20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Roeders flørt med Beckham  (Lest 4874 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Roeders flørt med Beckham
« på: 24. Okt. 2006, 23:07 »
http://newutd.no/index.php/arkiv/2006/10/24/roeder-florter-med-beckham/

Hva sier dere?

Et dårlig kjøp sier jeg. Vi har allered en aldrende mann i solano, så hvorfor hente en til? Vi har en ung lovende milner som allerede får for lite spilletid etter min mening. Hvis vi kjøper beckham kommer han naturligvis til å ha klippekort på kanten, og jeg tror at milner kan vi se langt etter. Vår trofaste solano kommer sikkert til å bli solgt, om ikke milner krever å få gå selv da.

Draktsalg å media til tross. Dette er ikke noe gamlehjem, og rent fotballmessig tror jeg ikke beckham vil tilføre oss noe særlig
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1 på: 24. Okt. 2006, 23:24 »
Jeg legger ikke for mye i noen av ryktene som dukker opp om dagen.
Selv ikke dette. Dessuten tviler jeg på at vi vil ha økonomien til å hente Beckham. Og dette vil selvsagt gå på bekostning av flere enn Milner.

Dersom Beckham returnerer til England, tror jeg faktisk det er lite sannsynlighet for at han havner noen annen plass enn på Old Trafford. Og havner han ikke der, så havner han i sør-London.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Agurksaft

• Gjest
« Svar #2 på: 24. Okt. 2006, 23:37 »
Me kan tjena oss rike på Beckham, samstundes som me kan lokka andre gode spelarar til oss pga han.
Han er jo ein god fotballspelar, så kvifor ikkje, under forutsetnad at me ikkje kvittar oss med Milner.
Men kva er vel sjansen for at englands svar på magne hoseth vil til nord england?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 25. Okt. 2006, 10:35 »
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1780_1630822,00.html

Real vil selge Becks for 5mp. Det betyr at vi kan hente han for de pengene vi får for Milner.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4 på: 25. Okt. 2006, 12:31 »
Har virkelig Newcastle blitt en gammelhjems/utviklings/kompisklubb for (fallerte) Manurespillere.....Yuk! Butt, Rossi, Beckham maybe???
Who else...... Alan Shearer

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 25. Okt. 2006, 12:54 »
Ser ikke bort fra det nei. Beckham vil heve oss, men det betyr ikke at jeg vil ha han.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 25. Okt. 2006, 14:26 »
Sitat fra: "GeirAndreas"
tenk på alle pengene vi får til rådighet til sommeren dersom Beckham kommer. Vet ikke helt hva jeg syntes om det, men flere her ønsket seg Gravesen på det sterkeste. Vil heller ha beckham til 5 mp da!!!

Nå er vel Gravesen og Beckham ganske så forskjellige spillertyper. Vi trenger strengttatt ikke enda en høyreving når vi har Milner, Solano og Dyer.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 25. Okt. 2006, 15:00 »
Vel, jeg mener det ville vært idioti å bruke mer penger på en midtbane spiller når vi skriker etter forsvarsspillere. Når vi i tillegg har 4 spillere i Duff, Dyer, Milner og Solano som kan gjøre en god jobb på høyrekanten ser jeg hvertfall ikke hensikten.

Greit at han kan brukes som sentralmidtbane også, men igjen, vi har minst 5 spillere som kan gjøre en god jobb.

En annen ting er jo rett og slett det at jeg nekter å tro at Beckham vil spille for Newcastle.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 25. Okt. 2006, 15:00 »
Å, herregud så glad jeg er for at vi ikke skaffet oss Gravesen. Jeg hadde skikkelig lyst på han, men har sett en del kamper med han i det siste- dæven som den mannen har tapt seg siden Everton.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 25. Okt. 2006, 15:02 »
Sitat fra: "EivindI"
Å, herregud så glad jeg er for at vi ikke skaffet oss Gravesen. Jeg hadde skikkelig lyst på han, men har sett en del kamper med han i det siste- dæven som den mannen har tapt seg siden Everton.

Ja, han har det. Hadde vi hentet han ville han jo vært backup i stedet for Butt da, så han hadde vel ikke få spille så mye uansett.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 25. Okt. 2006, 16:14 »
kan bytte ut solano med beckham

men forsvaret _ER_ første pri.

og vi trenger en spiss til og hvis ameobi må operere.
lt;3 Newcastle <3

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 25. Okt. 2006, 16:17 »
Om Beckham er tiltenkt ei rolle som høgreback så kanskje... Men mitbanespiller ? nei takk. Samme kem det sko ha vert så vil eg ikkje sjå fleire mitbanepsillere ankomme St James for forsvaret våres er bytta ut med minst 2-3 nye spillere. Mitbanen våres er full av kvalitet den det er bare og få utnytta den kvaliteten.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #12 på: 25. Okt. 2006, 16:52 »
å selge milner for 5m og kjøpe becks for 5m er idioti...da har vi kasta bort 10 år

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 25. Okt. 2006, 17:31 »
Sitat fra: "lucky_luque"
å selge milner for 5m og kjøpe becks for 5m er idioti...da har vi kasta bort 10 år

Positive effekter av salg av Milner / Kjøp av Beckham:
- Vi får en spiller som for øyeblikket er mye bedre enn Milner.
- Vi har større mulighet til å skaffe andre gode spillere.
- Draktsalg osv vil gå til himmels. Beckham er umåtelig populær i blant annet asia.

Negative effekter:
- Milner har framtiden foran seg, det gjelder ikke Beckham.
- 5mp for Milner kan være spottpris hvis han utvikler seg til den spilleren han kan bli.
- Vi trenger ikke å gjøre noe med midtbanen.

Så jeg syns begge deler kan forsvares. Men i utgangspunktet håper jeg ikke dette skjer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 25. Okt. 2006, 21:42 »
Jeg er sterkt imot Beckham. Han er på vei ned, og jeg vil ha hurtighet på kantene. Dessuten er ikke Milner noen hvemsomhelst. Han er et av balløyas største vingtalenter, og kan nå så langt han bare vil. Beckham har mange plusser med seg, men jeg gir blanke f... i de pengene vi vil tjene på ham, med tanke på draktsalg, PR og mulighet for å tiltrekke oss andre spillere. Beckham vil ikke forsterke oss i vesentlig grad, og jeg er som sagt tusen ganger tidligere en stor tilhenger av raske, offensive vinger, som kan gjøre noe med ballen og utfordre 1 mot 1.

Beckham kan kun å slå ballen langt og velplassert. Men vi har allerede Solano til å gjøre det. Solano har mange av de samme ferdighetene og kvalitetene som Beckham, selv om han ikke er helt på samme nivå.
Men jeg mener Solano er god nok til å gjøre samme jobb som Beckham ville gjort. Solano elsker denne klubben. Det gjør ikke Becks.
Der ligger hovedforskjellen for meg.

Økonomi gir jeg blanke f... i. Økonomien vil bli veldig god straks vi blir kvitt Fat Fred og kompisene hans. Ut med Fletcher, Hall jr. og the Shepherds. Inn med noen helt, helt andre, med nye ideer og tanker, og som virkelig, virkelig, virkelig vil det beste for klubben Newcastle United FC.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon