20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Luque strikes back!  (Lest 4969 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Luque strikes back!
« på: 03. Okt. 2006, 21:58 »
Luque er på gang, gledelig  :twisted:

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~906483,00.html

Det gleder meg også at reservelaget knuser Liverpool, flottings!

Håper Luque finner formen og danner en duo med Martins  :D
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Luque strikes back!
« Svar #1 på: 03. Okt. 2006, 22:08 »
Sitat fra: "Fredrik"
Luque er på gang, gledelig  :twisted:

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~906483,00.html

Det gleder meg også at reservelaget knuser Liverpool, flottings!

Håper Luque finner formen og danner en duo med Martins  :D

Ikke lett å finne formen når man er 5. valg på topp.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
Luque strikes back!
« Svar #2 på: 03. Okt. 2006, 22:18 »
Ifølge enkelte så var jo Luque en primadonna som ihvertfall ikke kom til å gjøre noen innsats i reservekamper. Han bør bare få noen sjanser på A-laget nå. Skammelig at middelmådigheter som Rossi, Sibierski og en halvskadet Ameobi foretrekkes foran spanjolen!

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
Luque strikes back!
« Svar #3 på: 03. Okt. 2006, 23:08 »
Ja, nå har han vist hva han kan.... Å score to mål mot Liverpool sitt reservelag,  er nesten som å score to mål mot et middelmådig- eller nedrykkslag i PL....
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

validus

• Supersub
    • Vis profil
Luque strikes back!
« Svar #4 på: 03. Okt. 2006, 23:56 »
eg blir så sjokka av din positive holdning til newcastle!!
ieron Dyer

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Luque strikes back!
« Svar #5 på: 04. Okt. 2006, 00:06 »
Sitat fra: "NUFC"
Ja, nå har han vist hva han kan.... Å score to mål mot Liverpool sitt reservelag,  er nesten som å score to mål mot et middelmådig- eller nedrykkslag i PL....

Og per i dag holder det. Har vi spisser som scorer to mål mot middelmådige PL lag så er det mer enn nok... Jeg synes Luque fortjener å starte neste kamp, vi taper ikke noe på det akkurat med tanke på alternativene.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Luque strikes back!
« Svar #6 på: 04. Okt. 2006, 00:30 »
Har allerede en Luque tråd da :wink:
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Luque strikes back!
« Svar #7 på: 04. Okt. 2006, 10:07 »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Agurksaft

• Gjest
Luque strikes back!
« Svar #8 på: 04. Okt. 2006, 10:29 »
Herlig at Loque har spelt bra :)

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Luque strikes back!
« Svar #9 på: 04. Okt. 2006, 11:02 »
Nå vil jeg påstå at det vil være en skandale om Luque ikke får sjansen i neste kamp, og da tenker jeg ikke på de siste 5 minutter som innbytter, men fra start.
Ja, jeg vet jeg har kritisert Luque opp og ned her inne, ikke minst for manglende innsats, MEN etter å ha sett Ameobi de siste kampene, og med tanke på hva Luque presterte mot Liverpool reservene så er det på tide at han får vise hva han kan fra start.
Dessverre så kommer dette aldri til å skje under Roeder, og som Asbjørn sier, Luque stikker sannsynligvis i januar på billigsalg (Liverpool eller en eller annen klubb i Spania) og det er synd, for vi kan ha gå glipp av mye moro ved å la han gå uten å ha gitt han tilstrekkelige muligheter.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Luque strikes back!
« Svar #10 på: 04. Okt. 2006, 11:47 »
Luque har blitt kalt opp på landslaget nå også.
http://www.nufc.com/

Noreng

• Gjest
Luque strikes back!
« Svar #11 på: 04. Okt. 2006, 11:52 »
Skremte meg der:)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Luque strikes back!
« Svar #12 på: 04. Okt. 2006, 12:16 »
Luque om kampen.

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~906851,00.html

Lee Clark skryter av Luque, og han sier vel også at han viser takter på trening. Så hvorfor i helvete får han ikke SJANSEN ROEDER?????? Om det ikke finnes en som kan ta over etter tåkehue, så kan like greit Lee Clark styre den synkende skuta ut sesongen. Verre enn det er nå kan det knapt bli.

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~906997,00.html

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Luque strikes back!
« Svar #13 på: 04. Okt. 2006, 13:40 »
Luque får ikke sjansen fordi han har vist litt for ofte at han ikke har det som skal til for å lykkes i PL. Dessuten er han ikke den typen spiss vi trenger. Han vandrer veldig mye utover i banen, og vil etterhvert kollidere med en av vingene, og hvem i all verden skal stå igjen inne i feltet når også Martins vandrer utover for å få ballen i beina?

Dessuten er jeg skeptisk til om Luque kan være en spesielt god partner til Martins. Og jeg er generelt skeptisk til om Luque i det hele tatt kan gjøre noe som helst av verdi for Newcastle i PL.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Luque strikes back!
« Svar #14 på: 04. Okt. 2006, 14:12 »
Sitat fra: "Joakim"
Luque får ikke sjansen fordi han har vist litt for ofte at han ikke har det som skal til for å lykkes i PL. Dessuten er han ikke den typen spiss vi trenger. Han vandrer veldig mye utover i banen, og vil etterhvert kollidere med en av vingene, og hvem i all verden skal stå igjen inne i feltet når også Martins vandrer utover for å få ballen i beina?

Dessuten er jeg skeptisk til om Luque kan være en spesielt god partner til Martins. Og jeg er generelt skeptisk til om Luque i det hele tatt kan gjøre noe som helst av verdi for Newcastle i PL.

Det får vi nok aldri vite så lenge Roeder sitter som manager. Uansett hvor mye han presterer på trening. Lee Clark derimot ser ut til å ha sansen for spanjolen. Ellers er jeg enig i at gampefotballen til Roeder ikke passer Luque spesielt godt, men vi har heller ikke mye å tape på å gi han 4-5  kamper fra start.

Tipper Luque hadde kommet mer til sin rett om han hadde spilt for Newcastle under Robson, eller f.eks for Man Utd eller Arsenal.