20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FM 2007  (Lest 80451 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: FM 2007
« Svar #270 på: 05. Sep. 2007, 23:27 »
Enrique ? Inter - Juve - Milan - Real - Man u - Liverpool - Chelsea vil alle ha han.. Chelsea bude 52M £ på han ;))
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #271 på: 06. Sep. 2007, 16:16 »
Hm, rart. Hos meg suger han iallefall. Eller kanskje det bare er jeg som suger da? ;)
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #272 på: 06. Sep. 2007, 16:25 »
Du er kanskje en dårlig spillerutvikler :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #273 på: 06. Sep. 2007, 16:55 »
Er det noen som vet den nøyaktige, eksakte datoen for lanseringen av spillet? Hører til stadighet forskjellige datoer og måneder(!). Alt fra September-Desember.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #274 på: 11. Sep. 2007, 21:14 »
Er det noen som vet den nøyaktige, eksakte datoen for lanseringen av spillet? Hører til stadighet forskjellige datoer og måneder(!). Alt fra September-Desember.

Det er vist igen eksakt dato. Det siste jeg har hørt er 10. oktober som vist nok skal være nokså trolig.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #275 på: 11. Sep. 2007, 21:40 »
Nå har jeg hørt 20 oktober. Står på fmnorge at de har hørt fra fmfreaks at det er ganske sikkert at det er rundt den datoen!  ;D

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #276 på: 11. Sep. 2007, 21:59 »
Nå har jeg hørt 20 oktober. Står på fmnorge at de har hørt fra fmfreaks at det er ganske sikkert at det er rundt den datoen!  ;D

Det er nok 20.oktober jeg skulle ha skrevet. Hadde lest det samme på fmnorge. Gleder meg så mye til det nye spillet at jeg flytter datoen fremover ;)

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #277 på: 12. Sep. 2007, 09:29 »
Finnes det en patch som gjør at jeg får alle overgangene fra sommeren?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #278 på: 12. Sep. 2007, 12:08 »
Finnes det en patch som gjør at jeg får alle overgangene fra sommeren?

Nei, det gjør det ikke. Men på fmnorge er det flere som har lagd sine engne oppdateringer og de går de ann å laste ned. Har selv lastet ned Anbes og den er nokså bra.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #279 på: 12. Sep. 2007, 13:59 »
Gleder meg voldsomt til fm08 nå. Nytt spill med nytt design, nye effekter, nye spillere, ledere, managere og allskens detaljer og nye ting. Ah.

Tror jeg skal starte en save med Newcastle på det nye spillet, men vurderer Coventry som jeg har forelsket meg litt i, i det siste. Hvilke lag har dere planer om å lede?

Hadde jo også vært litt kjekt å vite hvilke lag dere har ledet før i deres fm-karriere. Dette er noen av mine:

Newcastle
Portsmouth
Coventry
Blackburn
Cardiff
Bordeaux
Schalke 04
Sevilla

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #280 på: 12. Sep. 2007, 14:17 »
Newcastle
Villa
Glimt
Roma
Real
Brighton
WBA

Disse jeg kommer på.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #281 på: 12. Sep. 2007, 14:22 »
Pleier alltid å starte første save med Newcastle. Og i år har vi nok mer penger å kjøpe enn det vi hadde sist gang så tror jeg starter med Newcastle igjen. Har spilt med fryktelig mange lag, men liker lag med et stort potenisal som ofte er litt nede.
Noen av lagene jeg har spilt med på FM07: Napoli, Forrest, Skeid, Stabæk og Wolves.

Ellers har jeg også brukt mye tid på Fmlan. Noe som absoulutt er å anbefale.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #282 på: 12. Sep. 2007, 15:15 »
Newcastle
Milan
Bayern
Ajax
Viking
Barcelona

Standardkarrieren min: Starter i Newcastle, vinner ikke noe, men gjør det alltid veldig bra i serie og cuper, så får jeg jobben i Milan, vinner aldri ligaen (alltid 2. plass) men vinner alltid en del annet, så blir det Barca en liten stund før jeg tar over Newcastle igjen, hehe. Har faktisk skjedd de fleste gangene jeg har spilt.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #283 på: 12. Sep. 2007, 15:48 »
Newcastle
Everton
PSV
Viking
Ath.Madrid
Milwall
Nottingham Forrest