20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: CS-noen som spiller?  (Lest 2722 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
CS-noen som spiller?
« på: 01. Nov. 2006, 22:46 »
Jeg fant ingen tråd om dette, så tenkte jg skulle starte en.

Noen som spiller CS? Jeg kjøpte meg det hin dagen, og syns det er ganske kult! Skulle hatt en runde vi Newcastle-gutta då!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

plebbster

• Gjest
CS-noen som spiller?
« Svar #1 på: 01. Nov. 2006, 22:49 »
Litt tidig at denne tråden kommer opp samme dag som jeg prøvde CS for første gang på ca. et år.

Jeg låner brukeren til en i klassen som har juksa litt og sånn, så det er svært få gode servere jeg kommer inn på. Kan sikkert spille litt en dag.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
CS-noen som spiller?
« Svar #2 på: 02. Nov. 2006, 11:05 »
Her er det Battlefield 2 og Battlefield 2142 som gjelder!! 8)

Cutthroat

• Supersub
    • Vis profil
CS-noen som spiller?
« Svar #3 på: 02. Nov. 2006, 12:36 »
World of Warcraft og Day of Defeat her :)

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
CS-noen som spiller?
« Svar #4 på: 02. Nov. 2006, 15:44 »
Har account ja, og spiller av og til med kamerater hvis jeg kjeder meg eller noe, men d blir ikke så ofte. Det Hadde vært tøft at vi Newcastle gutta hadde tatt oss en runde en gang ;)

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
CS-noen som spiller?
« Svar #5 på: 02. Nov. 2006, 19:26 »
Spilte aktivt i klan i nærmere fem år før jeg gav meg her tidlig på høsten. Kjenner av og til trangen til å spille igjen, men lar være når jeg vet faren for å bli avhengig er overtruende. Men det var veldig moro den tida det varte.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
CS-noen som spiller?
« Svar #6 på: 02. Nov. 2006, 19:33 »
Spiller litt av og til jeg og, men jeg er ikke så god i det. Kommer nesten alltid nederst på rankingen. Har ikke egen account, bruker en kamerat sin.

Men bare si ifra så er jeg med jeg :wink:
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
CS-noen som spiller?
« Svar #7 på: 02. Nov. 2006, 20:15 »
Jeg var jo en av de store CS-entusiastene for ett år siden. Men har gått kraftig lei av alt som heter internettspill, bortsett fra Pro Evolution Soccer da, of course.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
CS-noen som spiller?
« Svar #8 på: 06. Nov. 2006, 20:42 »
Nå har jeg account. Har visst hatt en for et par år siden som jeg hadde glemt passordet/navnet på.

Tror det er haave@chello.no eller så er det Mackem-killer.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.