20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør Shepherd selge seg ut av klubben?

Ja
23 (95.8%)
Nei
1 (4.2%)

Stemmer totalt: 23

Avstemning er avsluttet: 17. Okt. 2006, 11:20

Skrevet av Emne: Shepherd OUT?  (Lest 3120 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Svenno

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Shepherd OUT?
« på: 17. Okt. 2006, 11:20 »
Personlig mener jeg at å bli kvitt Fat Fred Shepherd er det viktigste skrittet for å få Newcastle på rett kjøl, spesielt etter å ha lest Sir Bobbys bok. En stor gruppe Geordies har gått så langt at de har startet en kampanje for å bli kvitt han. De skal lage en nettside, og etter hvert gå ut i media med diverse saker som viser at Shepherd ikke er brukende for klubben etc. Er det flere som har samme mening?

Registrer dere her og følg utviklingen.

Agurksaft

• Gjest
Shepherd OUT?
« Svar #1 på: 17. Okt. 2006, 11:26 »
Kunne du ha skreve nokre grunnar her for at Shepard skal ut?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Shepherd OUT?
« Svar #2 på: 17. Okt. 2006, 12:35 »
Alle vil vel bli kvitt FF.
Greit han har penger men penger er ikkje alt.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Svenno

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Shepherd OUT?
« Svar #3 på: 17. Okt. 2006, 12:51 »
Dere som har lest boken til Sir Bobby har noen grunner der, orker ikke ramse opp.. Men jeg kan legge inn et par linker som bl.a viser utviklingen i Newcastles økonomi etter Shepherd tok over, samt en rekke artikler som viser at han rett og slett ikke er en dugandes chairman. Les gjerne artiklene og sett de i sammenheng med de økonomiske aspektene. I farten kommer jeg på en artikkel fra 2003, der Shepherd sier klubben skal være konservative og unngå høye lønninger osv. Vi vet alle hvordan det gikk. Kan også nevne salget av Gary Speed som lenge har irritert meg. Shepherd tok kontakt med Bolton uten å forhøre seg med Sir Bobby. Sir Bobby ga beskjed om at han ville beholde Speed, samtidig som Speed ville bli - dagen etter var Speed solgt. Vi kunne også fått Michael Carrick den sommeren han gikk til Tottenham, men Shepherd syntes han var for dyr og overkjørte Sir Bobby - vi endte opp med Nicky Butt. Listen fortsetter..

Linker:
Newcastles finansielle utvikling
Artikler om Shepherd

Oppfordrer forøvrig til å lese Sir Bobbys bok. Kapitlene om Newcastle er veldig interessante, mye vi ikke vet om! :wink:

playah

• Supersub
    • Vis profil
Shepherd OUT?
« Svar #4 på: 17. Okt. 2006, 13:47 »
svenno takk for linkene du ga meg....Det er rart at Odd grenland selger flere sesong billetter enn Newcastle :idea:  :idea:  :idea:

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Shepherd OUT?
« Svar #5 på: 17. Okt. 2006, 13:51 »
Sitat fra: "Agurksaft"
Kunne du ha skreve nokre grunnar her for at Shepard skal ut?

- Han har ansatt 5 managere, og har sparket fire av dem etter kort tid. Jeg venter bare på når han sparker femtemann, selv om jeg håper han ikke gjør det.

- Han solgte Gary Speed bak ryggen på manager SBR.
- Han ansatte en rastafari som ikke visste noe som helst om hva Newcastle-Sunderland betyr, og som satte Alan Shearer på benken i den kampen.
- Han har gitt managerne millioner på millioner, men vi har ikke kommet av flekken.
- Han offentliggjorde Sir Bobby Robsons avskjed lenge før Sir Bobby ønsket det, og sparket ham bare for å erstatte ham med Verdens Dårligste Manager!
- Han har gitt blaffen i fansens synspunkter og hevder han ansatte fansens favoritt da han ansatte Roeder, som ikke får laget til å prestere. Fansen ønsket Hitzfeld.
- Og hvem glemmer vel skandaleoppslaget i News of the world i 97, der han og sin gode venn Douglas Hall fortalte villig om hvor glade de var i horer og alkohol, og kalte Alan Shearer Mary Poppins?

Og er ikke dette grunner nok, les linkene til Svenno.

Selvfølgelig må Shepherd gå. Roeder skal ikke være førstemann ut døra. Det skal Shepherd være.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Shepherd OUT?
« Svar #6 på: 17. Okt. 2006, 14:05 »
Det beste hadde vert om dei gjekk ut sammen. Men spørs om døra er vid nok til det.

Svenno

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Shepherd OUT?
« Svar #7 på: 17. Okt. 2006, 14:09 »
Amen, Joakim. Noe av det som irriterer meg mest er utbyttene som ble betalt ut fra 1998 til 2005. Klubben gikk med £46 mill i underskudd, men de ble betalt ut £30,6 mill i utbytte. Vi vet alle hvor de pengene havner.

Agurksaft

• Gjest
Shepherd OUT?
« Svar #8 på: 17. Okt. 2006, 15:13 »
Takk for forklaringane Joakim.

Svenno

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Shepherd OUT?
« Svar #9 på: 17. Okt. 2006, 16:48 »
Fint om de som svarte ja på pollen registrerer seg på det nevnte forumet og følger med der, samt besøker den offisielle "Shepherd Out" siden etter hvert som den er oppe og går. Gjelder å skape litt blest om kampanjen, så blir media interesserte etter hvert. Planen er å kontakte media gjennom diverse kontakter etc. etter hvert som siden er oppe å gå og de kan vise til besøkstall. Ikke sikkert det fungerer, men verdt et forsøk!

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Shepherd OUT?
« Svar #10 på: 17. Okt. 2006, 17:04 »
Jeg har registert meg. Vaerlandnr9 eller noe. Skrevet i forumet har jeg og greier...
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Shepherd OUT?
« Svar #11 på: 18. Okt. 2006, 19:13 »
Newcastle har hatt ein negativ tendens dei siste sesongane. Og skjer det kje noke med den trenda snart så havner me i Champiosnhip sammens med Leeds til slutt. Noke må gjeras og det og få inn ein seriøs styreformann er ein stort skritt på riktig retning.
Skal melde meg på eg.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Shepherd OUT?
« Svar #12 på: 19. Okt. 2006, 16:16 »
Sitat fra: "Christian"
Men dog, han har også skaffa oss mykje bra. Som Owen, Shearer(i si tid).

Fat Fred hadde vel strengt tatt ikke all verden å gjøre med Shearer-overgangen. På den tiden var det o store Sir John Hall som var styreformann, og sørget for at Keegan fikk sitt høyeste ønske oppfylt. Og jeg innbiller meg at Freddie Fletcher faktisk var mer involvert enn Fat Fred.

Men for all del, han skal ha ros for mange av de gode spillerne han har gitt oss, og at han har sørget for at selv de mest udugelige managerne har hatt penger å rutte med.

Men han burde gitt Dalglish noen flere kamper (han hadde tross alt kjøpt et nesten helt nytt lag, og fikk bare to kamper på seg til å få det nye laget til å prestere. Ingen får samkjørt et helt nytt lag på to kamper), og han burde aldri i verden ha ansatt Gullit og Souness. Og han burde aldri i verden ha sparket Sir Bobby Robson uten en ordentlig grunn til det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon