20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Lør 04.11: Newcastle - Sheffield United (C+ sport)  (Lest 45820 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
Lør 04.11: Newcastle - Sheffield United (C+ sport)
« Svar #225 på: 05. Nov. 2006, 10:23 »
Vi får håpe noen kjøper opp newcastle, ansetter en ny manager og Spytter inn litt frisk kapital i januar slik at vi kan Begyne å klatre på tabellen. Igår var det Roeder som ødlegger mye igjen.

- Bramble med håpløse langpasninger opp mot spillere som ikke kan vinne noe i lufta.
- DUff som spiss igjen!  :evil:
- Butt starter i mitden og gjør en elendig jobb.
- 19 år gamle Rossi på topp?

Er så mye jeg stiller spørsmålstegn med. Roeder, detta har vi faen meg ikke fortjent. Ta hatten din og gå. Det nytter ikke noe mer!
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #226 på: 05. Nov. 2006, 11:08 »
Eneste trøsten er at det var masseprotester i Newcastle i går. Vi får håpe at protestantene fremkaller endringer i klubben.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #227 på: 05. Nov. 2006, 12:34 »
Sitat
?Vi har spilt meget bra i det siste, men vi har ikke oppnådd de resultatene vi hadde fortjent - men i dag må vi være såpass ærlige å si at vi fikk som fortjent.?

Spelt meget bra, dummaste eg har hørt, Newcastle har ikkje spelt noge særlig bra i det siste. Men Roeder sier jo at 1-0 seieren mot Palermo er det største han har opplevd som manager så det sier jo litt om uttalelsene hans. Palermo har fått beskjed av styret at serien er viktigst og de stilte med et B-lag(8 faste mangla).

Sitat
?Jeg føler ikke noe press,? legger han til. ?Jeg har vært med i dette ?gamet? lenge, så jeg føler ikke at jeg er under press, og jeg frykter ikke at kommer til å miste jobben?

Føler han ikkje noge press, hvis han hadde hatt følelser for laget burde han følt et press når 50000 piper etter kampslutt. Og det burde vert en god nok indikator på at han må slutt som manager. Vert med i gamet lenge. Han har vel bare vert manager i Westham i 1.5 sesong og siden feb i Newcastle, så og si at han er gammel i gamet på det høyeste nivået i england er bare bullshit.

Sitat
?Det er utvilsomt den dårligste kampen vi har spilt siden jeg tok over som manager i februar. Det er ikke engang noe som er i nærheten av hva vi presterte i dag.?

Eg er enig at dette er den dårligste kampen, men det har vert mange kamper i nærheten. Nevner i fleng: Fulham, Everton, Charlton, Bolton, Liverpool
Newcastlesupporter siden 1992

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #228 på: 05. Nov. 2006, 13:02 »
Nei newcastle spiller  som de ikke har noen glede av å spille fotball.Har ikke sett newcastle så ille på lenge.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #229 på: 05. Nov. 2006, 22:20 »
Dette har litt tyngde når det kommer fra meg: Jeg kan ikke forstå hvorfor Milner ble tatt av banen. Han var faktisk en av de som var minst dårlig selv om Daniel er uenig med meg i akkurat det. For meg var dette nok et uklokt valg fra vår manager.
Toon, Toon,
Black and white army

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #230 på: 05. Nov. 2006, 22:35 »
Helt klart. Milner var en konstant trussel (den eneste) mot forsvaret dems.N`Zogbia derimot...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #231 på: 05. Nov. 2006, 23:43 »
Som flere la merke til igår.

Sporadic fighting broke out among home fans as, time and again, Harper, a goalkeeper with a dodgy groin, was asked to hoof the ball to Giuseppe Rossi, one of the smallest and most inexperienced strikers in the Premiership.

Kenny was not the only one wishing it could be like this every week. Visiting centre halves Phil Jagielka and Claude Davis could not believe their luck.

At the other end, Titus Bramble punted the ball even higher than Harper and Craig Moore became embroiled in a tit-for-tat squabble with Rob Hulse which should have been halted by a red card. Hulse may not have come close to scoring but he did annoy the Australian who was completely lost for the winner.

http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/sport/football.html?in_article_id=414691&in_page_id=1779
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #232 på: 07. Nov. 2006, 07:17 »

Shearer om kampen.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #233 på: 07. Nov. 2006, 10:24 »
Kom tilbake, Alan!

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #234 på: 07. Nov. 2006, 15:42 »
"They've never been able to replace Les Ferdinand."

"Hehehe"

Fakta er at det er litt sant. Med Les og Alan på banen samtidig. Peter litt bak...*mimre*

Jeg savner den tiden.
Toon, Toon,
Black and white army

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #235 på: 07. Nov. 2006, 16:23 »
Og Asprilla som supersub!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #236 på: 07. Nov. 2006, 19:07 »
Sitat fra: "Tønsberg"

Shearer om kampen.

Shearer sier veldig mye fornuftig. Som alltid. En veldig viktig grunn til at vi sliter er at Rossi er den eneste rendyrkede spissen vi har. Og verken Rossi, Duff eller Luque, har særlig mye duellkraft å bidra med. Klippene viser at Rossi prøver så godt han kan, jobber hardt. Bildene viser at vingene prøver å slå inn langs bakken i stedet for i lufta, og Duff skjærer mye inn fra kantposisjonen han hadde i andreomgang, for å prøve å få til noe, men der har Sheffield United selvtillitt nok til å stenge igjen. Og da hjelper det selvsagt ikke at Craig Moore ikke vet hva markering er. Det der er verken sonemarkering eller mannsmarkering. Det er Tufte-markering.

Jeg mener, i likhet med det Shearer sier, at Roeder prøvde så godt han kunne i denne kampen. Han kunne ikke score mål for dem.
Men jeg kunne tenkt meg å sett oss slå bedre dødballer. Når vi ikke kan score mål fra åpent spill, så må vi score på dødball. Og for å score på dødball må vi trene på det.

God replikk den der om Sir Les.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon