20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hatliste om fotballspelarar ala Panzer Hagens si liste ;)  (Lest 27627 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
Hatliste om fotballspelarar ala Panzer Hagens si liste ;)
« Svar #15 på: 19. Okt. 2006, 16:25 »
Sitat fra: "Joakim"
Jammen er ikke Bellamy på de fleste lister. Jeg vil vel få kjeft for å uttrykke at jeg ikke helt skjønner hvorfor man skal hate Bellamy. Det er jo mer eller mindre opplest og vedtatt at Bellamy er roten til alt ondt i verden, og at Newcastle er mye bedre uten Bellamy. At gutten er en gudsbenådet fotballspiller er det ingen som bryr seg om, for i Newcastle er det jo kun det som skjer utenfor banen som teller.

At Riseth også er på noens liste er bare morsomt. Frostas store sønn har da aldri gjort noe galt. Han er bare storkjefta. Og han er den som har overtatt Minis jobb, etter at den lille nordlendingen la opp. Og jammen var ikke Mini minst like forhatt i sin tid. Ikke at jeg helt skjønner hvorfor. Han rundspilte jo bare Ciro Ferarra og slike folk.

Men hva i all verden gjør Solli på en slik liste? Mannen er jo ikke skyldig i annet enn å være fryktelig ustabil i prestasjonene, og ha Tippeligaens dårligste mottak og førstetouch. Det er ikke verre enn som så.

Det er ikke det minste rart at folk hater Bellamy for at han gjorde det han kunne for ødelegge klubben vår. At han er en "gudebenådet spiller" har som oftest ikke noe med saken å gjøre når man setter opp hatlister.

Så det eneste Riseth gjør er å slenge med leppa? Nei, der er for eksempel Steffen Iversen mye verre, større sutrekopp finnes ikke i Norge. Men grunnen til at Riseth er et større hatobjekt for meg er den vanvittige feigheten hans. Han ligger jo nede i rundt 20 prosent av hver kamp. Og jeg nekter å tro at han faktisk er så pinglete?

Solli er en elendig fotballspiller ja. Men likevel tar han opp en landslagsplass hver jævla gang. Tror folk begynner å bli lei av det.

Agurksaft

• Gjest
« Svar #16 på: 19. Okt. 2006, 18:54 »
Bellamy kødda med Shearer, det blir noko av det same som karikatur teikningane, eg tilber Shearer, muslimane" diggar" Muhammed, køddar nokon med nokon av dei så blir det bråk.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #17 på: 19. Okt. 2006, 19:18 »
Så du forsvarer deres hodeløse og talentløse oppførsel?

Uansett, ikke gidd å bruk denne tråden på å diskutere Bellamy, vi har jo egen tråd for det!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 19. Okt. 2006, 20:02 »
Sitat fra: "Agurksaft"
Bellamy kødda med Shearer, det blir noko av det same som karikatur teikningane, eg tilber Shearer, muslimane" diggar" Muhammed, køddar nokon med nokon av dei så blir det bråk.

Jeg har ingen beviser whatsoever for at Bellamy sms-sjikanerte Shearer. Kongen selv har ikke sagt et kløyva ord, og Shepherd er ingen troverdig kilde.

Jeg har ingen intensjoner om å dra i gang en ny Bellamy-diskusjon, jeg bare konstaterer at Bellamy av en eller annen grunn jeg ikke greier å se, er blitt et hatobjekt blant newcastlesupportere, når jeg mener vi burde se på ham som en helt. Han innså tidlig at Souness var en forbanna idiot som ikke visste opp og ned på en fotball og at det var best å komme seg bort fra klubben.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Agurksaft

• Gjest
« Svar #19 på: 20. Okt. 2006, 11:37 »
Aaah, Souness, den er god, eg vurderar å føre han opp på lista mi.  :D

plebbster

• Gjest
« Svar #20 på: 21. Okt. 2006, 00:55 »
Selvfølgelig sende Bellamy SMS-er til kong Shearer. Men han er såpass mann nok til å bare overse idioter som truer han via andre hjelpemidler enn face-to-face. En ekte konge overser bare idioter som Bellamy.

