20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Spenstige fotballopplevelser  (Lest 1844 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

plebbster

• Gjest
Spenstige fotballopplevelser
« på: 09. Okt. 2006, 20:06 »
Hvis man er interessert i fotball kan det hende at man har lyst til å se på fotball. Flere og flere utøver sporten tribunesitting/ståing. Noen ganger vinner laget du holder med, andre ganger ikke. Noen ganger holder du ikke med noen av lagene som spiller.

Jeg har en bok på rommet mitt som heter " 144 ting du ikke trenger å vite om fotball ". Den boken er lettleslelig og bortimot opplysende. Boka tar for seg 144 ville opplysninger sånn ca. om fotball. I den boken står det også om morsomme opplevelser noen har hatt fra tribuneplass.

En er sånn cirka som det her: " Da Norge møtte Estland på Ullevaal sto det 0-0 ti minutter før slutt. Da reiste sidemannen seg og gikk med kommentaren " jeg ønsker å unngå den store bilkøen ". Norge vant kampen 3-0 "

:wink:

Share your stories, boys.

Mr. Dyve

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Spenstige fotballopplevelser
« Svar #1 på: 22. Okt. 2006, 01:24 »
hmm...Noen få.

1. NUFC-LSK. Robert Koren fiksa 0-1 til oss, og stadion tok helt av:D Selv om det bare ble 1-1 var det likevel litt av en opplevelse å se Fugla spille på en av Fotballøyas fineste stadioner.

2. Kingstonian-AFC Wimbledon i finalen i Surrey Senior Cup.
 Hele Wimbledon hadde bokstavelig talt forflytta seg til Woking i utkanten av Greater London. Toglast etter toglsst rant inn med ekte Wimbledon fans. 3 timer før avspark var hele puben fyllt opp med "Wombles" som sang av full hals.
" AAAAAAAAAAAAAAAAAAAFC WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIMBLEDON". Helt utrolig steming som ga meg tårer i øyna. Etter å ha vært på puben i 2 timer bar det av stedt til Woking's Kingsfield Stadium. Kapasiteten var på rundt 4000 og 3800 av de 4000 var Wombles. Når spillerene entra matta skulle man nesten tro at man var på en Premier Leauge match. Bare her var det spillere som spilte for klubben, og ikke for penga.
Desverre så tapte vi 0-1:( noe som 4-5 Kingstonian fans fikk merke på togstasjonen i Woking^_^. Selv tape så er nok dette den beste fotballkampen jeg noensinne har vært på.