat fra: "Geir Andreas"
Når han var ute med skade i vinter stod han flere kamper sammen med toon army og sang. Får frysninger nedover ryggen når jeg hører om sånt!

Seriøst? Dette er nytt for meg. Men intet mindere imponerende av unge herr Taylor. La også merke til hvordan han "tok seg av" Krul rett etter at dommeren hadde blåst av kampen på Sicilia for ca en uke siden. Leste (på IcNewcastle?) også om hvordan han var førstemann bort til Harper etter at han reddet den avgjørende straffen mot Watford på Tirsdag.

Sitat fra: "EivindI"
Er svært spent på om Roeder holder fast ved Moore og Bramble i midtforsvaret, eller Ramage og Tayls for sin fortjente tillit...

Noe annet enn Ramage og Taylor som stoppere mot City på Lørdag vil være ren og skjær galskap. Dog ikke overraskende om det blir Bramble og Moore eller iallfall en av dem.
Men det er vel mulig at Taylor må vikariere som høyreback igjen, sliter ikke Carr med en skade? Taylor løsten den oppgaven noenlunde OK mot Palermo syns jeg, men fikk også god hjelp av Solano ved flere anledninger. Syns man burde vurdert å la Noby prøve seg som høyreback hvis Carr ikke kan spille. Hva skjer egentlig med Bernard på motsatt side? Tidlig i sessongen kunne man iallfall lese om hvordan han gjorde fremskritt på sin vei tilbake mot a-lagsspill. Har dette mer eller mindere stangnert?

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 09. Nov. 2006, 23:55 »
jeg setter 1000 spenn på at bramble og moore starter mot city. virker som om de to er gullguttene til roeder. eneste valget som har overasket meg er at han faktisk velger milner fremfor solano. noe som bare er bra.
lt;3 Newcastle <3

samsung

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #39 på: 10. Nov. 2006, 11:00 »
Hehe.. klart bramble er med..
ua...mun jurdahan, lean go mun ?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 10. Nov. 2006, 11:54 »
Nå har jeg fått det 110 prosent bekreftet. Det er noe alvorlig galt med Roeder. Hva i helvete er vitsen med å bruke en skadet Ameobi som knapt kan røre på seg????? Jeg blir så inn i helvete oppgitt.

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~925701,00.html
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 10. Nov. 2006, 12:08 »
leste det selv i stad, er så tåpelig.

Jeg synes jeg husker Roeder sa tidligere at han nektet å bruke spillere før han visste med 100% sikkerhet at de var skadefrie?? Takk for at du holder løftene dine Roeder.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 10. Nov. 2006, 12:10 »
Sitat fra: "chickenman"
Hva skjer egentlig med Bernard på motsatt side? Tidlig i sessongen kunne man iallfall lese om hvordan han gjorde fremskritt på sin vei tilbake mot a-lagsspill. Har dette mer eller mindere stangnert?

godt spørsmål!

Hvilken profosjonell fotballspiller trenger 3 måneder på å komme i kampform UTEN å ha vært ute med skade?? Når vi ikke har sett snurten av Bernard enda så tviler jeg på at vi får se han med det første.

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #43 på: 10. Nov. 2006, 12:23 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Nå har jeg fått det 110 prosent bekreftet. Det er noe alvorlig galt med Roeder. Hva i helvete er vitsen med å bruke en skadet Ameobi som knapt kan røre på seg????? Jeg blir så inn i helvete oppgitt.

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~925701,00.html

Hehe, Roeder gjør virkelig alt for at Luque ikke skal få slippe til. Det er bare til å le av, rett og slett. En annen ting er at han bruker en spiller som egentlig er skadet - noe som Souness ble hudflettet for. Roeder er ikke noe bedre på det området.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 10. Nov. 2006, 12:26 »
Bernard har trent og spilt reservelagsfotball siden han skrev under for klubben. Dette er tydeligvis ikke godt nok. Ameobi rusler med ballen på treningsfeltet en gang i uka. Noe som holder i massevis.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."