20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Marlon Harewood  (Lest 2730 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Zogbia

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Marlon Harewood
« på: 05. Nov. 2006, 17:17 »
Så nettopp West Ham slå Arsenal på Upton Park, og da slo det med med ett: NUFC må hente Harewood i januar. Han sliter faktisk litt benken hos Hammers,  og derfor bør det være fristende å komme til St. James.
Og grunnene til at vi vil ha han er:

1. Han er en stor og sterk target spiss, en glimrende hold up-spiller, noe som Newcastle trenger kanskje mer enn de trenger en god stopper.

2. Han har en viss høyde og er god på hodet, og siden Newcastle mangler begge deler så er det ett logisk valg.
3. Han er god i boksen, og garanterer en 12-15 mål per sesong. Også ett pluss at han er ganske ung, og engelsk.

4. Han er ikke utsatt for skader (selv om han sikkert blir dette hvis vi signer han :p), og han vil nok ikke koste mer enn ca. 5 mill pund.

5. Han vil passe glimrende som partner til Owen eller Oba, og de vil elske det å ligge å jakte på eventuelle flikker fra han. Pluss at med så gode vinger som NUFC har (Duff, Milner, Solano, Zog) så vil han nok få mye bedre service hos oss en han får hos West Ham.

Kjøp Harewood, kjøp Bridge, og kjøp en verdensklasse stopper, og for guds skyld: Behold Milner!! Han er uerstattelig, hvis han forsvinner til Villa for kun 4 mill pund så er det en skandale!!

Så er det opp til Roeder, og at Fat Fred hoster opp noen kroner...
Shearer 9 Legend

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Marlon Harewood
« Svar #1 på: 05. Nov. 2006, 17:39 »
God kamp av Harewood i dag. Jeg så også kampen, og kunne på det grunnlaget kanskje vært interessert i mannen. Men jeg har sett flere kamper fra Harewood denne sesongen, og har også sett kamper der han ikke har gjort det så bra. I dag kom han også inn som innbytter.
Toon, Toon,
Black and white army

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Marlon Harewood
« Svar #2 på: 05. Nov. 2006, 18:56 »
Jeg husker hva han gjorde med Given jeg...

Men han er en god spiller, det skal han ha, men det er mange andre minst like gode spillere man kan få for ca 5mill. Vil heller ha f.eks James Beattie. Han er eldre, men minst like god og sitter han ikke en del på benken?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Marlon Harewood
« Svar #3 på: 05. Nov. 2006, 22:07 »
Få han inn. Genial spiller å ha ved siden av Martins/Owen!

Zogbia

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Marlon Harewood
« Svar #4 på: 06. Nov. 2006, 01:48 »
Bare en liten ting her for å støtte opp om min mening om Harewood:

Mener at Harewood er ett mye bedre valg enn James Beattie. For meg er han en lat, halvgod spiss som ikke hadde klart å bidra med mye i NUFC, akkurat som Viduka. Tror ikke NUFC trenger enn spiss med større pupper enn Pamela!
Shearer 9 Legend

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
Marlon Harewood
« Svar #5 på: 06. Nov. 2006, 15:13 »
harewood har en unik evne til å¨skremme livet av forsvarere...noe våre spisser ikke har

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Marlon Harewood
« Svar #6 på: 06. Nov. 2006, 15:29 »
Vi trenger en bjørn på topp ala Harewood!