20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FM 2007  (Lest 79982 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

newcastlefred

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
FM 2007
« Svar #120 på: 11. Jan. 2007, 17:33 »
fm er det beste manager spillet i verden! utrolig bra laget og sykt realistisk :D
ayls kongen i forsvaret

henriks

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
FM 2007
« Svar #121 på: 11. Jan. 2007, 23:16 »
jeg får feilmelding på fm 07....står at det er en error under installeringen....erroren kalles null.....hva er d?plages her

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
FM 2007
« Svar #122 på: 12. Jan. 2007, 10:31 »
Les på baksiden av spillet hva systemkravene er, og se om dataen din oppfyller disse..

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
FM 2007
« Svar #123 på: 12. Jan. 2007, 16:06 »
henriks: Mener jeg leste et sted at installasjonen av FM trenger java. Hvis du ikke har lagt inn java gjør det her:
http://www.java.com/en/download/manual.jsp

eller lest på forumet dems etter hjelp
http://community.sigames.com

Heinrich

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: FM 2007
« Svar #124 på: 29. Jan. 2007, 19:21 »
Milan pr. Januar 2008, førstelaget mitt med reserver:
                               Dida
Bonera       Dainelli          Nesta      Kahka Kaladze
                               Pirlo
Gattuso                                            Seedorf
                               Kaka
                     Oliveira      Gila

Abbiati
Schiavi   
Serginho
Foggia
Diouf
Klasnic
Pippo

Kjøp: Jose Sosa, Independiente               Salg: Brocchi, Lazio
         Dario Dainelli, Fiorentina                           Boriello, Torino
         Diouf, Bolton                                             Sosa, München
         Raffaelle Schiavi, Lecce                             Fiori
         Ivan Klasnic, Bremen                                Costacurta 
                                                                          Ticli
                                                                          Matri
                                                                          Simic

Kom på andre plass første sesong, 7 (!) poeng bak Inter, Seedorf ble Årets Spiller.
Tapt finale i CL og vunnet finale i Cupen. Spissene mine underpresterte hele sesongen, Gila var for det meste skadet, Oliveira var dårlig, og det førte til at Pippo ble min toppscorer med 13 mål 06/07.
Hentet Klasnic gratis i Juli, men Oliveira har åpnet den nye sesongen godt, og har fått tilbake plassen sin sammen med Gila, min toppscorer, og med Klasnic og Pippo som velbrukte back-ups.

Føler jeg generelt har vært heldig/dyktig på transfermarkedet, f. eks., jeg kjøpte Sosa for 25 mill, hvis jeg får lov til å bruke norsk myntenhet ::), og solgte han til Bayern München for 90 mill.
Jeg fikk Dainelli, Årets Forsvarsspiller, til spottpris, og slapp unna med 80 mill. for Diouf.       

Glemte å skrive, jeg har også tatt over Ecuador, og der går det mot VM-sluttspill, med 3 seiere og ett tap i de 4 første kampene.
« Siste redigering: 29. Jan. 2007, 19:25 av Heinrich »

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #125 på: 30. Jan. 2007, 00:15 »
Diouf har jeg virkelig sperrer mot å kjøpe. Han kan være hvor god han vil.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #126 på: 01. Feb. 2007, 15:50 »
Noen som vet om/når det nye oppdateringen med januar overgangene har kommet?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #127 på: 01. Feb. 2007, 17:24 »
En ny oppdatering på transfermarkedet skal komme i starten av denne måneden. Det gjør det alltid etter lukket transfervindu. ;)

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #128 på: 01. Feb. 2007, 19:34 »
Ikke for å sette en demper på festen, men managerspill er ikke videre morsomme. Uinteressant, ensformig, lite utfordrende og kjedelig i lengden. Hvem som helst kan vinne serien med hvilket som helst lag.

Blir fort lei av slikt.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #129 på: 02. Feb. 2007, 15:07 »
Ikke for å sette en demper på festen, men managerspill er ikke videre morsomme. Uinteressant, ensformig, lite utfordrende og kjedelig i lengden. Hvem som helst kan vinne serien med hvilket som helst lag.

Blir fort lei av slikt.

Kan hende jeg er skikkelig dårlig, men har ihvertfall aldri vunnet serien med Newcastle:)

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #130 på: 02. Feb. 2007, 15:25 »
Har ikke spilt noe særlig FM, men på alle CM-spillene var det latterlig enkelt.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #131 på: 02. Feb. 2007, 15:52 »

Blir fort lei av slikt.

Kan hende jeg er skikkelig dårlig, men har ihvertfall aldri vunnet serien med Newcastle:)
Da vil jeg påstå at du er ganske dårlig. :P
Har vunnet PL fire år på rad med Newcastle nå. I tillegg til CL tre år på rad. 8)

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #132 på: 10. Feb. 2007, 08:14 »
Vil si at newcastle er crap første sesongen ender altid på 7-11 plass første sesong..
Men etter det så går det jo sin gang med serie gull
Og under 1 mil pund og begynne me e heilt på tryne...
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #133 på: 14. Feb. 2007, 22:06 »

Blir fort lei av slikt.

Da vil jeg påstå at du er ganske dårlig. :P
Har vunnet PL fire år på rad med Newcastle nå. I tillegg til CL tre år på rad. 8)

da vil jeg heller si at du er god i fm. Jeg har vunnet pl med newcastle, men det tok meg 3 sesonger å bygge opp det laget. Men jeg har spilt en del andre saver, hvor jeg ikke har fått annet en 2,3,4 plasser. Hvem som helst kan ikke vinne pl å cl med newcastle.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #134 på: 14. Feb. 2007, 22:13 »
Må legge til at jeg har spilt FM(CM)-serien siden 1995, så har en god del erfaring. I tillegg har jeg ikke lastet ned noen patch, og jeg mistenker at spillet blir vanskeligere med patch? ;)