20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Lør 04.11: Newcastle - Sheffield United (C+ sport)  (Lest 45980 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

samsung

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Lør 04.11: Newcastle - Sheffield United (C+ sport)
« Svar #210 på: 04. Nov. 2006, 22:54 »
geordie-olav
OPP  :evil:  :evil:  har de gått OPP ? HÆÆÆ :evil:
ua...mun jurdahan, lean go mun ?

samsung

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #211 på: 04. Nov. 2006, 22:56 »
huff... :?  æ e så lei meg nu  :cry:  :cry:

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #212 på: 04. Nov. 2006, 22:58 »
Sitat fra: "samsung"
geordie-olav

Har jeg sagt det idag? Har jeg sagt det denne uken? Sa jeg det forrige uke når vi spilte uavgjort mot Charlton? Eller sa jeg det kanskje etter Boro-kampen?

Nei, det gjorde jeg ikke. Beklagelig at Bensons skal henge meg ut på den måten, slik at det kan misforståes. At han slipper unna uten å få gult kort, skjønner jeg bare ikke.

samsung

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #213 på: 04. Nov. 2006, 23:00 »
når sa du de da ? ifjor årets sesong, ? de må ha vært i fjor de, for iår har de ikke gått oppover.. :!:

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #214 på: 04. Nov. 2006, 23:02 »
Jeg sa det en gang denne sesongen, ja. Jeg trodde at det bare var den vanlige, dårlige sesongåpningen som ødela for Roeder. Men så oppdaget jeg etter hvert at vi var kommet et stykke ut i sesongen.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #215 på: 04. Nov. 2006, 23:02 »
Sitat fra: "geordie-olav"
geordie-olav

Har jeg sagt det idag? Har jeg sagt det denne uken? Sa jeg det forrige uke når vi spilte uavgjort mot Charlton? Eller sa jeg det kanskje etter Boro-kampen?

Nei, det gjorde jeg ikke. Beklagelig at Bensons skal henge meg ut på den måten, slik at det kan misforståes. At han slipper unna uten å få gult kort, skjønner jeg bare ikke.

Henge deg ut. Du kalla jo meg forbanna idiot fordi ikkje var enig med det utsagnet:P Men nok om det eg tar den vekk no. At du tar dette opp viser jo bare kem som har rett :P
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

samsung

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #216 på: 04. Nov. 2006, 23:05 »
Hehe...  men æ er så sinna nu, og enda når jeg ser sånne kommentar..  men beklager, æ er bare så sint, og lei meg  :cry:

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #217 på: 04. Nov. 2006, 23:05 »
Sitat fra: "Benson"

Henge deg ut. Du kalla jo meg forbanna idiot fordi ikkje var enig med det utsagnet:P Men nok om det eg tar den vekk no. At du tar dette opp viser jo bare kem som har rett :P

Forbanna idiot er ikke min måte å si det på. Sa sikkert noe, men det kan være fordi jeg ble litt fort provosert akkurat da.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #218 på: 04. Nov. 2006, 23:07 »
Hehe...  men æ er så sinna nu, og enda når jeg ser sånne kommentar..  men beklager, æ er bare så sint, og lei meg  :cry:

Det er alle vi trofaste Newcastlesupportere.

En ting er positivt med slike nedgangsperioder, og det er at de ekte fansene står igjen. Vet ikke om det er så mange som har sluttet å holde med Newcastle nå, eller som ikke gidder mer, men noen er det. For det var mange flere f.eks her for noen uker siden.

samsung

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #219 på: 04. Nov. 2006, 23:13 »
Æ va i puben isted, her i tromsø, de va vel fire/fem andre nufc supportere der..  kjenne it dem, men i den 85minutt dro en av dem hjem..   og den andre i den 90minutt, så da ble vi der to/tre supportere igjen, vi så hele kampen.. er man litt dårligere supporter når man drar ti minutter før kampen slutter... hmmm

samsung

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #220 på: 04. Nov. 2006, 23:44 »
:cry:  nu gråter jeg nesten seriøst, men holder meg, æ holder meg fast uansett selvom æ stri gråte eller ikke...for æ forlater ikke mitt lag.. NEVER

samsung

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #221 på: 05. Nov. 2006, 00:03 »
sufc skal ikke klare og vinne på sjp.. noe er galt, kanskje managerens beslutninger, eller, hmm, ka annet kan de være.. men uansett, nufc skal ikke tape hjemme mot et lag som kom te den øverste divisjon i fjor.. for første gang på lenge, som jeg husker de iværtfall........

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #222 på: 05. Nov. 2006, 00:51 »
sufc skal ikke klare og vinne på sjp.. noe er galt, kanskje managerens beslutninger, eller, hmm, ka annet kan de være.. men uansett, nufc skal ikke tape hjemme mot et lag som kom te den øverste divisjon i fjor.. for første gang på lenge, som jeg husker de iværtfall........

Taylor sit på tribunen, mens Moore og Bramble danner midt forsvaret. Samt den eianste spissen som kan lage mål sit og varmer benken. Samtidig starter Butt istede for Emre.

Det er ikkje noke rart i det heile tatt.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #223 på: 05. Nov. 2006, 03:01 »
flott å se at hvertfall noen har vært på fylla idag :lol:

Gonzalez

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #224 på: 05. Nov. 2006, 03:02 »
Likte spesiellt denne uttalesen av Roeder etter kampen:

- Dette er det verste vi har prestert siden jeg ble involvert i februar. Det kom som lyn fra klar himmel, og vi kan ikke ha mer av dette. Jeg er sikker på at det var en enkeltstående hendelse, sier manager Glenn Roeder

Dette er da langt fra lyn fra klar himmel! Vi har jo sett det bygd seg opp i stort sett de fleste kampene denne sesongen. Er vel stort sett bare de mest fantatiske "Roeder tilhengerne" som geordi-olav og et par andre som er sjokkert over at vi kunne tape denne kampen. Dette er jo en tendens vi har hatt hele denne sesongstarten. Så hvis du ikke har sett svakhetspunkt med Newcastle tidligere Roeder, så er det faktisk veldig alarmende.

Nei, gi oss en skikkelig manager!
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!