20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle set to offload Bramble?  (Lest 4674 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Newcastle set to offload Bramble?
« på: 22. Okt. 2006, 12:21 »
Icnewcastle

Sitat
Newcastle are aiming to offload Titus Bramble in January - and take up to a 90 per cent loss on the error-prone defender.

Bramble's latest horror show, in last Sunday's Premiership defeat to Bolton, was the last straw for United's top brass.

And with the 25-year-old out of contract next summer, United may sell him for as little as £500,000 in the new year - one-tenth of what they paid Ipswich for him in 2002.

Even then, Newcastle know they may not be overwhelmed by interest in Bramble, although a move back to Portman Road is a possibility.

United boss Glenn Roeder hopes to sign THREE defenders in January - after admitting it was "frustrating" not to sign Jonathan Woodgate ahead of today's opponents Middlesbrough in the summer.

But despite United's poor start to the domestic season, Roeder insists he doesn't feel under undue pressure.

And amid mounting discontent on the terraces, has vowed not to ditch his calm and composed image.

"It was frustrating not to get him," Roeder said of Newcastle old boy Woodgate, who chose to join Boro on loan from Real Madrid. "But there were two considerations.

"One was his medical record, which suggested it would be tough for him to play lots of games. The other was his desire to play for his hometown team.

"The thing with Jonathan is, because of his injuries, you never know how long you will get before he breaks down again."

Robert Huth was a stronger target still for Roeder, but the former Chelsea centre-back also chose Boro and may partner Woodgate today.

"I saw a lot of Huth when I was in London, and I got glowing reports about him from players I am close to at Chelsea," added Roeder, tracking Macedonia centre-half Alex Vasoski according to new reports in Europe.

"Why did we not get Huth? There are reasons that are difficult for me to elaborate on, but he decided to join Middlesbrough."
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1 på: 22. Okt. 2006, 13:17 »
På tide  :D

Får bare håpe Roeder får hentet tre skikkelige forsvarere da.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 22. Okt. 2006, 14:20 »
jeg tror det ikke før jeg får se det.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #3 på: 22. Okt. 2006, 15:18 »
Endelig blir me kvitt han
Newcastlesupporter siden 1992

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #4 på: 22. Okt. 2006, 15:24 »
Nå er dere urettferdige mot Titus Bramble. Husk på alle de kampene der han storspilte for oss. Jeg vet at han kom veldig skeivt ut mot juletider ifjor (eller noe sånt), men uansett... han har faktisk gjort mye godt for oss, og jeg syntes ikke vi bare skal huske ham for den klossmajoren han er blitt.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 22. Okt. 2006, 15:42 »
Hadde vert ein draum og blitt kvitt han. 500 000 pund er overpris deluxe :lol: Men venter med og jubla til det eventuelt skjer. Sko nå Bramble spille bra ein kamp så får han nok ny kontrakt og fornya tillitt eit år til :P
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6 på: 22. Okt. 2006, 16:08 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Nå er dere urettferdige mot Titus Bramble. Husk på alle de kampene der han storspilte for oss. Jeg vet at han kom veldig skeivt ut mot juletider ifjor (eller noe sånt), men uansett... han har faktisk gjort mye godt for oss, og jeg syntes ikke vi bare skal huske ham for den klossmajoren han er blitt.

Husk på alle de poengene han har rotet bort for oss også. Det kunne sikkert fort blitt flere med en annen keeper ba seg.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Agurksaft

• Gjest
« Svar #7 på: 22. Okt. 2006, 17:01 »
Han har fått si mastergrad med markeringssvikt i Newcastle, på tide at han fullfører doktorgrada si ein an stad. Eg gledar meg til han dreg :)
Feite feite sovande grisen.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 22. Okt. 2006, 17:04 »
Det ironiske er at Titus Brambles "spesialitet" på PES5 er markeringspill.

Agurksaft

• Gjest
« Svar #9 på: 22. Okt. 2006, 17:06 »
Hahah , det kallar eg ironi!  :lol:

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Newcastle set to offload Bramble?
« Svar #10 på: 24. Okt. 2006, 09:43 »
Fantastiske nyheter. At Ipswich skal være villige til å betale for tjukken ville vært for mye forlangt.

Meanwhile, Ipswich Town have confirmed they are interested in re-signing centre-back Titus Bramble, but hope he will return on a Bosman-style free transfer in the summer.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Agurksaft

• Gjest
« Svar #11 på: 24. Okt. 2006, 17:44 »
Skål folkens!!!   :D

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 24. Okt. 2006, 19:51 »
Den dagen Bramble går til Ipswich for en pengesum av et eller annet slag, så blir det feiring her i gården i hvert fall. Den dagen skal feires. Vi forlanger vel ikke mer enn 500k £. Å forlange mer ville vært facup, liga og cl gull på en gang.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Agurksaft

• Gjest
« Svar #13 på: 24. Okt. 2006, 22:03 »
Det er berre å spare på rakettane ein kjøper før nyttårsafta, dei skal skytast opp når Bramble går  :D

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 25. Okt. 2006, 16:59 »
Ikke mobb Bramble mye. Husk de gode kampene for oss, da han spilte som en gud baki der... eller da han scoret mot Chelsea ifjor, og reddet litt verdighet. Han skal huskes for den han var, og han var ikke bare en hodeløs kylling, men også til tider en veldig god midtstopper.

Trist at det gikk som det gikk med Titus Bramble. Det kunne ha blitt så mye bedre.