20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Kommer vi til å kjempe om overlevelse i PL i år?

JA
12 (33.3%)
NEI
24 (66.7%)

Stemmer totalt: 34

Avstemning er avsluttet: 04. Nov. 2006, 20:58

Skrevet av Emne: Nedrykk  (Lest 5233 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Nedrykk
« Svar #15 på: 08. Nov. 2006, 20:06 »
Sitat fra: "Dag Riise"

Anngående Owen - konstantskadede Owen - så er jeg i mot å hente han til Liverpool, han passer ikke inn. Han er ikke en klasse-spiller, han er en goalgetter.. Skal forklare nærmere senere i dag.

MYE heller enn goalgetter enn klassespiller! Klassespillerne kan vi ha på midten!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Nedrykk
« Svar #16 på: 08. Nov. 2006, 22:25 »
Det er akkurat goalgettere som er gode spisser. Gode spisser scorer mål. Er du ikke enig, godeste scouser?

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Nedrykk
« Svar #17 på: 09. Nov. 2006, 14:43 »
Hvem vil ikke ha spisser som scorer mål? Selvsagt vil jeg det.. Som du sikkert ser så var jeg ikke ferdig med innlegget, hadde ikke tid der og da.

I Liverpool bruker man arbeidshester på topp, spisser som bidrar med langt mer enn bare mål.. Spisser som jobber for hverandre, ikke spisser som venter på SIN mulighet.. Spisser som konstant går på løp, konstant løper, møter, kriger osv.. Spisser som ikke tilfredstiller disse behovene blir kastet ut av klubben. Bare se Baros og Cisse. Owen venter på muligheter, og kan være usynlig i 90 minutter i strekk før han så putter på sin eneste sjangse, det er det klasse over, men denne typer spillere passer ikke inn i Liverpool. Da vil jeg si at Kuyt passer mye bedre inn og det samme gjelder Bellamy og Crouch. Liverpool har spisser som scorer mål så det er ikke noe problem heller, men man har samtidig spisser som passer perfekt inn i Liverpool. Skjønner?
iverpool FC

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Nedrykk
« Svar #18 på: 09. Nov. 2006, 15:02 »
Sitat fra: "Dag Riise"
Hvem vil ikke ha spisser som scorer mål? Selvsagt vil jeg det.. Som du sikkert ser så var jeg ikke ferdig med innlegget, hadde ikke tid der og da.

I Liverpool bruker man arbeidshester på topp, spisser som bidrar med langt mer enn bare mål.. Spisser som jobber for hverandre, ikke spisser som venter på SIN mulighet.. Spisser som konstant går på løp, konstant løper, møter, kriger osv.. Spisser som ikke tilfredstiller disse behovene blir kastet ut av klubben. Bare se Baros og Cisse. Owen venter på muligheter, og kan være usynlig i 90 minutter i strekk før han så putter på sin eneste sjangse, det er det klasse over, men denne typer spillere passer ikke inn i Liverpool. Da vil jeg si at Kuyt passer mye bedre inn og det samme gjelder Bellamy og Crouch. Liverpool har spisser som scorer mål så det er ikke noe problem heller, men man har samtidig spisser som passer perfekt inn i Liverpool. Skjønner?

Bellamy hadde forresten en glimrende kamp mot Birmingham i går :lol:

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Nedrykk
« Svar #19 på: 09. Nov. 2006, 16:13 »
Vi vil gjerne ha en kombinasjon, selv om det ikke er alltid vi kan få det vi ønsker. Jeg ville mer enn gjerne hatt Bellamy på laget, men to Bellamyer? Aldri i verden.

Her i Newcastle vet vi å verdsette goalgetterne mer enn noen annen plass. Vi er fostret opp på spillere som scorer mål, og det er det som kjennetegner denne klubben. Vi scorer mål. Vi har alltid minst én spiller,s om kan dukke opp når du minst venter det, og score det målet som gjør at du vinner kampen.

Jeg forstår at Liverpool tenker annerledes. Men det får være deres problem, ikke vårt. Vår drømmeduo i angrep er vel helst Owen-Martins. Og det har jeg tro på kan bli en god duo. Martins er egentlig ikke så fryktelig ulik Bellamy. Han jobber kanskje ikke fullt så mye, men han jobber godt of han jobber mye. Men samtidig vil vi i Newcastle at spissene skal få ballen i en posisjon hvor de kan score mål. Vi vil ikke ha spissene ned på midtbanen, med ryggen mot mål. Vi vil aldri forsvare oss til en seier. Noe vi dessverre har prøvd på litt for mange ganger de to siste årene.

Det ligger ikke i vår natur. Og det er vel kanskje derfor Newcastle akkurat nå er den beste klubben for Owen. Og ikke faen om jeg gråter for det.
Forøvrig tror jeg ikke man kan utsette mye på jobbinga til spissparet Shearer-Bellamy eller Shearer-Ferdinand.

Men vi vil ha spillere som først og fremst scorer mål, og deretter jobber hardt. I Liverpool er første bud å jobbe hard. Andre bud er å score mål. Nettopp derfor scorer Liverpool så få mål. Og nettopp derfor elsker vi Newcastle!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Nedrykk
« Svar #20 på: 11. Nov. 2006, 18:00 »
Heh, ja, jeg må si at jeg elsker dagens Newcastle der vi spiller med middelmådigheter, halveis invalide og Scumboys istedet for potensielle klassespillere. Og SE hvem som scorer målene!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida