20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Nok en midtbanespiller på vei?  (Lest 4798 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Nok en midtbanespiller på vei?
« Svar #15 på: 13. Okt. 2006, 10:19 »
Nå har Roeder "bekreftet" sin interesse.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 14. Okt. 2006, 18:47 »
link?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 14. Okt. 2006, 20:16 »
Sitat fra: "EivindI"
link?

Newcastle manager Glenn Roeder has admitted his admiration for Reading midfielder Steve Sidwell.
The Royals ace, who is out of contract at the end of the season, has been linked with a move to St James' Park.

Roeder told The Chronicle: "I wouldn't be disrespectful to Steve Coppell or Reading by talking about his players. We wouldn't like it if other clubs did that to us.
"But I do know that Sidwell has come on leaps and bounds. He has become a very good box-to-box player.

"He has never stopped improving - but he is still a Reading player.  
"And it is not fair to talk about him at the moment in any other way."  

http://www.clubcall.com/index.jsp?storyID=294964
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 14. Okt. 2006, 21:00 »
Syns sidwell spilte bra mot Chelsea i dag. Men med den midtbanen vi har, bør vi heller hente inne Anton Ferdinand når West Ham rykker ned  :lol:

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 14. Okt. 2006, 21:35 »
Sitat fra: "EivindI"
Syns sidwell spilte bra mot Chelsea i dag. Men med den midtbanen vi har, bør vi heller hente inne Anton Ferdinand når West Ham rykker ned  :lol:

Sidwell er slettes ingen dårlig spiller. En spiller Wenger valgte å dumpe, men så ikke bort i fra at han ville kjøpe han tilbake til Arsenal om han utviklet seg ytterligere i Reading. Uansett bør Roeder konsentrere seg om å hente en spiss og et par forsvarsspillere.

Noreng

• Gjest
« Svar #20 på: 15. Okt. 2006, 11:21 »
Hva slags midtbanespiller er han?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil

Noreng

• Gjest
« Svar #22 på: 15. Okt. 2006, 12:46 »
Errstater for Butt kanskje? Ikke Emre. Emre er jo off.midtbane

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 15. Okt. 2006, 15:40 »