20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Luque strikes back!  (Lest 4962 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Luque strikes back!
« Svar #15 på: 04. Okt. 2006, 17:31 »
Sitat fra: "Joakim"
Luque får ikke sjansen fordi han har vist litt for ofte at han ikke har det som skal til for å lykkes i PL. Dessuten er han ikke den typen spiss vi trenger. Han vandrer veldig mye utover i banen, og vil etterhvert kollidere med en av vingene, og hvem i all verden skal stå igjen inne i feltet når også Martins vandrer utover for å få ballen i beina?

Dessuten er jeg skeptisk til om Luque kan være en spesielt god partner til Martins. Og jeg er generelt skeptisk til om Luque i det hele tatt kan gjøre noe som helst av verdi for Newcastle i PL.

Skal være enig i at Luque ikke passer inn som den spisstypen Roeder vil ha ved siden av Martins når han velger Sibierski eller Ameobi.
MEN: nå snakkes det om Rossi og Martins? Hvorfor kan Martins og Rossi spille sammen på topp og ikke Martins og Luque?
Skal vi ha en stor sterk target man der fremme sammen med Martins, som f.eks Ameobi eller Sibierski så er jeg enig i at Luque ikke passer. Men det gjør heller ikke Rossi. Så der faller det i grus slik jeg ser det. Da står jeg igjen med lua i handa og ser litt oppgitt ut og lurer på hvorfor Martins og Rossi kan fungere så mye bedre sammen enn Martins og Luque.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Luque strikes back!
« Svar #16 på: 04. Okt. 2006, 17:33 »
Sitat fra: "chickenman"
Sitat fra: "Joakim"
Luque får ikke sjansen fordi han har vist litt for ofte at han ikke har det som skal til for å lykkes i PL. Dessuten er han ikke den typen spiss vi trenger. Han vandrer veldig mye utover i banen, og vil etterhvert kollidere med en av vingene, og hvem i all verden skal stå igjen inne i feltet når også Martins vandrer utover for å få ballen i beina?

Dessuten er jeg skeptisk til om Luque kan være en spesielt god partner til Martins. Og jeg er generelt skeptisk til om Luque i det hele tatt kan gjøre noe som helst av verdi for Newcastle i PL.

Skal være enig i at Luque ikke passer inn som den spisstypen Roeder vil ha ved siden av Martins når han velger Sibierski eller Ameobi.
MEN: nå snakkes det om Rossi og Martins? Hvorfor kan Martins og Rossi spille sammen på topp og ikke Martins og Luque?
Skal vi ha en stor sterk target man der fremme sammen med Martins, som f.eks Ameobi eller Sibierski så er jeg enig i at Luque ikke passer. Men det gjør heller ikke Rossi. Så der faller det i grus slik jeg ser det. Da står jeg igjen med lua i handa og ser litt oppgitt ut og lurer på hvorfor Martins og Rossi kan fungere så mye bedre sammen enn Martins og Luque.

Enig med deg kyllingmannen. Roeder mener at det ikke er noe problem å bruke Rossi som Martins sin spissmakker på SJP. Med andre ord bør Luque få sin første PL kamp fra start under Roeder mot Bolton. Vi har neppe mye å tape på det.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Luque strikes back!
« Svar #17 på: 04. Okt. 2006, 18:35 »
Absolutt. Hvis vi starter med Rossi så vet jeg ikke hva jeg skal tro, det er ikke èn eneste god grunn til at Rossi skal starte fremfor Luque.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Luque strikes back!
« Svar #18 på: 04. Okt. 2006, 20:16 »
Rossi på Benken! luque tillit!
Who else...... Alan Shearer

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Luque strikes back!
« Svar #19 på: 04. Okt. 2006, 20:40 »
Kjenner eg Roeder rett så starter han med Rossi neste kamp mens Luque blir sent på tribunen! Eller kanskje får fornya tillit på benken etter sin gode insats mot Liverpool.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

djmattis

• Gjest
Luque strikes back!
« Svar #20 på: 05. Okt. 2006, 00:21 »
Lurer på om Roeder og Luque har blitt totalt splittet, for jeg forstår virkelig ikke hvorfor ikke Luque får mere spilletid.
Det blir klaget så mye på at han ikke gjør noe når han vel får sjansen men det er vel kanskje fordi de gangene han har kommet inn så har vi enten ledet og kontrollert eller ligget under og ikke kunnet tatt igjen, dvs at han kommer inn i et stadium i kampen hvor ikke Newcastle er interessert i å skape noe som hellst.
hvordan kan han gjøre noe da?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Luque strikes back!
« Svar #21 på: 05. Okt. 2006, 06:56 »
Sitat fra: "djmattis"
Lurer på om Roeder og Luque har blitt totalt splittet, for jeg forstår virkelig ikke hvorfor ikke Luque får mere spilletid.
Det blir klaget så mye på at han ikke gjør noe når han vel får sjansen men det er vel kanskje fordi de gangene han har kommet inn så har vi enten ledet og kontrollert eller ligget under og ikke kunnet tatt igjen, dvs at han kommer inn i et stadium i kampen hvor ikke Newcastle er interessert i å skape noe som hellst.
hvordan kan han gjøre noe da?

Det går vel mer på at det ser ut som han ikke har prøvd engang. Selvom vi ligger under 5-0 så kan man ta et løp eller hoppe inn i en hodeduell.

Men ja, Luque fortjener et par kamper fra start for å vise seg fram.

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
Luque strikes back!
« Svar #22 på: 05. Okt. 2006, 23:53 »
At vi bruker Rossi som er innlånt fra ManU i stedet for Luque synes jeg er meningsløst...
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Luque strikes back!
« Svar #23 på: 06. Okt. 2006, 09:36 »
Det er luque som faktisk er newcastle spiller. rossi er bare en spiller uten erfaring, som er på lån til januar. Med tanke på Uefa-fa og liga cup , så bør vi prøve å få gang på luque. Vi har mange kamper forran oss.

Han skåret begge målene utfor 16 meteren, og beviser at han har et sykt venstrebein. Det er jævlig mye lettere å starte en kamp, i forhold til å komme inn det siste kvarteret. Han bør starte, men jeg kan nesten vedde sjela mi på at han sitter på benken/tribunen. Det er svært tydelig at han og Roeder ikke har et bra forhold. Eneste måten luque kan komme seg i start 11 er hvis han gjør noe sykt, slik at fansen krever at han starter.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
Luque strikes back!
« Svar #24 på: 06. Okt. 2006, 12:43 »
Luque sine mål mot Liverpool:

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Luque strikes back!
« Svar #25 på: 06. Okt. 2006, 17:31 »
fy faen for noen mål
Andreas Martins

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Luque strikes back!
« Svar #26 på: 07. Okt. 2006, 01:44 »
Luque fortjener noe som kalles litt sjanser over tid, og ikke bare en jævla kamp fra start mellom 10 på benk/tribunen. Men det er alt for mye å ønske av Roeder.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Luque strikes back!
« Svar #27 på: 07. Okt. 2006, 11:38 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Luque fortjener noe som kalles litt sjanser over tid, og ikke bare en jævla kamp fra start mellom 10 på benk/tribunen. Men det er alt for mye å ønske av Roeder.

Enig, har egentlig Luque spilt 3 kamper fra start på rad for Newcastle? Kontinuitet er viktig om man skal finne formen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
Luque strikes back!
« Svar #28 på: 08. Okt. 2006, 23:50 »
Luque scorer igjen. Denne gangen for det Katalanske landslaget:

Catalan National side: Albert Luque
Sun 08.10.06 v Euskadi (h) 2-2
Luque scored a last minute goal to earn a draw for the Catalans.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Luque strikes back!
« Svar #29 på: 08. Okt. 2006, 23:56 »
Deilig. Da håper jeg Luque får starte mot Bolton!