20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Pompey ligacupen 25/10  (Lest 40284 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Newcastle - Pompey ligacupen 25/10
« Svar #120 på: 25. Okt. 2006, 22:20 »
Si hva du vil, men jeg kunne virkelig ikke brydd meg mindre, Fredrik.

Hva var det som var så dumt med innlegget mitt? Kan aldri folk spesifisere seg, så jeg kan forstå hva de i det hele tatt mener?

Men jeg håper på tap for Newcastles skyld. For hvem prioriterer ligacup fremfor Premier League?

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #121 på: 25. Okt. 2006, 22:20 »
Herregud te kul kommentator, stønner og sukker hele tiden. Fin rap nå nettopp  :D
Newcastlesupporter siden 1992

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #122 på: 25. Okt. 2006, 22:21 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Nei vi ledet med 1 mål og slapp inn 2. For deg er det mulig helt utenkelig at vi slipper inn to mål i vannpolo.

Vi får se hvordan det går. Jeg tror vi vinner, du tror vi taper. Greit nok.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #123 på: 25. Okt. 2006, 22:21 »
Fack, var det en lang ekkel rap av den fæle kommentatoren i bakgrunn? :P Han er jævlig å høre på med stønninga si.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #124 på: 25. Okt. 2006, 22:21 »
Jeg makter ikke å forstå hvordan denne kampen kan være med på å gjøre prestasjonen til spillerne dårligere. For det første skulle man tro fullstendig motsatt. For det andre er det vi som nærmest stiller med et B-lag (fra start). For det 3 skal disse spillerne selvsagt tåle en kamp mer i uken en vanlig. Noe annet ville vært skammelig, med tanke på at det er profesjonelle fotballspillere vi snakker om. Håpløs og tragisk whining og grining her. (merk: av enkelte)
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #125 på: 25. Okt. 2006, 22:22 »
Sitat fra: "vannvakten"
Herregud te kul kommentator, stønner og sukker hele tiden. Fin rap nå nettopp  :D

haha, ja det er det jeg sier, værre en Nils Johan Semb jo, som høres ut som han driter hver gang han prater:D

Bjørn - koser meg enda:)
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #126 på: 25. Okt. 2006, 22:22 »
Gleder meg at vi leder 2-0 mot Pompey, som er et godt lag. At de bruker B-laget er bare tull, for det er mange gode spillere utpå der som har spilt mange kamper i PL i år.

Nå håper jeg vi fortsetter den gode trenden og slår Charlton på lørdag.
Kanskje med Kieron Dyer fra start?!  :D

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #127 på: 25. Okt. 2006, 22:22 »
Sitat fra: "Joakim"
Poenget mitt er at denne seieren kan være det som gjør at vi snur den håpløse trenden og slår Charlton og Sheff. Utd. Og da synes jeg denne seieren er verdt mye. Selv om den øker kampprogrammet og kan gjøre ligaprestasjonene dårligere. Men å vinne en slik kamp når vi er i en dårlig stim og sliter med selvtillitten, vel, det kan være veldig bra.

Du kan ha rett, for om vi hadde tapt her hadde nok spillerne vært fullstendig knuste, og fansen hadde bare økt presset betrakteligere på Roeder. Så noen dårlige sider har også tap her. Men kamp-programmet er jo veldig viktig.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #128 på: 25. Okt. 2006, 22:23 »
Verre med Thor Eggen som høres ut som det går for ham for hvert ord han sier...

Hvilken radio hører dere på? Jeg hører på Radio Newcastle og der er det normale folk som prater...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #129 på: 25. Okt. 2006, 22:23 »
Men kjære, kjære Olav.
Du skjønner vel du også at en seier i denne kampen faktisk kan bidra til noe positivt også. Hvis du først vinner en slik kamp som denne når du er inne i en dårlig periode og sliter med selvtillitten og har dårlig tro på deg selv, så kan faktisk det øke selvtillitten nok til at du plutselig begynner å vinne kamper igjen.

Jeg er helt enig i at ligacupen egentlig er en belastning i år, men likevel. Det skader oss ikke nevneverdig å vinne denne kampen. Hvis det bidrar til at vi vinner de to neste kampene mener jeg at det var verdt det.
Så får vi heller ryke ut senere. Vi ryker tidsnok ut av cupen. Trøst deg med det, Olav. Vi kommer ikke til å vinne ligacupen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #130 på: 25. Okt. 2006, 22:24 »
Ja, jeg er jo egentlig enig med deg, Joakim. Men jeg er også enig med Asbjørn, for dere har begge rett, på hver deres måte.

Men nå kutter vi ut å krangle, folkens? Eller hva?

Vi er alle medfans, og vi opplever nå at laget vårt vinner. Så begynner vi å krangle... men det er vel blitt en vanesak å krangle her på forumet :)

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #131 på: 25. Okt. 2006, 22:24 »
Sitat fra: "Joakim"
Poenget mitt er at denne seieren kan være det som gjør at vi snur den håpløse trenden og slår Charlton og Sheff. Utd.

>> Det kan være med på å snu trenden i forhold til spillermønster, produsering av målsjanser osv., og på den måten gi en forbigående bedring. Newcastle har imidlertid ikke et defensivt fundament bra nok til å prestere over tid. Jeg vil gå så langt at det ikke fins noe håp for den backfireren vi kan stille med i dag.

Og det problemet kan dessverre ikke adresseres før i januar, og jeg tviler sterkt på at det fins penger tilgjengelig til å løse det på en god og tilfredsstillende måte. Det at man takket nei til en gratis Woodgate og en gratis Sol Campbell viser hvilken manglende vurderingsevne og handlekraft som regjerer i denne klubben. Så lenge det er de samme som fortsatt får lov til å styre, ser jeg heller ikke hvorfor det skal bli bedre i januar.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #132 på: 25. Okt. 2006, 22:26 »
Sitat fra: "vannvakten"

Er det ikkje Peter Beardsley som snakka? Eller tar eg feil.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

LAH

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #133 på: 25. Okt. 2006, 22:27 »
Vi takket ikke nei til Woodgate, han takket nei til oss fordi han ville spille for hjembyen.

playah

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #134 på: 25. Okt. 2006, 22:27 »
nesten 1-2