20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Kommer vi til å kjempe om overlevelse i PL i år?

JA
12 (33.3%)
NEI
24 (66.7%)

Stemmer totalt: 34

Avstemning er avsluttet: 04. Nov. 2006, 20:58

Skrevet av Emne: Nedrykk  (Lest 5226 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Nedrykk
« på: 04. Nov. 2006, 20:58 »
Det er bare å innse det før eller siden, folkens; vi kommer til å slite på nedre del av den nedre delen av tabellen i år.

Etter tap mot lag som Fulham, Bolton, Middlesbrough og Sheffield United, ligger vi nest sist på tabellen, bare med lille ynkelige Charlton under oss. Charlton- et lag vi ikke klarte å slå i forrige serierunde. Og selv med utallige kamper på rad som vi burde ha vunnet, har vi rotet det til i alle og enhver.

Og verre skal det nemlig bli! For neste motstander er ManCity på bortebane. Vinner vi ikke denne, ligger vi antakelig på siste plass, noe som faktisk er ganske sannsynlig, da City er et mye bedre lag enn Sheffield United. Og som ikke det er nok: Vi går da inn i en poengløs periode på sisteplass med sultne lag som Chelsea, Arsenal og Portsmouth foran oss på terminliste. To av disse taper vi, garantert. De som sier noe annet, har hatt hode i ræva siden august.

Deretter følger tre kamper hvor vi absolutt MÅ ha 9 poeng på. Reading, Blackburn og Watford skal slås- hvis ikke kan det virkelig bli en ureddelig situasjon for den nye manageren som snart er klar på St.James. For hvis man tror Fat fred lar Roeder sitte med slike resultater, da har man ikke følgt med på hva som har skjedd rundt laget vårt de siste årene.

En ny manager kommer antakeligvis inn før nyttår, og vil prøve å få inn noen gode forsvarsspillere. Men er dette mulig? Er det noen som vil hoppe på ei synkende skute? Woodgate er en mann som kunne ha gjort noe sånt, men den sjansen gav vi ifra oss. Og når i tillegg Roeder ikke vil ha en spiller som Upson, ja da ser det mørkt ut.

Selv tror jeg spissproblemet vårt er en smule oppblåst. Vårt store problem på topp er at vi ikke vinner i lufta, og skal vi vinne i lufta- ja da må vi kaste inn på Ameobi- en mann som ikke duger på bakken. Hvorfor ikke bruke Albert Luque?? Han kom inn på slutten av kampen mot Sheffield, og vant mange hodedueller for oss. Jeg tror fortsatt at han kunne blitt en storspiller for oss.

Nei, jeg tror vi går en svært viktig periode i møte, ikke bare med tanke på årets sesong, men hele klubbens framtid. For rykker vi ned, da blir det garantert stjerneflukt fra klubben- og da er vi igang. *Host* Leeds *Host*

Kampene mot Man City og Portsmouth blir ulidelig viktige, og taper vi mot City, folkens - da lukter jeg nedrykksspøkelse.

Men jeg tror vi slår Man.City og kommer oss på nyåret..

Så spør jeg dere; kommer vi til å kjempe om overlevelse i PL i år?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Nedrykk
« Svar #1 på: 04. Nov. 2006, 20:58 »
Selv stemte jeg nei :lol:

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Nedrykk
« Svar #2 på: 04. Nov. 2006, 21:00 »
Ja, jeg tror vi vil kjempe i bunnen i år. Men jeg tror ikke vi rykker ned...

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Nedrykk
« Svar #3 på: 04. Nov. 2006, 21:04 »
Vi kommer alltid sterkt tilbake. Nå får Roeder fyken, vi får en ny manager. Vi vinner i starten, og får kanskje en UEFA-cup billett. Men neste sesong er det på`n igjen.

Noreng

• Gjest
Nedrykk
« Svar #4 på: 04. Nov. 2006, 21:04 »
Spillerstallen vår er 8 ganger for god til å tenke på nedrykk. Dessvere er manageren vår 8 ganger for dårlig for å være manager i PL.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Nedrykk
« Svar #5 på: 04. Nov. 2006, 21:05 »
Sitat fra: "Noreng"
Spillerstallen vår er 8 ganger for god til å tenke på nedrykk. Dessvere er manageren vår 8 ganger for dårlig for å være manager i PL.

Den skadefrie stallen vår er det, men hvor ofte får vi oppleve Owen og Martins på topp i år, da?

Cutthroat

• Supersub
    • Vis profil
Nedrykk
« Svar #6 på: 04. Nov. 2006, 21:09 »
Stemte ja; ikkje noko fungerer i Newcastle om dagen, og tap for lag som skal vera mykje dårlegare enn Newcastle har gjort dette til ein katastrofesesong.

Skadelista må sjølvsagt ta sin del av skulda, men det er ikkje den einaste grunnen til at Newcastle er der dei er i dag; feil taktiske disposisjonar, manglande innsats og evne, og dei evigvarande problema i forsvar er nokre av årsakene, men inngen av desse er umuleg å rette opp i.
Problemet er at eg ikkje ser korleis dei som er i klubben per dags dato skal få gjort dette...

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Nedrykk
« Svar #7 på: 04. Nov. 2006, 21:27 »
Det spørs ka tid Roeder får sparken og om etterfølgaren får nok tid til og redda laget. Går an og samanlikna oss litt som Viking synes e, men Ville heller hadt Prahl enn Roeder anyday : P
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Nedrykk
« Svar #8 på: 05. Nov. 2006, 00:31 »
Jeg begynte bare å le da jeg så kampen idag. I denne klubben er det noe alvorlig galt nå. Fortsetter det slik så rykker vi ned ja...

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Nedrykk
« Svar #9 på: 05. Nov. 2006, 23:03 »
Sitat fra: "Benson"
Det spørs ka tid Roeder får sparken og om etterfølgaren får nok tid til og redda laget. Går an og samanlikna oss litt som Viking synes e, men Ville heller hadt Prahl enn Roeder anyday : P

Hvorfor ikke hente Tom Nordlie som redningsmann? 8)

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Nedrykk
« Svar #10 på: 06. Nov. 2006, 09:12 »
Det er ikke umulig at Nordlie hadde funket bra, vet dere. Han hadde i alle fall pissa på Freddie Shepherd. Og det tror jeg mange ville likt. Jeg digger Tom Nordlie! Tror ikke det er så mange trenere som tenker så mye på spillerne sine som han. De er barna hans! Og han er flink til å få dem til å yte maks. Men han har ingenting å vise til internasjonalt. Det ville vært en enorm sjanse å ansette Tom Nordlie. Heldigvis gjør vi ikke det. Det kan vi nok være ganske sikre på.
Toon, Toon,
Black and white army

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Nedrykk
« Svar #11 på: 06. Nov. 2006, 09:21 »
Og mens Newcastle stiller med Rossi på topp stiller  Liverpool med Kuyt... :lol:  

Det er en liten verden vi lever i..
iverpool FC

molala

• Supersub
    • Vis profil
Nedrykk
« Svar #12 på: 06. Nov. 2006, 14:59 »
sier bare noe om talentspeiderne til liverpool, som ikke klarer å finne Kuyt før et annet lag har gjort det kjent at de vil by på han.. jeg ler av Liverpool!

Neste sesong stiller vi med Michael Owen, og både jeg og du vet at alle Liverpoolfans vil ha han tilbake.. Kanskje er det litt vanskelig å innrømme det når han går til Newcastle, men jeg vet det er sant. Det er det samme som om en Newcastle fan skulle sagt at vi ikke ville ha Shearer da han kom tilbake til oss!

We`ve got Michael Owen, You`ve got Peter Crouch!!
ancs and Scousers, go to H***!!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Nedrykk
« Svar #13 på: 06. Nov. 2006, 18:34 »
Jeg ville faktisk heller hatt en frisk Crouch enn en konstant skadet Owen.

Men når det er sagt så bærer jeg Newcastle drakta med Owen 10 bakpå med stolthet og synes det er ****** KULT!!
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Nedrykk
« Svar #14 på: 07. Nov. 2006, 12:36 »
Sitat fra: "molala"
sier bare noe om talentspeiderne til liverpool, som ikke klarer å finne Kuyt før et annet lag har gjort det kjent at de vil by på han.. jeg ler av Liverpool!

Neste sesong stiller vi med Michael Owen, og både jeg og du vet at alle Liverpoolfans vil ha han tilbake.. Kanskje er det litt vanskelig å innrømme det når han går til Newcastle, men jeg vet det er sant. Det er det samme som om en Newcastle fan skulle sagt at vi ikke ville ha Shearer da han kom tilbake til oss!

We`ve got Michael Owen, You`ve got Peter Crouch!!

Benitez var jo på jakt etter Kuyt når han var manager i Valencia og Liverpool har blitt linket til Kuyt i to år nå så det arrgumentet faller totalt igjenom...

Anngående Owen - konstantskadede Owen - så er jeg i mot å hente han til Liverpool, han passer ikke inn. Han er ikke en klasse-spiller, han er en goalgetter.. Skal forklare nærmere senere i dag.
iverpool FC