Hvorfor ville Shepperd ljuge om akkurat det?
For å bevise at Souness gjorde rett i å sparke ut en retard?

Det trenger ikke forsvares eller gis grunner til utover hva han har gjort tidligere. Jeg er så glad for at han ikke spiller for oss lengre, jeg, Joakim. 8)

Mr. Dyve

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #21 på: 22. Okt. 2006, 17:59 »
Bernt Hulsker
Magne Mascara
Martine Andresen
Fredheim Holm
Riseth
Hele Chelsea

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 22. Okt. 2006, 18:47 »
Forsvaret av Bellamy får meg til å le inni meg. Scumbag.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #23 på: 22. Okt. 2006, 21:33 »
Dette blir jo altfor enkelt. Kan ramse opp flere spillere bare i Manchester United:

Rooney
C. Ronaldo
Rio Ferdinand
Gary Neville

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 23. Okt. 2006, 15:22 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Forsvaret av Bellamy får meg til å le inni meg. Scumbag.

Hvorfor ler du bare inni deg?

Og du må bare le, men jeg kommer til å forsvare Bellamy til han sier til meg face to face at han hater Newcastle United, Alan Shearer og at han angrer fryktelig på at han i det hele tatt spilte for klubben. Og at han sms-sjikanerte Shearer med stor skadefryd. Du kan jo gjette når det kommer til å skje.

Jeg kan vurdere å endre mening den dagen Shearer forteller meg face to face at han faktisk mottok sjikanerende meldinger av Bellamy på mobilen. Og han må faktisk vise meg de meldingene også.

Mye tyder på at jeg kommer til å forsvare Bellamy så lenge han er i live.

Grunnen er at han er en fantastisk fotballspiller som har noe ingen andre har. Noe som også er grunnen til at han er av ekstremt stor verdi også for Liverpool.

Le så mye du vil, Kristoffer. Jeg forbeholder meg retten til å sørge over at du ikke er smart nok til å se lyset.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 23. Okt. 2006, 15:57 »
Sitat fra: "Joakim"
Le så mye du vil, Kristoffer. Jeg forbeholder meg retten til å sørge over at du ikke er smart nok til å se lyset.

Med andre ord er du den eneste som har svart på denne tråden som er smart nok? Riiiiight.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 23. Okt. 2006, 17:35 »
Tid for en reality check, er jeg redd, Jokke!
Så Fat Fred, sønn til Fat Fred og Terry McDermot lyver sånn helt uten videre om at The Gimp faktisk sendte mld til Shearer?
Shearer har aldri direkte sagt at han sendte det, selv om han uten tvil har sagt ifra om at The Gimps pissing på Newcastle Uniteds klubbemblem var uakseptabelt. Shearer er smart nok til å unngå å få høre mye dritt fra Bellamy i det han hadde sagt at dette faktisk stemte, og derfor holder han heller bare kjeft så han slipper å overhodet ha noe med dusten å gjøre.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
« Svar #27 på: 24. Okt. 2006, 18:22 »
Sitat fra: "André Sylthe"
2. Didier Drogba med de andre negervennene fra Chelsea

Det bekymrer meg veldig at en mobberelatert trend rettet mot mørkhudede har oppstått på forumet. Det er virkelig svært bekymringsverdig. Og om du ikke mener det stygt, André, så er det i hvert fall trist å se at du lar deg rive med av folk som skriver i den stilen der.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 24. Okt. 2006, 19:32 »
Jeg kunne like så gjerne skrevet Makelele, Gallas (den tid han spilte der) og Geremi. Hele gjengen er noen usympatiske grisespillere...

Jeg kunne selvsagt skrevet navnene, men ser ikke noe stort problem i å skrive negervenner. Hadde jeg brukt sterkere ord kunne jeg forstått at noen reagerer. Synes ikke man trenger å overbeskytte de mørkhudede heller. Ser ikke noen grunn til å starte noe diskusjon om dette heller, men stygt ment var det i allefall ikke...

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 24. Okt. 2006, 22:04 »
oooh noen sa neger! alarm!!!