20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Pompey ligacupen 25/10  (Lest 40332 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Pompey ligacupen 25/10
« Svar #90 på: 25. Okt. 2006, 22:07 »
Det OSER mål av Kieron Dyer!

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #91 på: 25. Okt. 2006, 22:08 »
Klarer du ikke å glede deg over at vi vinner Asbjørn? Høres sånn ut!
En seier er en sier, uansett! Og vi spiller bra også!

Dyer har vært meget god den lille tiden han har vært på:)

Bjørn -veldig happy veffal
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #92 på: 25. Okt. 2006, 22:09 »
Sitat fra: "André Sylthe"
Newcastle stiller jo ikke sitt beste lag de heller da Olav :)

Du sier noe der.

Men det viktigste er å holde det pottetett baki der, for å statuere et eksempel før Charlton-kampen... eller noe sånt :roll:

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #93 på: 25. Okt. 2006, 22:10 »
Sitat fra: "Asbjørn"

Lette presset på Roeder ved å vinne en ligacup kamp. Du kan spøke du Joakim. At du går av hengslene ved at vi vinner mot "b-laget" til pompey viser bare hvor lave forventninger du har til Newcastle om dagen.

Er vel bare du som fortsetter å klage... Newcastle banker Portsmouth, og det er deilig. Vi er i 2006 og ikke i 1996, da kunne vi klaget på at vi ikke ledet 7-0.

Anti-mackem

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #94 på: 25. Okt. 2006, 22:10 »
Tilskuertaller er 25028 ifølge nufc.co.uk, ikke 15000.
Norwegian blood, Geordie heart

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 25. Okt. 2006, 22:10 »
Sitat fra: "Bjørn"
Klarer du ikke å glede deg over at vi vinner Asbjørn? Høres sånn ut!
En seier er en sier, uansett! Og vi spiller bra også!

Dyer har vært meget god den lille tiden han har vært på:)

Bjørn -veldig happy veffal

Selvsagt gledelig at vi vinner, men nå har aldri jeg satt Mikke Mus cupen særlig høyt. Kampen til helgen er laaaaaaaaaaaaaangt viktigere.

Mye mulig Dyer har vært god. Det jeg frykter er at han slår opp skaden under slike forhold. Dyer var også god i forrige kamp han spilte for NEwcastle. Da ble han skadet.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Espen Engebakken

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #96 på: 25. Okt. 2006, 22:10 »
Sitat fra: "Joakim"
Så var vi høyt oppe igjen.

Ja, det plager deg sikkert enormt. Tenke seg til at vi faktisk vinner en kamp. Og det i ligacupen. Huff og huff. Sånt liker vi ikke. Katastrofe.
Det kan jo lette presset på Roeder, og det vil jo ingen.

Lette presset på Roeder ved å vinne en ligacup kamp. Du kan spøke du Joakim. At du går av hengslene ved at vi vinner mot "b-laget" til pompey viser bare hvor lave forventninger du har til Newcastle om dagen.

Du er faenmeg konstant negativ du... Får ikke vi andre lov til å glede oss over en seier? For meg kunne det vært Å-laget til Portsmouth. En seier er en seier, og det er viktig med selvtillit mot kampene som kommer. Som vi MÅ vinne!

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #97 på: 25. Okt. 2006, 22:11 »
Dyer spille  Stein bra...
bare kampen ikke blir avlyst nå..

David james er vell det eneste som stopper 3-0 nå..
Tyder bra
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #98 på: 25. Okt. 2006, 22:11 »
Sitat fra: "EivindI"

Er vel bare du som fortsetter å klage... Newcastle banker Portsmouth, og det er deilig. Vi er i 2006 og ikke i 1996, da kunne vi klaget på at vi ikke ledet 7-0.

Banker Portsmouth :-)
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #99 på: 25. Okt. 2006, 22:11 »
Sitat fra: "Anti-mackem"

Tror nok vi skal stole på det offisielle ja. Ikke News of the world og lignende skvip.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

djmattis

• Gjest
« Svar #100 på: 25. Okt. 2006, 22:11 »
jeg blir så forbanna på de evige pessimisterne her på siden, drit irriterende å lese, noe som har fått meg til å være mindre her.
skjerpings

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 25. Okt. 2006, 22:11 »
Glad du er tilbake jeg Bjørn. Blir glad av å lese innleggene dine, kanskje har det litt med den kule avataren å gjøre. Fortsett å skriv Bjørn. :) Bringer positivismen nesten på et like høyt plan som Asbjørn.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 25. Okt. 2006, 22:12 »
Sitat fra: "Fredrik"
Sitat fra: "Anti-mackem"

Tror nok vi skal stole på det offisielle ja. Ikke News of the world og lignende skvip.

Nå var det radiokommentatorene som sa dette, og det var 5 minutter før kampen startet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #103 på: 25. Okt. 2006, 22:12 »
Ligacup er ligacup uansett, folkens. Er som en treningskamp der man tester ut nye spillere.

Godt å ha Dyer tilbake. Håper bare ikke at vi bruker han for mye, slik at han tar opp skaden igjen.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #104 på: 25. Okt. 2006, 22:13 »
Sitat fra: "EivindI"

Banker Portsmouth :-)

Ja, hører du ikke på kampen? "Theres only one team out there, now" som dem sier på radion.