20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Charlton 28.10 C+ Sport  (Lest 33604 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Charlton 28.10 C+ Sport
« på: 23. Okt. 2006, 17:12 »
O.k, tapet mot Middlesbrough er svelget, og det gjelder å se frem mot kampen mot Charlton. Charlton har hatt en skikkelig Sunderlandstart på sesongen, og denne kampen BØR vi overbevise i. Jeg bruker ordet overbevise istedet for å vinne, pga. at i denne kampen bør vi ikke karre oss til en ufortjent 3-poenger, vi bør overbevise!

Mot Boro hadde vi mange muligheter til å avgjøre kampen, men spissene våre scorer med en frekvens lavere enn Emile Heskey og vi sløste nok en gang bort 3 sårt savnede poeng.

Emre er antakeligvis tilbake på midten, og vil sammen med Parker danne kjernen av vår "fryktede" midtbane. På sidene får vi se Damien Duff på venstre, og forhåpentligvis Milner på høyre. Det kan også hende Kieron Dyer sitter på benken.

Foran er Martins den eneste sikre. Hvem som spiller sammen med han vil tiden vise. Det eneste som er sikkert er at Luque sitter på tribunen mens Rossi er på benken/banen.

Bak spiller Carr på høyre. Jeg føler også på meg at Taylor spiller i midten, sammen med Moore eller Ramage. Dette kommer an på om Baba, Bernard  eller Ramage (kanskje Duff) spiller venstreback.

Jeg krysser alt jeg har, og håper vår nye assisterende manager gjør underverker!

Lag:

Harper
Carr - Taylor - Moore - Ramage
Milner - Parker - Emre - Duff
Martins - Ameobi

I tillegg må det legges til at jeg skal oppover til Trondheim denne helgen, for å overvære Trondheim - Viking. Så jeg trenger en veibeskrivelse til denne "Three Lions". Takk.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #1 på: 23. Okt. 2006, 17:24 »
Både kampen hjemme mot Charlton, pluss den hjemme mot Sheffield United, skal begge to faktisk være enklere enn noen andre kamper i Premier League i år. Blir det ikke 6 poeng på de to neste kampene, så får nok være nok.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 23. Okt. 2006, 17:44 »
vedder 100 spenn på at vi driter oss ut i en av dem.
lt;3 Newcastle <3

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 23. Okt. 2006, 17:56 »
med den formen vi har nå kommer det til å bli vanskelig. Dette er lag som trenger poengene like mye som oss, og jeg tror at de vil klare det også. Vi har somregel uflaks, og uten en spiss som klare å skåre jevnt, blir det vanskelig.  Jeg håper at martins får sitt gjennombrudd i svart og hvitt snart.
Dette bør være kampene å gjøre det i.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 23. Okt. 2006, 17:58 »
I tillegg har vi en vanskelig kamp i midtuka mot Pompey i ligacupen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 23. Okt. 2006, 18:31 »
Sitat fra: "Doffi"
vedder 100 spenn på at vi driter oss ut i en av dem.

Vedder ikke imot. De som gjør det må enten være veldig modige eller bare stokk dumme. Kan like gjerne være begge deler på samme tid.

Neida, så ille er det nok ikke. Charlton og Sheffield United hjemme på St. James Park skal etter største sannsynlighet å dømme, ende med seks lettende poeng, og et aldri så lite forsprang på spurs.

Men med det pil råtne forsvaret vårt kan man aldri vite. De utgjør en konstant trussel for oss selv. Hadde forsvaret holdt den gjennomsnittelige klassen tatt Premier League i betraktning, hadde vi ikke trengt å sett de sure snuoperasjonene mot Fulham eller Bolton. Og da hadde vi sittet igjen med 6 poeng ekstra, og med en liten forsmak på suksess.

Se bare på forsvaret vårt! Ingen av dem ville ha fortjent reservelagsplass på Middlesbrough engang!

Til januar forlanger jeg at vi hamstrer forsvarspillere. Hadde ikke vært noen bedre bursdagsgave for meg enn å se at Newcastle skaffer inn tre forsvarspillere som det oser KLASSE av.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 23. Okt. 2006, 18:34 »
Sitat fra: "Asbjørn"
I tillegg har vi en vanskelig kamp i midtuka mot Pompey i ligacupen.

Vi burde gå ut av ligacupen med vilje.

Med det trange kamp-programmet vårt, blir det vanskelig å gjøre det godt i PL.

Så på Kick Off at de lagene som spiller i UEFA-cup pleier å slite i Premier League. Kanskje sant, for etter at vi begynte å bli et mer eller mindre fast lag i UEFA-cupen de siste par årene, har vi gått fra nederlag til nederlag.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 23. Okt. 2006, 19:15 »
Jeg vil i hvertfall se Huntington, Lua Lua, Pattison, Luque m.fl mot Pompey! Håper ikke vi stiller med A-laget her..

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8 på: 23. Okt. 2006, 19:25 »
Ja,enig, når vi taper mot lag som Boro og Fulham må vi begynne å prioritere PL, kvile spillere mot Pomey, vi har bra nok lag til å kvile de, eneste er at vi ikkje har så mange alternativer som kan spille i forsvaret slik at noen der kan få kvile!  Butt, Zog, Solano og Pattison på midtbanen, Luque og Rossi på topp, viss ikkje Rossi e cup- tied
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 23. Okt. 2006, 19:36 »
han er e-cup tied, men ikke ligacup-tied :)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 23. Okt. 2006, 19:39 »
Kunne tenkt meg å sett Luque og Martins på topp mot Pompey.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 23. Okt. 2006, 19:40 »
Enig. Martins bør få så mange muligheter som mulig uten at han blir utslitt/skadet.

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #12 på: 24. Okt. 2006, 09:21 »
Med tanke på at Sibbe ble byttet ut med skade og Ameobi sliter, så bør Luque få starte i denne kampen, viss Roeder prioriterer Rossi, som ikkje er vår spiller en gang, så er han helt blåst!
Nei, Luque får starte på Onsdag, det må han.
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 24. Okt. 2006, 10:50 »
Rossi har blitt prioritert gang på gang foran Luque i det siste. Eneste grunnen jeg ser til at Luque skal få spille er at Roeder vil hvile Rossi til Charltonkampen.

Jooern

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #14 på: 24. Okt. 2006, 12:32 »
Sitat fra: "annern"
med den formen vi har nå kommer det til å bli vanskelig. Dette er lag som trenger poengene like mye som oss, og jeg tror at de vil klare det også. Vi har somregel uflaks, og uten en spiss som klare å skåre jevnt, blir det vanskelig.  Jeg håper at martins får sitt gjennombrudd i svart og hvitt snart.
Dette bør være kampene å gjøre det i.

Nå må du være litt optimistisk her synes jeg. Vi har ikke vært så dårlige i år. HAr ikke hatt marginene med oss. Mitt tips til kampen : Bramble storspiller i forsvar og header inn 1-0 målet 2 minutter på overtid så vi vinner 1-0.