Og "sikle sikle" stabla Shearer på beina igjen å tvunge han til comeback
SAS partnership, det var tider det!
Men frå spøk til revolvar.
Han er jo ein god hovudspelar, så han hadde vore ein mkay targetman, sjølv om han for all del er på veg nedover som spelar.
På vei nedover er han utvilsomt, men blir ikke overrasket om Martin O klarer å få noen PL mål ut av han denne sesongen. Han spilte under han i Celtic og vet hva han står for.
Hehe, O'Neil ja. Men hva kan ikke den mannen få til? Er redd han dessverre får mer ut av Sutton i Villa enn vi ville gjort på St.James Park.
Sutton VS Sibierski er ikke så inni hampen nøye for meg. Mulig den ene er bedre enn den andre, eller vica versa for den som vil. Svaret på de spekulasjonene får vi uansett aldri.
Kan også tenkes at Roeder anså Sibierski som en mer ideell backup spiller ettersom han er mer allsidig og kan brukes flere steder. Men som sagt: spekulasjoner, så nok om det.
Men at O'Neil kan få presset noen mål ut av Sutton er det ikke tvil om. Han kan nærmest lage gull av gråstein. Aldri likt Villa noe særlig fordi de spiller kjedelig, iallfall de få Villa kampene jeg har slitt meg gjennom de siste årene. Nå skal de nok fortsette å spille kjedelig, men det som plager meg er at det kommer til å ta mye poeng med sitt kjedelige spill med O'Neil ved roret.