20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Pompey ligacupen 25/10  (Lest 40420 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle - Pompey ligacupen 25/10
« Svar #105 på: 25. Okt. 2006, 22:14 »
Ja hadde vert fint og fått dyer i form..
Ikke mer skader..
Kunne vi sagt hade til milner crapppe!
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 25. Okt. 2006, 22:14 »
Bare sånn for at Asbjørn skal få det inn med teskje.
Portsmouth stiller ikke med B-laget.
James, Pamarot, Primus, Taylor, Fernandes, Thompson, Davis, Kranjcar, Cole og LuaLua er mer eller mindre med i hver liga kamp. Alle nevnte der utenom Kranjcar, Pamarot og Cole spiller fra start så vidt jeg vet, i PL kamper.

Formelt:

David James, Noe Pamarot, Andy O'Brien, Linvoy Primus, Matthew Taylor, Manuel Fernandes, David Thompson (Ognjen Koromon 46), Sean Davis, Niko Kranjcar, Andy Cole, Lomana LuaLua
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #107 på: 25. Okt. 2006, 22:15 »
Sitat fra: "EivindI"
Sitat fra: "Asbjørn"

Lette presset på Roeder ved å vinne en ligacup kamp. Du kan spøke du Joakim. At du går av hengslene ved at vi vinner mot "b-laget" til pompey viser bare hvor lave forventninger du har til Newcastle om dagen.

Er vel bare du som fortsetter å klage... Newcastle banker Portsmouth, og det er deilig. Vi er i 2006 og ikke i 1996, da kunne vi klaget på at vi ikke ledet 7-0.

Banker Portsmouth :-)

Ja, hører du ikke på kampen? "Theres only one team out there, now" som dem sier på radion.

Akkurat som mot Fulham og Bolton mener du?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #108 på: 25. Okt. 2006, 22:15 »
Sitat fra: "Joakim"
Så var vi høyt oppe igjen.

Ja, det plager deg sikkert enormt. Tenke seg til at vi faktisk vinner en kamp. Og det i ligacupen. Huff og huff. Sånt liker vi ikke. Katastrofe.
Det kan jo lette presset på Roeder, og det vil jo ingen.

Lette presset på Roeder ved å vinne en ligacup kamp. Du kan spøke du Joakim. At du går av hengslene ved at vi vinner mot "b-laget" til pompey viser bare hvor lave forventninger du har til Newcastle om dagen.

Hvem har sagt at jeg hår av hengslene bare fordi vi vinner mot "b-laget" til Pompey? Jeg bare gleder meg over at vi scorer mål og skaper sjanser. Selv om det er mot b-laget til Pompey. Faktum er at mål og godt spill gir oss selvtillitt, og det er noe vi trenger sårt om dagen. Nå har jeg aldri hatt det helt store ønsket om å gå videre i denne cupen, men jeg tar imot alle positive tegn jeg kan få jeg. Dette gir oss selvtillitt foran helga, og kan være det vi trenger for å slå Charlton.

Det er selvfølgelig ingen bragd å vinne mot Pompey, Charlton og forhåpentligvis Sheff. Utd, men en seier er en seier, og gir oss tre poeng uansett motstander. Og dagens seier gir oss sårt tiltrengt selvtillitt og bidrar til å bedre humøret i spillergruppa. Slike småting kan være det som snur den dårlige trenden for oss.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #109 på: 25. Okt. 2006, 22:16 »
Er faktisk enig med Asbjørn for en sjelden gangs skyld. Denne kampen har nesten ikke en dritt å si. Vinner vi blir det bare tettere kampprogram, og det betyr at vi gjør det dårligere i PL utover sesongen.

Fint at vi viser gode takter og at optimistmen er på vei tilbake, men det er så typisk at vi endelig vinner når jeg for første gang i historien håper på at Newcastle taper.

Vinner vi mot Charlton OG Sheffield United, da har vi rett til å bli fornøyde.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 25. Okt. 2006, 22:16 »
Sitat fra: "Espen Engebakken"
Sitat fra: "Joakim"
Så var vi høyt oppe igjen.

Ja, det plager deg sikkert enormt. Tenke seg til at vi faktisk vinner en kamp. Og det i ligacupen. Huff og huff. Sånt liker vi ikke. Katastrofe.
Det kan jo lette presset på Roeder, og det vil jo ingen.

Du er faenmeg konstant negativ du... Får ikke vi andre lov til å glede oss over en seier? For meg kunne det vært Å-laget til Portsmouth. En seier er en seier, og det er viktig med selvtillit mot kampene som kommer. Som vi MÅ vinne!

No har Joakim sagt han helst ser at me taper denne kampen da så virker litt rart og glede seg over seier da :-/
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #111 på: 25. Okt. 2006, 22:16 »
hah 1-1 man u
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #112 på: 25. Okt. 2006, 22:17 »
Sitat fra: "Rissen"
hah 1-1 man u

No...? De fucker opp all tippinga mi..

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #113 på: 25. Okt. 2006, 22:17 »

Er vel bare du som fortsetter å klage... Newcastle banker Portsmouth, og det er deilig. Vi er i 2006 og ikke i 1996, da kunne vi klaget på at vi ikke ledet 7-0.

Banker Portsmouth :-)

Ja, hører du ikke på kampen? "Theres only one team out there, now" som dem sier på radion.

Akkurat som mot Fulham og Bolton mener du?

Haha... Ledet vi 2-0 og presset for et tredje da? Må le av deg.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #114 på: 25. Okt. 2006, 22:17 »
Håper ManU taper  :twisted:

Kommentatorene sa det var rundt 28000 nå i 2 omgang
Newcastlesupporter siden 1992

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 25. Okt. 2006, 22:18 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Er faktisk enig med Asbjørn for en sjelden gangs skyld. Denne kampen har nesten ikke en dritt å si. Vinner vi blir det bare tettere kampprogram, og det betyr at vi gjør det dårligere i PL utover sesongen.

Fint at vi viser gode takter og at optimistmen er på vei tilbake, men det er så typisk at vi endelig vinner når jeg for første gang i historien håper på at Newcastle taper.

Vinner vi mot Charlton OG Sheffield United, da har vi rett til å bli fornøyde.

tragisk innlegg
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #116 på: 25. Okt. 2006, 22:18 »
surt.. må ikke oddse når det er liga cup..
då spille du heller bingo;p

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #117 på: 25. Okt. 2006, 22:18 »
Poenget mitt er at denne seieren kan være det som gjør at vi snur den håpløse trenden og slår Charlton og Sheff. Utd. Og da synes jeg denne seieren er verdt mye. Selv om den øker kampprogrammet og kan gjøre ligaprestasjonene dårligere. Men å vinne en slik kamp når vi er i en dårlig stim og sliter med selvtillitten, vel, det kan være veldig bra.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #118 på: 25. Okt. 2006, 22:18 »
Er det ingen som vil ha Uefa Cup neste ses :?:
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #119 på: 25. Okt. 2006, 22:19 »
Nei vi ledet med 1 mål og slapp inn 2. For deg er det mulig helt utenkelig at vi slipper inn to mål i vannpolo.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."